Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Stii cui se adreseaza reclama ta?
Oamenii sunt mereu in criza de timp. Persoanele cu o educatie medie citesc aproximativ trei patrimi din mesajele pe care le primesc sau din revistele pe care l-au cumparat.
Asadar, aceste persoane nu vor da atentie reclamei tale decat daca headline-ul le convinge ca merita. Daca in viata sociala oamenii pot fi fortati sa suporte discutii pe teme care nu ii intereseaza, atunci cand citesc ei au avantajul ca isi pot selecta subiectele. Oamenii vor sa se amuze, sa obtina un beneficiu etc.3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Sunt multe produse care le pot satisface aceste dorinte, dar ei nu vor sti ca despre ele este vorba decat daca headline-ul reclamei este suficient de sugestiv (un rol foarte important il joaca si imaginile).
Se spune de asemenea, ca oamenii nu citesc publicitatea. Nu este adevarat. Sa nu uitam ca, printre altele, mesajele publicitare au menirea de a informa, iar cititorii sunt dornici sa afle lucruri noi despre diferite produse sau servicii. S-a constatat ca cititorii unui ziar/reviste studiaza cu atentie reclamele, dar nu din amuzament, ci pentru ca le atrag atentia.
Reclamele necitite sunt cele care, la prima vedere, par sa nu le ofere nimic interesant. O pagina cu articole pentru femei nu va atrage atentia unui barbat, asa cum o reclama la produse de barbierit nu va starni interesul femeilor. Daca faceti reclama la corsete, copiii si barbatii nu vor fi deloc interesati. Reclamele la tigari nu ii intereseaza pe nefumatori, pe femei nu le intereseaza fotbalul, asa cum pe barbati nu-i intereseaza rujurile.
Nu va ganditi ca miile de cititori vor parcurge in intregime reclama dvs. doar ca sa afle daca ii intereseaza sau nu produsele pe care le promovati. Ei vor decide pe loc, in functie de headline sau de poze. Adresati-va, asadar, doar celor pe care ii vizati cu adevarat!
Articole conexe
Publicitatea pe dispozitive mobile va atinge un varf in 2026
de Florin AmarieiYouTube a obtinut peste 15 miliarde de dolari doar din publicitate
de Florin AmarieiCe am de castigat de aici? Reclama sortita succesului
de Teo Manole11 sfaturi pentru o reclama cu adevarat reusita
de Stanciu IoanaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit