Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Revolutie in afaceri, marca millenials

de
3341 0 29 Iun. 2018
Piata marketing


61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.17
din 3 voturi
RATING UTILIZATORI

Preferintele tinerilor "millennials", sau asa numitii nativi digitali, revolutioneaza modul de a face afaceri, in intreaga lume. Tinerii nascuti dupa anul 1980, nemultumiti si pretentiosi, au devenit cel mai puternic grup de consumatori din lume, iar marile companii incearca sa le faca pe plac. Cei din Romania se plang cel mai mult de cozile din magazine si de locurile de parcare.

Paradoxal, pentru nativii digitali magazinele fizice sunt in continuare preferate celor din online, desi informatiile si le iau prin aplicatii si de pe dispozitive mobile, conectati in permanenta cu ceilalti.
 
89% dintre tinerii romani inclusi in aceasta categorie se declara pasionati de cumparaturi, iar 87% prefera centrele comerciale care le ofera, pe langa magazine, spatii de petrecere a timpului liber. Pentru 81% dintre ei, cele mai frecvente magazinele vizitate sunt cele de decoratiuni, mobila si bricolaj.
 
Bruno Leroux, director general al unei companii financiare: „24% dintre consumatori cred ca va creste puterea de cumparare, iar in randul consumatorilor millennials, procentul este de 48%. Millennials cred in puterea lor si au incredere in viitor”.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Memorator Gramatica


Acest memorator este o brosura carte de buzunar format 9 x 13 cm care concentreaza notiuni esentiale de gramatica Este asadar un produs tiparit de mici dimensiuni care prezinta informatie scolara sintetizata intr-un mod clar logic coerent si mai ales usor de retinut Avantajele memoratorului pentru copilul dvs 1  Comprima...

Oferta Speciala
valabila 48h
Cea mai mare nemultumire pentru 58% dintre nativii digitali romani este coada din magazine. Problema locurilor de parcare este ridicata de 35% dintre tinerii acestei generatii, iar 82% ar vrea ca orarul magazinelor sa fie extins. Nu in ultimul rand, pentru 88% magazinele pe care le viziteaza trebuie sa fie atractive vizual si sa le ofere experiente distractive si senzoriale
 
Bogdan Spuza, director Europa Centrala companie financiara: „Cozi ca in Romania nu prea gasesti. Este o caracteristica pe care romanii o percep ca fiind de imbunatatit. Mai mult de jumatate, si in special generatia millennials doreste sa stea mai putin la cozi. Un alt lucru care este perceput peste tot la fel este inexistenta unor produse. Parking-ul este o dorinta neimplinita la nivelul asteptarilor, iar Romania are cel mai mare scor”.
 
Desi climatul economic este bun, Romania este singura tara europeana care a inregistrat o scadere a optimismului fata de viitor, de la 4,4 puncte anul trecut, la 4,1 puncte in 2018.
 
Pascal Roussarie, director de marketing al unei companii financiare: „De fapt, scaderea din Romania este din cauza climatului politic. Este singura cauza!”
 
In timp ce dorinta de a consuma este mai puternica in Estul Europei, ajungand la 73% in Slovacia, cea de economisire este cea mai puternica in Norvegia, 65%. Studiul a vizat un esantion de 13.800 de persoane din 17 tari.


Tags: status piataafaceri milenialsmilenialii si afacerile

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Revolutie in afaceri, marca millenials
Rating:
Nota: 3.17 din 5 - 3 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Club Idei de Afaceri

- Intrebarea zilei

Procesarea laptelui

Intrebare: Buna ziua. Doresc sa extind ferma de capre si caut investitor. Ideea e de prepararea produselor din lapte in stil traditional si livrarea la domiciliu in tot judetul constanta. Investitia initiala e de aprox 15 000 euro. Pe langa si alte produse de casa

Raspuns: Buna ziua. Rog detalii si un numar de telefon pe valilig@yahoo.co.uk. O zi buna.  [citeste tot raspunsul aici]

Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019




Descarca Alerta

 

IDEI de AFACERI
Club manager.ro




Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016