Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?
De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un fluturas conceput in graba pe calculator, cu cel mai simplu program de editare si multiplicat la un copiator ordinar, care mai si pateaza, nu va va face decat deservicii (despre aducerea de clienti nici nu poate fi vorba).
Nu va costa mult sa apelati, pentru partea de design, la serviciile unui atelier specializat de tehnoredactare computerizata care sa se ocupe, eventual, si de partea de tiparire pe o hartie de calitate. Numai astfel fluturasul dvs. va fi, cu adevarat, un material de promovare.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Bineinteles, credem ca nu mai este nevoie sa reliefam importanta textului fluturasului sau pliantului dvs. Exprimarile stangace sau, si mai grav, dezacordurile ori greselile de ortografie arunca in aer toata imaginea pe care incercati sa v-o construiti. Aceasta observatie este valabila si pentru anunturile de mica publicitate care, si ele, realizeaza acel prim contact cu clientii de care am vorbit mai sus.
Important! Este bine sa treceti pe materialele de promovare cat mai multe numere de telefon la care puteti fi contactat, deoarece, cu cat sunt mai multe aceste numere de telefon, cu atat mai puternica e impresia de firma prospera, cu multi angajati si multe birouri. Asadar, chiar daca sediul dvs. inseamna un simplu apartament cu doua camere, luati totusi in considerare ideea de a va instala vreo trei linii telefonice.
La fel de importanta este si existenta unei adrese de e-mail: daca aveti un calculator (si ce firma nu are macar un calculator?) conectati-va obligatoriu la Internet. Nu e necesar sa aveti si pagina proprie de web, dar o casuta postala electronica unde sa puteti primi mesaje de la potentialii clienti e o chestie aproape elementara.
In orice firma, dar mai ales intr-o firma mica, rolul celui care vinde este fundamental. Vanzatorii nu sunt in nici un caz, asa cum cred neinitiatii, lucratori de mana a doua, capabili numai sa-si plictiseasca aproapele cu solicitarile lor insistente. In realitate, vanzatorii constituie motorul care face treaba sa mearga si de-aceea firmele si-i disputa pe bani grei, incercand sa puna mana pe cei mai dotati.
Acestia din urma par insa a fi o “marfa rara“, astfel incat recrutarea lor este o problema pentru cei mai multi patroni.
Articole conexe
Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii
de Camelia DiaconuPromovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes
de Nita Alina5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici
de Mihaela PascuOportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor
de Marinache Horia CristianAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit