Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitatea in afaceri - un mod de viata, o industrie

de Marinache Horia Cristian 05 Mai. 2015 4367
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Publicitatea este foarte importanta in ziua de astazi. Industria publicitatii penetreaza toate aspectele vietii noastre de zi cu zi. Afecteaza modul in care ne percepem propria persoana, felul in care ne folosim timpul, cum ne luam deciziile si cum ne cheltuim banii.

Sunt multe feluri in care poate fi privita publicitatea – ca un concept, o industrie, un mod de viata – si multe cai de a-i raspunde.
Exista grupari care incearca sa schimbe unele aspecte ale sistemului publicitatii.

Aceste persoane se simt lezate de reclame pe care le considera agresive. in paralel cu plangerile inaintate instantelor de judecata, ei incearca sa ia problema in propriile maini mazgalind panourile publicitare cu spray-uri viu colorate, de exemplu.

Cei mai multi dintre noi nu dau buzna sa cumpere un produs dupa ce au vazut o reclama a lui, dar, cu siguranta, ne reamintim de el cand aven nevoie de acel tip de articol. si aici apare diferenta.

Oare reclamele isi fac efectul atunci cand este intr-adevar momentul potrivit – cand suntem in postura de consumatori si am plecat la cumparaturi? Daca este asa, care este mecanismul de functionare? in aceste momente reclamele isi fac efectul intr-un mod de care nu suntem constienti? (Atata timp cat suntem inconstienti cum am putea afla?)

Nu exista raspunsuri la astfel de intrebari. Este clar insa ca nu trebuie sa lucrezi in domeniul publicitatii pentru a accepta faptul ca este inevitabila. Cei mai multi oameni stiu perfect care este scopul reclamelor si ce anume incearca acestea sa faca.

Totusi poate exista o anume suspiciune nu in ceea ce priveste reclama in sine, ci relativ la faptul ca anumite grupuri au mai multi bani si pentru a-si face publicitate, decat altele. Deoarece majoritatea dintre noi suntem implicati intr-un mod inegal in relatia cu industria reclamei, putem deveni usor victime, cel putin in aceeasi masura ca beneficiari ai sai.

La un moment dat in cursul vietii, fiecare dintre noi are ceva de vandut, cum ar fi o bicicleta pe care nu o mai folosim sau un cadou care nu ne place.

In aceasta situatie fie punem mici afise in locurile frecventate sau publicam un anunt de mica publicitate in ziarul local. Bineinteles ca nu vom apela la serviciile unei agentii de publicitate, nu vom da un anunt la televiziune sau pe prima pagina a unui ziar national, caci ne va costa mai mult decat valoarea obiectului pe care dorim sa-l vindem.

Marile companii, care au o motivatie puternica pentru a plati firme scumpe de reclama, sunt capabile sa atraga atentia asupra produselor lor in mult mai mare masura decat ar putea-o face oricare dintre noi. Noi vindem un singur lucru, o singura data, iar marile companii trebuie sa-si vanda in permanenta produsele si trebuie sa le faca continuu reclama.

Odata ce o companie a inceput sa foloseasca mijloacele publicitare, nu va mai putea nicicand sa renunte la ele, deoarece competitorii sai ar obtine astfel un avantaj. Scopul este tocmai sa-si faca mai multa reclama decat concurenta. De aceea firmele de succes isi intensifica si diversifica continuu campaniile publicitare, promovandu-si permanent imaginea.



Tags: publicitatepromovareafaceriafacerereclameclienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Stand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase

de Idei de afaceri
01 Aug 2024
Pe aleile parcurilor bucurestene (Cismigiu, Carol, tineretului etc.) intreprinzatori ingeniosi desfasoara o afacere extrem de simpla si de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]