Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii

de Ilinca Dobrescu 04 Aug. 2011 3209
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reducerile de pret nu sunt solutii viabile pentru orice produse sau companie. Clientii cauta preturi convenabile si asociaza intotdeauna preturile mici cu produse de calitate proasta, preturile care scad sau sunt reduse temporar ca preturi pentru produse care nu mai sunt populare si lumea nu le mai doreste. Si atunci, se pune problema:ei de ce sa le cumpere? Mai mult, atunci cand va reduceti preturile, singurul avantaj in fata competitiei devine pretul, nu calitatea produselor, nu beneficiile reale si multe altele.

Haideti sa ne gandim putin la brand-ul Coca-Cola, care ofera, de altfel reduceri cateodata. Insa cand? Cand se ofera aceste reduceri? In principal, se ofera in preajma si pana se termina sarbatorile de iarna. Este o traditie pentru aceasta companie si produsele Coca-Cola nu isi vor pierde din reputatie atunci cand sunt oferite la preturi reduse.

Ganditi-va daca preturile sunt singurele avantaje competitive pentru afacerea dvs. Clientii vor percepe produsele dvs ca pe unele care nu se mai concentreaza pe calitate, ci pur si simplu pe preturi. Atat si nimic mai mult! Este o zona foarte periculoasa in care se intra atunci cand sunt oferite preturi reduse intr-o baza dezordonata.

Luati in considerare faptul ca odata ce v-ati educat clientii pentru a privi strict catre pret atunci cand isi iau deciziile de achizitionare, sa ii determinati sa priveasca inapoi spre calitate si eficienta, va fi un proces dificil si anevoios.

Un produs trebuie sa mentina un drum unic, personalizat si disciplinat. In acelasi mod trebuie disciplinati si potentialii clienti. Ii invatam cu anumite produse, cu anumite caracteristici, cu o calitate la un nivel presupus, samd. Apoi ii invatam sa ne foloseasca produsele fiindca sunt cele care ofera cele mai mari si importante beneficii si apoi le spunem sa uite de beneficii si sa priveasca inspre eticheta de pret, in mod exclusiv.

Acest proces poate fi extrem de derutant pentru clienti si nu aduce nici un beneficiu real pentru companie, in afara de banii in plus reveniti din vanzarile catre clientii fideli, clienti noi care nu ne cunosc marca si care ne vor lua produsele ca item-uri bune doar cand sunt la acest pret scazut.




Tags: reduceri de pretpreturi redusepreturi miciafacere

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes

de Idei de afaceri
21 Nov 2023
Berea artizanala este cunoscuta si sub numele importat ca atare, "craft beer". Noi ne vom referi la termenul simplu "bere", un produs de fermentatie...

Incepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit

de Idei de afaceri
01 Mar 2024
Pe cat de mare este oportunitatea de a demara o afacere cu flori, pe atat de atenti trebuie sa fie noii antreprenori la conditiile comerciale...

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Idei de afaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Idei de afaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]