Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu 14 Aug. 2019 7403
2.67 din 6 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de multe metode de promovare, in momentul de fata, poti face orice iti doresti pentru a te face vizibil. Costurile pot fi maximizate eficient, iar rezultatele vizibile in timp util. Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa iti promovezi mult mai usor business-ul.

Sfaturi pentru promovarea afacerii
 

Promovarea trebuie sa reprezinte o investitie utila si nu o cheltuiala fara justificare, tocmai din acest motiv este indicat sa analizezi foarte bine publicul tinta, sa iti creezi asteptari si sa punctezi cat mai sus. Cum faci o reclama reusita?
 
Surprinde-ti publicul. In momentul in care iti personalizezi business-ul, oamenii vor simti ca te adresezi direct lor. Un mesaj simplu, dar inedit te va ajuta sa te faci vizibil mult mai usor pe piata, spre deosebire de clasicele texte lungi si fara rost. 
 
Adopta lucruri cat mai simple. Strategiile de marketing mult prea incarcate nu vor face altceva decat sa bulverseze publicul. Simplitatea va ramane intotdeauna caracteristica bunului simt, asa ca nu alege un design mult prea incarcat, care ar putea umbri mesajul transmis.
 
Starneste interesul. Oamenii sunt curiosi si nu vor inceta niciodata sa isi puna intrebari. Daca vor gasi un produs care sa le satisfaca orice dorinta, atunci cu siguranta vor fi fanii acestuia pe termen lung. Fa-i curiosi astfel incat sa isi doreasca sa afle cat mai multe raspunsuri si sa nu isi piarda niciodata interesul.
 
Alege un text explicativ. Imaginea produsului, dar si textul care il insoteste trebuie sa fie direct proportionale, in stransa legatura pentru a explica o poveste reala. Foloseste fapte reale, care sa te evidentieze si nu povesti imaginate.
 
Apeleaza la reclamele tv. Poate cea mai profitabila promovare pe care o poti face business-ului tau. Reclamele tv sunt urmarite zilnic de o multime de persoane avand un impact extrem de puternic pentru public. Alege fotografii cat mai explicite, cu o imagine clara, care sa nu umbreasca textul. Reclamele tv iti pot aduce profit, mai ales ca in fiecare an sunt decernate premii reclamelor cu cel mai bun design.
 
Lasa concluziile pentru cititor. Nu te preocupa sa tragi tu concluziile, ci lasa-ti publicul sa participe activ la aceasta actiune. Concluziile sunt de cele mai multe ori sincere si din refuzurile pe care le primesti, iti vei da seama ce greseli ai facut si ce nu este indicat sa mai repeti. Concluzia publicului are un impact extrem de puternic.
 


Tags: promovare afacerepromovare eficientareclama afacerii talecum sa iti promovezi afacerea

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 2.67 din 5 - 6 voturi.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]