Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Reducerile de pret nu sunt intotdeauna cele mai bune solutii
Reducerile de pret nu sunt solutii viabile pentru orice produse sau companie. Clientii cauta preturi convenabile si asociaza intotdeauna preturile mici cu produse de calitate proasta, preturile care scad sau sunt reduse temporar ca preturi pentru produse care nu mai sunt populare si lumea nu le mai doreste. Si atunci, se pune problema:ei de ce sa le cumpere? Mai mult, atunci cand va reduceti preturile, singurul avantaj in fata competitiei devine pretul, nu calitatea produselor, nu beneficiile reale si multe altele.
Haideti sa ne gandim putin la brand-ul Coca-Cola, care ofera, de altfel reduceri cateodata. Insa cand? Cand se ofera aceste reduceri? In principal, se ofera in preajma si pana se termina sarbatorile de iarna. Este o traditie pentru aceasta companie si produsele Coca-Cola nu isi vor pierde din reputatie atunci cand sunt oferite la preturi reduse.Ganditi-va daca preturile sunt singurele avantaje competitive pentru afacerea dvs. Clientii vor percepe produsele dvs ca pe unele care nu se mai concentreaza pe calitate, ci pur si simplu pe preturi. Atat si nimic mai mult! Este o zona foarte periculoasa in care se intra atunci cand sunt oferite preturi reduse intr-o baza dezordonata.
Luati in considerare faptul ca odata ce v-ati educat clientii pentru a privi strict catre pret atunci cand isi iau deciziile de achizitionare, sa ii determinati sa priveasca inapoi spre calitate si eficienta, va fi un proces dificil si anevoios.
Un produs trebuie sa mentina un drum unic, personalizat si disciplinat. In acelasi mod trebuie disciplinati si potentialii clienti. Ii invatam cu anumite produse, cu anumite caracteristici, cu o calitate la un nivel presupus, samd. Apoi ii invatam sa ne foloseasca produsele fiindca sunt cele care ofera cele mai mari si importante beneficii si apoi le spunem sa uite de beneficii si sa priveasca inspre eticheta de pret, in mod exclusiv.
Acest proces poate fi extrem de derutant pentru clienti si nu aduce nici un beneficiu real pentru companie, in afara de banii in plus reveniti din vanzarile catre clientii fideli, clienti noi care nu ne cunosc marca si care ne vor lua produsele ca item-uri bune doar cand sunt la acest pret scazut.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna

[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Realizati felicitari decupate Avantajul lor Se vand excelent si au o profitabilitate extraordinara la care alte afaceri pot doar visa

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit