Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii
Reducerile de pret nu sunt solutii viabile pentru orice produse sau companie. Clientii cauta preturi convenabile si asociaza intotdeauna preturile mici cu produse de calitate proasta, preturile care scad sau sunt reduse temporar ca preturi pentru produse care nu mai sunt populare si lumea nu le mai doreste. Si atunci, se pune problema:ei de ce sa le cumpere? Mai mult, atunci cand va reduceti preturile, singurul avantaj in fata competitiei devine pretul, nu calitatea produselor, nu beneficiile reale si multe altele.
Haideti sa ne gandim putin la brand-ul Coca-Cola, care ofera, de altfel reduceri cateodata. Insa cand? Cand se ofera aceste reduceri? In principal, se ofera in preajma si pana se termina sarbatorile de iarna. Este o traditie pentru aceasta companie si produsele Coca-Cola nu isi vor pierde din reputatie atunci cand sunt oferite la preturi reduse.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Ganditi-va daca preturile sunt singurele avantaje competitive pentru afacerea dvs. Clientii vor percepe produsele dvs ca pe unele care nu se mai concentreaza pe calitate, ci pur si simplu pe preturi. Atat si nimic mai mult! Este o zona foarte periculoasa in care se intra atunci cand sunt oferite preturi reduse intr-o baza dezordonata.
Luati in considerare faptul ca odata ce v-ati educat clientii pentru a privi strict catre pret atunci cand isi iau deciziile de achizitionare, sa ii determinati sa priveasca inapoi spre calitate si eficienta, va fi un proces dificil si anevoios.
Un produs trebuie sa mentina un drum unic, personalizat si disciplinat. In acelasi mod trebuie disciplinati si potentialii clienti. Ii invatam cu anumite produse, cu anumite caracteristici, cu o calitate la un nivel presupus, samd. Apoi ii invatam sa ne foloseasca produsele fiindca sunt cele care ofera cele mai mari si importante beneficii si apoi le spunem sa uite de beneficii si sa priveasca inspre eticheta de pret, in mod exclusiv.
Acest proces poate fi extrem de derutant pentru clienti si nu aduce nici un beneficiu real pentru companie, in afara de banii in plus reveniti din vanzarile catre clientii fideli, clienti noi care nu ne cunosc marca si care ne vor lua produsele ca item-uri bune doar cand sunt la acest pret scazut.
Articole conexe
Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceriIncepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit
de Idei de afaceriCum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera
de Idei de afaceriSuccesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit