Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Stii care sunt stakeholderii afacerii tale? Dar, criteriile de segmentare?
Fiecare antreprenor interactioneaza zilnic cu grupuri de persoane care au o legatura mai puternica sau mai slaba cu afacerea sa. Aceste grupuri sunt cunoscute sub numele de factori interesati sau stakeholderi, iar cunoasterea lor este foarte importanta in conducerea unei afaceri.
Cine sunt stakeholderii?
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon

Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate

Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stakeholderii sunt grupuri sau indivizi care, in mod direct sau indirect, pot afecta indeplinirea obiectivelor unei afaceri sau organizatii. Ca antreprenor, poti interactiona zilnic cu factorii interesati sau doar ocazional.
Fiecare afacere, in functie de specificul sau, are anumiti stakeholderi, insa exista cateva grupuri care sunt comune celor mai multe afaceri.
Segmentarea clientilor se poate realiza in functie de mai multe criterii.
Este indicat sa le alegi pe acelea care sunt relevante pentru grupul de consumatori caruia i te adresezi si care sa genereze informatii valoroase in procesul de decizie. Iata cateva dintre criteriile pe care le poti lua in calcul atunci cand realizezi segmentarea clientilor:
Venit.
O impartire simpla a clientilor poate fi realizata in functie de veniturile pe care acestia le genereaza.
Profit.
Daca iei in considerare si costurile pe care le ai cu clientii pe langa veniturile pe care acestia le genereaza, atunci ii poti segmenta si in functie de profitabilitatea lor.
Potential.
O alta metoda este sa impartiti clientii in functie de potentialul lor, de exemplu pe baza clien tilor noi pe care ii pot aduce.
Prin segmentare obtii cateva beneficii importante:
➠ imbunatatirea profitabilitatii prin identificarea
asteptarilor clientilor si a nivelului serviciilor asteptat de fiecare tip de client
➠ Identificarea clientilor dificili sau neprofitabili
➠ Identificarea canalelor potrivite de comunicare cu clientii
➠ Directionarea angajatilor pentru a comunica mai bine cu clientii.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Demareaza o afacere profitabila pe Amazon

[GHID PRACTIC] 3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit