Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!
Strategiile de email marketing inca se dovedesc a fi extrem de eficiente in a-si atinge obiectivele. Desigur, regulile sunt numeroase si extrem de clare pentru ca un email sa fie deschis, citit si rata de conversie sa fie una cat mai mare. Pentru cei care inca mizeaza pe email marketing, sansele de succesul sunt mari daca se tine cont de cateva reguli esentiale.
Iata regulile de aur de care tinem cont pentru a construi un Subject Line de succes:Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cresterea prepelitelor japoneze
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic Realizarea de sapun natural
1. Un email are sanse mari sa fie deschis daca detine un Subject Line cat se scurt se poate. Numerosi experti din domeniul email marketing noteaza ca Subject Line-urile prea lungi sunt mult mai rar citite de catre utilizatori.
2. Subject Line-ul trebuie sa indeplineasca patru conditii esentiale:
- sa contina informatie utila si sa trimita utilizatorul catre mesajul promis;
- sa fie cat se poate de clar;
- sa imprime utilizatorului un sentiment de urgenta;
3. Un Subject Line corect trebuie trecut, inainte de trimiterea campaniilor de emailing, prin software-uri de verificare a potentialului de spam. Exista numeroase cuvinte care pot compromite succesului unui email. Acesta va intra in spam si sansele ca el sa fie citit sunt mici sau nule.
4. Nu folositi cuvinte sau expresii toxice. Aici ne referim la acele cuvinte care tind sa socheze utilizatorii, cuvinte care promit mai mult decat se ofera in continutul email-ului. Exista aceasta tendinta de a se exagera in cadrul Subject Line-ului, totul pentru obtinerea unei rate cat mai mari de deschidere. Rezultatul pe termen lung este unul cat se poate de clar. Utilizatorii isi vor pierde din incredere, reputatia, imaginea si credibilitatea companiei putand fi compromise partial sau total.
5. Testati, analizati, evaluati! Este esential sa stiti ce a mers in trecut si ce nu a functionat deloc. Care campanii de emailing au obtinut cele mai bune rezultate in ceea ce priveste rata de deschideri? Analizati situatia si extrageti informatiile pe care sa mizati pe viitor, pentru realizarea celor mai bune Subject Line-uri!
Mult succes in campaniile de email marketing!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Top 5 reguli de aur pentru campanii de email marketing de succes!
de Adela Simonescu3 greseli grave in email marketing
de Maria NicutarCum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?
de Adela SimonescuIncepe campaniile de email marketing cu dreptul!
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit