Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Regulile de aur ale customer service-ului de calitate
Customer service-ul este o necesitate, nu o favoare pe care o facem clientilor nostri sau utilizatorilor website-urilor si blog-urilor pe care le detinem. Customer service-ul are nevoie de o strategie bine definita pe marginea careia sa ne bazam metodele de a ne multumi intotdeauna clientii, de a le rezolva problemele cu promptitudine si de a le arata respect, indiferent care ar fi conditiile din discutie. Iata regulile de aur ale customer service-ului de calitate:
1. Tineti minte fraza aceea folosita de multi operatori ai departamentului de customer service in care vi se multumeste ca ati contactat suportul de customer service: „Va multumim ca ati sunat la departamentul...”? Ei bine, cu aceasta fraza castigatoare deja v-ati creat o imagine favorabila in randul clientilor dvs si deja le-ati proiectat o stare mai pregnanata de calm si o atitudine mai putin agresiva cand acestia vin cu nemultumiri si plangeri.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
2. Cereti intotdeauna toate detaliile de care aveti nevoie pentru a le rezolva problemele si nemultumirile. Nu incercati sa ghiciti care este problema si sa o rezolvati in propriul dvs mod. Intrebati clar ce anume ii deranjeaza si daca aveti mai multe solutii la indemana, nu ezitati sa ii consultati prin oferirea solutiilor si lasarea rezolvarii problemei la latitudinea lor. Toti clientii vor fi foarte multumiti sa afle ca problema lor are o solutie si mai mult, au la indemna si diferite variante de rezolvare.
3. Oferiti promptitudine in oferirea solutiilor. Nu este recomandat sa lasati mai mult de 24 de ore sa treaca pana sa raspundeti la un e-mail din partea unui client, oricare ar fi problema cu care acesta se confrunta.
4. Folositi un ton calm si mult respect, oricare ar fi tonul clientului si atitudinea pe care acesta o arata fata de dvs, fata de companie sau fata de produse si servicii. De cele mai multe ori, clientii nu realizeaza ce ton folosesc la telefon sau in e-mail-uri si intotdeauna vor considera ca un tipat intr-o intrevedere fata-in-fata nu isi are acelasi echivalent intr-o discutie prin e-mail sau telefon.
5. Nu tratati problemele clientilor cu minimalism sau ignoranta. Incercati sa folositi empatia in rezolvarea problemelor, oricare ar fi acestea.
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuNoul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung
de Marinache PaulaCe putem face pentru a ne pastra si inmulti clientii? Uite 5 idei!
de Silviu Marian BanilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit