Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!

de Victor Oancea 14 Ian. 2013 2849
Regulile de aur de care tinem cont pentru un Subject Line de succes!
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Strategiile de email marketing inca se dovedesc a fi extrem de eficiente in a-si atinge obiectivele. Desigur, regulile sunt numeroase si extrem de clare pentru ca un email sa fie deschis, citit si rata de conversie sa fie una cat mai mare. Pentru cei care inca mizeaza pe email marketing, sansele de succesul sunt mari daca se tine cont de cateva reguli esentiale.

Iata regulile de aur de care tinem cont pentru a construi un Subject Line de succes:

1. Un email are sanse mari sa fie deschis daca detine un Subject Line cat se scurt se poate.
Numerosi experti din domeniul email marketing noteaza ca Subject Line-urile prea lungi sunt mult mai rar citite de catre utilizatori.

2. Subject Line-ul trebuie sa indeplineasca patru conditii esentiale:

- sa contina informatie utila si sa trimita utilizatorul catre mesajul promis;
- sa fie cat se poate de clar;
- sa imprime utilizatorului un sentiment de urgenta;

3. Un Subject Line corect trebuie trecut, inainte de trimiterea campaniilor de emailing, prin software-uri de verificare a potentialului de spam. Exista numeroase cuvinte care pot compromite succesului unui email. Acesta va intra in spam si sansele ca el sa fie citit sunt mici sau nule.

4. Nu folositi cuvinte sau expresii toxice. Aici ne referim la acele cuvinte care tind sa socheze utilizatorii, cuvinte care promit mai mult decat se ofera in continutul email-ului. Exista aceasta tendinta de a se exagera in cadrul Subject Line-ului, totul pentru obtinerea unei rate cat mai mari de deschidere. Rezultatul pe termen lung este unul cat se poate de clar. Utilizatorii isi vor pierde din incredere, reputatia, imaginea si credibilitatea companiei putand fi compromise partial sau total.

5. Testati, analizati, evaluati! Este esential sa stiti ce a mers in trecut si ce nu a functionat deloc. Care campanii de emailing au obtinut cele mai bune rezultate in ceea ce priveste rata de deschideri? Analizati situatia si extrageti informatiile pe care sa mizati pe viitor, pentru realizarea celor mai bune Subject Line-uri!



Mult succes in campaniile de email marketing!


sursa foto: www.sxc.hu





Tags: subject lineemail marketingsubject line perfectsubject line de succes

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Top 5 reguli de aur pentru campanii de email marketing de succes!

de Adela Simonescu
04 Iul 2014
Una dintre cele mai importante surse de abonati pentru site-urile noastre si de clienti activi este emailing-ul. Campaniile de email marketing au...

3 greseli grave in email marketing

de Maria Nicutar
12 Dec 2013
Studiile recente arata ca majoritatea companiilor care doresc sa tina o legatura cat mai stransa cu abonatii, clientii si potentialii lor clienti,...

Cum iti construiesti o lista de abonati solida, pentru campaniile tale de email marketing?

de Adela Simonescu
15 Feb 2013
Formarea si consolidarea unei liste mari de abonati reprezinta doua provocari reale pentru orice marketer si pentru orice afacerist. Relatia dintre...

Incepe campaniile de email marketing cu dreptul!

de Maria Nicutar
15 Feb 2013
Email marketing nu pare sa iasa deloc din peisaj. Mai mult, investitii din ce in ce mai mari sunt infuzionate in acest domeniu si motivul este...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]