Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reducerea brusca a preturilor - Solutie in afaceri?

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

De foarte multe ori si in numeroase situatii, antreprenorii decid sa isi demareze afacerile lasand mult la pretul de vanzare al produselor pe care le comercializeaza. De si mai multe ori, antreprenorii care deja se afla in afaceri de ceva timp, scad preturile cu prea mult si au de pierdut enorm de pe urma acestor decizii.

Cum se scad preturile de fapt? Se scad cu un procent, care se asteapta sa se castige datorita vanzarilor care vor inregistra un nivel sporit. Se spera si se si reuseste de foarte multe ori, in cazul marfurilor cu renume sau in cazul celor care au castigat un plus de popularitate in ochii consumatorilor.

Daca am trecut timp de 2-3 saptamani pe langa un magazin care afisa tenesi la preturi exorbitante, si deodata, acestia sunt vanduti la preturi mult reduse, mai mult ca sigur vom fi tentati sa intram sa ii verificam.

Desigur, aceasta se dovedeste o tactica buna in afaceri, atunci cand dorim sa incheiem rapid activitatea sa. De multe ori, in perioadele de criza, aceasta se dovedeste ca o metoda viabila si pentru a se asigura supravietuirea pe piata, pana cand vor veni vremuri mai bune.

Insa, intotdeauna un om de afaceri trebuie sa isi gandeasca afacerea ca pe un tot unitar, pe termen lung. Acest lucru implica si urmatoarea situatie. Sa spunem ca trece criza economica si peste 4 luni ne trezim intr-o deplina stare de ascensiune economica.

Ce masuri vor lua magazinele si punctele de vanzare care, in prealabil si-au scazut preturile? Vor putea sa isi reinvie afacerea printr-o majorare de preturi in forta? Vor mai castiga vreun client nou, cu preturile afisate acum? Isi vor mai pastra clientii vechi? Inspre ce altceva, decat spre faliment, se va orienta afacerea lor?

Acesta este dezavantajul major in reducerea preturilor. Desigur, este nevoie de o pliere pe puterea si disponibilitatea de achizitionare a clientilor, insa orice schimbare trebuie facuta pas cu pas. Reducerile bruste nu lasa loc pentru mariri bruste de pret, indiferent daca vorbim de perioade de criza economica sau nu.

Orice idee de afaceri trebuie gandita la un nivel mai indepartat decat cel prezent si trebuie constientizat ca orice decizie va poate afecta afacerea in intregimea sa.




Tags: afacerireducerea preturilor afaceriantreprenoriscad preturile

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]