Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Spune-mi ce tipuri de materialele de promovare folosesti, ca sa-ti spun cum vinzi?

de Anca Georgescu
1935 0 22 Oct. 2014
Piata marketing


59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

4.75
din 2 voturi
RATING UTILIZATORI

De aici pleaca imaginea firmei dvs., de la primul contact pe care-l aveti cu potentialii clienti prin intermediul materialelor de promovare. Luam in calcul cele mai ieftine materiale de acest gen (fluturasii si pliantele publicitare), care, in nici un caz, nu trebuie facute in bataie de joc. Un fluturas conceput in graba pe calculator, cu cel mai simplu program de editare si multiplicat la un copiator ordinar, care mai si pateaza, nu va va face decat deservicii (despre aducerea de clienti nici nu poate fi vorba).

Nu va costa mult sa apelati, pentru partea de design, la serviciile unui atelier specializat de tehnoredactare computerizata care sa se ocupe, eventual, si de partea de tiparire pe o hartie de calitate. Numai astfel fluturasul dvs. va fi, cu adevarat, un material de promovare.

Bineinteles, credem ca nu mai este nevoie sa reliefam importanta textului fluturasului sau pliantului dvs. Exprimarile stangace sau, si mai grav, dezacordurile ori greselile de ortografie arunca in aer toata imaginea pe care incercati sa v-o construiti. Aceasta observatie este valabila si pentru anunturile de mica publicitate care, si ele, realizeaza acel prim contact cu clientii de care am vorbit mai sus.

Important! Este bine sa treceti pe materialele de promovare cat mai multe numere de telefon la care puteti fi contactat, deoarece, cu cat sunt mai multe aceste numere de telefon, cu atat mai puternica e impresia de firma prospera, cu multi angajati si multe birouri. Asadar, chiar daca sediul dvs. inseamna un simplu apartament cu doua camere, luati totusi in considerare ideea de a va instala vreo trei linii telefonice.

La fel de importanta este si existenta unei adrese de e-mail: daca aveti un calculator (si ce firma nu are macar un calculator?) conectati-va obligatoriu la Internet. Nu e necesar sa aveti si pagina proprie de web, dar o casuta postala electronica unde sa puteti primi mesaje de la potentialii clienti e o chestie aproape elementara.

In orice firma, dar mai ales intr-o firma mica, rolul celui care vinde este fundamental. Vanzatorii nu sunt in nici un caz, asa cum cred neinitiatii, lucratori de mana a doua, capabili numai sa-si plictiseasca aproapele cu solicitarile lor insistente. In realitate, vanzatorii constituie motorul  care face treaba sa mearga si de-aceea firmele si-i disputa pe bani grei, incercand sa puna mana pe cei mai dotati.

Acestia din urma par insa a fi o “marfa rara“, astfel incat recrutarea lor este o problema pentru cei mai multi patroni.



Tags: promovaremateriale publicitarevinzarevazator

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Promovarea eficienta a afacerii, pasul spre succes

de Nita Alina
16 Mar 2017
Promovarea face parte din succesul oricarei afaceri. Prin promovare o afacere isi mareste numarul de clienti, iar oportunitatile cresc. Iti poti...

5 sfaturi pentru o promovare targetata, cu costuri mici

de Mihaela Pascu
23 Mar 2016
Targetarea strategiilor de promovare este un mod prin care poti sa economisesti bani imbunatatindu-ti vizibil rezultatele. Targetarea mijloacelor...

Oportunitate de dezvoltare a afacerilor - Prima retea de promovare a mestesugurilor

de Marinache Horia Cristian
19 Aug 2015
S-a a dat startul constituirii primei retele nationale de mestesugari rurali! “Invitam mesterii populari din intreaga tara, asociatiile si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016