Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Reguli pentru comunicarea unei cresteri de pret!
Daca procedezi in mod corect, clientii tai vor plati mai mult pentru produsele si serviciile pe care compania ta le ofera. Trebuie doar sa le oferi motivele concrete si bine intemeiate si sa le comunici intr-o maniera cu care acestia sa rezoneze.
Primul motiv bine intemeiat, pentru o crestere de preturi, este cel referitor la sporirea castigurilor pentru clientii tai. In mod real, clientii nu vor sa auda nimic altceva decat faptul ca o marire de pret vine la pachet cu ceva avantajos pentru ei, cu beneficii reale, de sine-statatoare.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Propriul meu plan de afaceri
Si aici exista o serie de beneficii reale pentru clientii tai: ai modificat lista de ingrediente cu unele mult superioare. Ai modificat ambalajul pentru a deveni unul net superior si mai accesibil pentru clientii tai. Sau poate ca ai angajat experti in echipa ta de cercetatori si oferi servicii de calitate impresionanta.
Mai mult, un alt argument clar care sa sustina o crestere de preturi este si cel referitor la oferirea de optiuni de pret. Cu alte cuvinte, chiar daca produsele sau serviciile tale au devenit mai scumpe, poti veni cu variante care sa presupuna solutii pentru cei dezavantajati de noul pret. O sticla de sampon poate veni in multiple varinate de cantitati, cu preturile de rigoare. La fel se intampla si cand avem de-a face cu servicii in a caror componenta putem adauga sau elimina pachete de beneficii, durata de valabilitate si alte functii de baza sau functii adiacente.
La final, oricare ar fi motivul pe care il veti comunica pentru ca majorarea de preturi sa fie intampinata cu succes de catre actualii clienti, trebuie sa oferiti informatii reale, cu privire la valoarea produselor si serviciilor oferite. Chiar si cu noile preturi, ele sunt in continuare valoroase si isi merita bugetul alocat. Inca merita achizitionate, beneficiile oferite fiind unele concrete!
Asa ca, mizati pe calitatea incontestabila a serviciilor si produselor oferite! Scoateti in evidenta plusurile si avantajele si reinnoiti faptul ca orice item de calitate isi are pretul sau!
sursa foto: www.sxc.hu
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit