Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de Marinache Horia Cristian 05 Mai. 2015 4172
5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii.

Sunt multe feluri in care poate fi privita publicitatea – ca un concept, o industrie, un mod de viata – si multe cai de a-i raspunde.
Exista grupari care incearca sa schimbe unele aspecte ale sistemului publicitatii.

Aceste persoane se simt lezate de reclame pe care le considera agresive. in paralel cu plangerile inaintate instantelor de judecata, ei incearca sa ia problema in propriile maini mazgalind panourile publicitare cu spray-uri viu colorate, de exemplu.

Cei mai multi dintre noi nu dau buzna sa cumpere un produs dupa ce au vazut o reclama a lui, dar, cu siguranta, ne reamintim de el cand aven nevoie de acel tip de articol. si aici apare diferenta.

Oare reclamele isi fac efectul atunci cand este intr-adevar momentul potrivit – cand suntem in postura de consumatori si am plecat la cumparaturi? Daca este asa, care este mecanismul de functionare? in aceste momente reclamele isi fac efectul intr-un mod de care nu suntem constienti? (Atata timp cat suntem inconstienti cum am putea afla?)

Nu exista raspunsuri la astfel de intrebari. Este clar insa ca nu trebuie sa lucrezi in domeniul publicitatii pentru a accepta faptul ca este inevitabila. Cei mai multi oameni stiu perfect care este scopul reclamelor si ce anume incearca acestea sa faca.

Totusi poate exista o anume suspiciune nu in ceea ce priveste reclama in sine, ci relativ la faptul ca anumite grupuri au mai multi bani si pentru a-si face publicitate, decat altele. Deoarece majoritatea dintre noi suntem implicati intr-un mod inegal in relatia cu industria reclamei, putem deveni usor victime, cel putin in aceeasi masura ca beneficiari ai sai.

La un moment dat in cursul vietii, fiecare dintre noi are ceva de vandut, cum ar fi o bicicleta pe care nu o mai folosim sau un cadou care nu ne place.

In aceasta situatie fie punem mici afise in locurile frecventate sau publicam un anunt de mica publicitate in ziarul local. Bineinteles ca nu vom apela la serviciile unei agentii de publicitate, nu vom da un anunt la televiziune sau pe prima pagina a unui ziar national, caci ne va costa mai mult decat valoarea obiectului pe care dorim sa-l vindem.

Marile companii, care au o motivatie puternica pentru a plati firme scumpe de reclama, sunt capabile sa atraga atentia asupra produselor lor in mult mai mare masura decat ar putea-o face oricare dintre noi. Noi vindem un singur lucru, o singura data, iar marile companii trebuie sa-si vanda in permanenta produsele si trebuie sa le faca continuu reclama.

Odata ce o companie a inceput sa foloseasca mijloacele publicitare, nu va mai putea nicicand sa renunte la ele, deoarece competitorii sai ar obtine astfel un avantaj. Scopul este tocmai sa-si faca mai multa reclama decat concurenta. De aceea firmele de succes isi intensifica si diversifica continuu campaniile publicitare, promovandu-si permanent imaginea.



Tags: publicitatepromovareafaceriafacerereclameclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
05 Aug 2022
In prezent, Romania pe locul 28 in topul mondial al consumului mediu de bere si pe 23 in Europa, cu 58 de litri pe cap de locuitor. Cea mai mare...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
04 Mai 2022
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]