Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regulile de aur ale customer service-ului de calitate

de Victor Oancea 17 Aug. 2011 3977
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le detinem. Customer service-ul are nevoie de o strategie bine definita pe marginea careia sa ne bazam metodele de a ne multumi intotdeauna clientii, de a le rezolva problemele cu promptitudine si de a le arata respect, indiferent care ar fi conditiile din discutie. Iata regulile de aur ale customer service-ului de calitate:

1.    Tineti minte fraza aceea folosita de multi operatori ai departamentului de customer service in care vi se multumeste ca ati contactat suportul de customer service: „Va multumim ca ati sunat la departamentul...”? Ei bine, cu aceasta fraza castigatoare deja v-ati creat o imagine favorabila in randul clientilor dvs si deja le-ati proiectat o stare mai pregnanata de calm si o atitudine mai putin agresiva cand acestia vin cu nemultumiri si plangeri.

2.    Cereti intotdeauna toate detaliile de care aveti nevoie pentru a le rezolva problemele si nemultumirile. Nu incercati sa ghiciti care este problema si sa o rezolvati in propriul dvs mod. Intrebati clar ce anume ii deranjeaza si daca aveti mai multe solutii la indemana, nu ezitati sa ii consultati prin oferirea solutiilor si lasarea rezolvarii problemei la latitudinea lor. Toti clientii vor fi foarte multumiti sa afle ca problema lor are o solutie si mai mult, au la indemna si diferite variante de rezolvare.

3.    Oferiti promptitudine in oferirea solutiilor. Nu este recomandat sa lasati mai mult de 24 de ore sa treaca pana sa raspundeti la un e-mail din partea unui client, oricare ar fi problema cu care acesta se confrunta.

4.    Folositi un ton calm si mult respect, oricare ar fi tonul clientului si atitudinea pe care acesta o arata fata de dvs, fata de companie sau fata de produse si servicii. De cele mai multe ori, clientii nu realizeaza ce ton folosesc la telefon sau in e-mail-uri si intotdeauna vor considera ca un tipat intr-o intrevedere fata-in-fata nu isi are acelasi echivalent intr-o discutie prin e-mail sau telefon.

5.    Nu tratati problemele clientilor cu minimalism sau ignoranta. Incercati sa folositi empatia in rezolvarea problemelor, oricare ar fi acestea.




Tags: customer serviceclientinemultumiri clienti

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Ce nevoi au clientii mei?

de Idei de afaceri
25 Iul 2024
Cei mai buni dintre antreprenorii de pe piata se vor centra pe directii de actiune ce au in prim-plan eforturile de satisfacere a clientului. Un...

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Ce putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!

de Silviu Marian Banila
17 Apr 2015
Este acerba si permanenta lupta pentru a ne atrage clientii. Ce putem face mai mult pentru a-i pastra si inmulti? In primul rand sa ne folosim...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]