Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Reguli pentru comunicarea unei cresteri de pret!

de Ilinca Dobrescu 11 Apr. 2013 3540
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Daca procedezi in mod corect, clientii tai vor plati mai mult pentru produsele si serviciile pe care compania ta le ofera. Trebuie doar sa le oferi motivele concrete si bine intemeiate si sa le comunici intr-o maniera cu care acestia sa rezoneze.

Primul motiv bine intemeiat, pentru o crestere de preturi, este cel referitor la sporirea castigurilor pentru clientii tai. In mod real, clientii nu vor sa auda nimic altceva decat faptul ca o marire de pret vine la pachet cu ceva avantajos pentru ei, cu beneficii reale, de sine-statatoare.

Si aici exista o serie de beneficii reale pentru clientii tai: ai modificat lista de ingrediente cu unele mult superioare. Ai modificat ambalajul pentru a deveni unul net superior si mai accesibil pentru clientii tai. Sau poate ca ai angajat experti in echipa ta de cercetatori si oferi servicii de calitate impresionanta.

Mai mult, un alt argument clar care sa sustina o crestere de preturi este si cel referitor la oferirea de optiuni de pret. Cu alte cuvinte, chiar daca produsele sau serviciile tale au devenit mai scumpe, poti veni cu variante care sa presupuna solutii pentru cei dezavantajati de noul pret. O sticla de sampon poate veni in multiple varinate de cantitati, cu preturile de rigoare. La fel se intampla si cand avem de-a face cu servicii in a caror componenta putem adauga sau elimina pachete de beneficii, durata de valabilitate si alte functii de baza sau functii adiacente.

La final, oricare ar fi motivul pe care il veti comunica pentru ca majorarea de preturi sa fie intampinata cu succes de catre actualii clienti, trebuie sa oferiti informatii reale, cu privire la valoarea produselor si serviciilor oferite. Chiar si cu noile preturi, ele sunt in continuare valoroase si isi merita bugetul alocat. Inca merita achizitionate, beneficiile oferite fiind unele concrete!

Asa ca, mizati pe calitatea incontestabila a serviciilor si produselor oferite! Scoateti in evidenta plusurile si avantajele si reinnoiti faptul ca orice item de calitate isi are pretul sau!

sursa foto: www.sxc.hu


Tags: majorare preturicomunicare crestere preturicrestere de preturicrestere pret

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]