Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Revolutie in afaceri, marca millenials

de Florin Amariei 29 Iun. 2018 6020
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa anul 1980, nemultumiti si pretentiosi, au devenit cel mai puternic grup de consumatori din lume, iar marile companii incearca sa le faca pe plac. Cei din Romania se plang cel mai mult de cozile din magazine si de locurile de parcare.

Paradoxal, pentru nativii digitali magazinele fizice sunt in continuare preferate celor din online, desi informatiile si le iau prin aplicatii si de pe dispozitive mobile, conectati in permanenta cu ceilalti.
 
89% dintre tinerii romani inclusi in aceasta categorie se declara pasionati de cumparaturi, iar 87% prefera centrele comerciale care le ofera, pe langa magazine, spatii de petrecere a timpului liber. Pentru 81% dintre ei, cele mai frecvente magazinele vizitate sunt cele de decoratiuni, mobila si bricolaj.
 
Bruno Leroux, director general al unei companii financiare: „24% dintre consumatori cred ca va creste puterea de cumparare, iar in randul consumatorilor millennials, procentul este de 48%. Millennials cred in puterea lor si au incredere in viitor”.
 
Cea mai mare nemultumire pentru 58% dintre nativii digitali romani este coada din magazine. Problema locurilor de parcare este ridicata de 35% dintre tinerii acestei generatii, iar 82% ar vrea ca orarul magazinelor sa fie extins. Nu in ultimul rand, pentru 88% magazinele pe care le viziteaza trebuie sa fie atractive vizual si sa le ofere experiente distractive si senzoriale
 
Bogdan Spuza, director Europa Centrala companie financiara: „Cozi ca in Romania nu prea gasesti. Este o caracteristica pe care romanii o percep ca fiind de imbunatatit. Mai mult de jumatate, si in special generatia millennials doreste sa stea mai putin la cozi. Un alt lucru care este perceput peste tot la fel este inexistenta unor produse. Parking-ul este o dorinta neimplinita la nivelul asteptarilor, iar Romania are cel mai mare scor”.
 
Desi climatul economic este bun, Romania este singura tara europeana care a inregistrat o scadere a optimismului fata de viitor, de la 4,4 puncte anul trecut, la 4,1 puncte in 2018.
 
Pascal Roussarie, director de marketing al unei companii financiare: „De fapt, scaderea din Romania este din cauza climatului politic. Este singura cauza!”
 
In timp ce dorinta de a consuma este mai puternica in Estul Europei, ajungand la 73% in Slovacia, cea de economisire este cea mai puternica in Norvegia, 65%. Studiul a vizat un esantion de 13.800 de persoane din 17 tari.


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: status piataafaceri milenialsmilenialii si afacerile

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








[x]