Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Razboiul dintre caramida si online a inceput. Castiga vitrinele interactive!

de Maria Nicutar 27 Iun. 2013 3430
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca e sa fim sinceri, razboiul dintre caramida si online a inceput de foarte mult timp, de cand a inceput mediul virtual sa se impune in mod agresiv. Experti numerosi anuntau ca locatiile offline nu isi vor mai avea sensul in urmatorii ani si ca toate lucrurile palpitante se vor petrece in online, in mod exclusiv.

In mod deloc uimitor, caramida si-a pastrat mereu o bucata considerabila de teren, de teritoriu pe care niciun alt mediu nu are puterea sa il revendice. Nimeni nu va putea inlocui vreodata beneficiile oferite de conceptul brick-and-mortar si acest lucru este clar.

Ce este extrem de interesant este maniera in care un brand a reusit sa imbine online-ul cu offline-ul si sa valorifice maximul din ambele medii. Un brand de haine din New York, Kate Spade, a introdus conceptul de vitrina interactiva.

Au fost realizate patru vitrine interactive pentru patru magazine. In momentul in care esti in fata vitrinei, pe vitrina este afisata colectia de haine si totul funcitoneaza pe sistem touch screen.

Vrei sa cumperi ceva? Simplu! Selectezi item-ul dorit si printr-un SMS de confirmare, produsele dorite iti sunt livrate acasa, cu plata la livrare.

Iata maniera in care un brand a reusit sa imbine utilul cu placutul. Este util sa ai un shop offline, insa placut ar fi daca am putea sa facem totul in online. Ar fi un plus de confort si de viteza, insa au ramas multe surse de venituri si pe strada, acolo unde trecatorii pot oricand sa devina clienti!


Sa aveti succes si afaceri profitabile in online si in offline!


sursa foto: www.laughingsquid.com


Tags: onlineofflineafaceriafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Youtube testeaza un produs pentru jocuri online

de Bianca Tila
26 Iun 2023
YouTube testeaza la nivel intern un produs pentru jocuri online, conform unui e-mail trimis angajatilor companiei-mama Google. Testarea la nivel...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Afaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun

de Idei de afaceri
04 Dec 2023
Iti doresti sa creezi pentru familia si copiii tai o atmosfera de neuitat cu ocazia sarbatorilor de iarna? Esti talentat si creativ si vrei sa faci...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]