Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii

37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reducerile de pret nu sunt solutii viabile pentru orice produse sau companie. Clientii cauta preturi convenabile si asociaza intotdeauna preturile mici cu produse de calitate proasta, preturile care scad sau sunt reduse temporar ca preturi pentru produse care nu mai sunt populare si lumea nu le mai doreste. Si atunci, se pune problema:ei de ce sa le cumpere? Mai mult, atunci cand va reduceti preturile, singurul avantaj in fata competitiei devine pretul, nu calitatea produselor, nu beneficiile reale si multe altele.

Haideti sa ne gandim putin la brand-ul Coca-Cola, care ofera, de altfel reduceri cateodata. Insa cand? Cand se ofera aceste reduceri? In principal, se ofera in preajma si pana se termina sarbatorile de iarna. Este o traditie pentru aceasta companie si produsele Coca-Cola nu isi vor pierde din reputatie atunci cand sunt oferite la preturi reduse.

Ganditi-va daca preturile sunt singurele avantaje competitive pentru afacerea dvs. Clientii vor percepe produsele dvs ca pe unele care nu se mai concentreaza pe calitate, ci pur si simplu pe preturi. Atat si nimic mai mult! Este o zona foarte periculoasa in care se intra atunci cand sunt oferite preturi reduse intr-o baza dezordonata.

Luati in considerare faptul ca odata ce v-ati educat clientii pentru a privi strict catre pret atunci cand isi iau deciziile de achizitionare, sa ii determinati sa priveasca inapoi spre calitate si eficienta, va fi un proces dificil si anevoios.

Un produs trebuie sa mentina un drum unic, personalizat si disciplinat. In acelasi mod trebuie disciplinati si potentialii clienti. Ii invatam cu anumite produse, cu anumite caracteristici, cu o calitate la un nivel presupus, samd. Apoi ii invatam sa ne foloseasca produsele fiindca sunt cele care ofera cele mai mari si importante beneficii si apoi le spunem sa uite de beneficii si sa priveasca inspre eticheta de pret, in mod exclusiv.

Acest proces poate fi extrem de derutant pentru clienti si nu aduce nici un beneficiu real pentru companie, in afara de banii in plus reveniti din vanzarile catre clientii fideli, clienti noi care nu ne cunosc marca si care ne vor lua produsele ca item-uri bune doar cand sunt la acest pret scazut.




Tags: reduceri de pretpreturi redusepreturi miciafacere

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]