Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Stiinta vanzarii - o afacere in sine

de Silviu Marian Banila 03 Nov. 2014 3328
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cel mai eficient mod prin care puteti obtine ce iti doresti este sa ajuti clientul sa obtina ce-si doreste. Clientul vrea sa discute cu o persoana care il asculta!

Asterne pe o coala de hartie o declaratie de principii. Aceasta va deservi spiritul optimist al echipei tale de agenti telemarketing. Totodata, va deveni un fel de motto al companiei tale. Modele de declaratii gasesti la http://officeupdate.microsoft.com/templategallery/.

Cele mai bune telefoane sunt cele finalizate cu semnarea unui contract Sa nu presupui niciodata ca ii consumi timpul clientului. Solicita-le un moment din pretiosul lor timp si multumeste-le pentru amabilitatea de a discuta cu tine. Fii increzator in produsul sau serviciul pe care-l promovezi/vinzi.

Muta discutia de la ceea ce le oferi prin intermediul call centerului la ceea ce au nevoie. Clientul nu va inchide telefonul atata vreme cat vorbeste cu agentul call center-ului.

Iata un scurt exemplu: „Buna ziua, domnule. Ma numesc Eduard Popescu si va sun din partea companiei Future Technologies din Bucuresti. Sunteti amabil sa-mi acordati cateva minute din timpul dvs.? Oferim oricarui client din lume ocazia de a avea un numar de telefon american fara restrictii, cu doar 5 centi pe minut, de la care poate apela oricare alt numar din lume.

Care este locatia dvs. preferata?”
Succesul afacerii numite Call Center se datoreaza in special agentilor care vorbesc la telefon si persoanelor care le asigura training-ul. Ei trebuie sa creada in propriul succes. Capacitatea de a asculta este un factor decisiv.  Clientul vrea sa fie ascultat.Asadar,  foloseste-i numele intr-o maniera cat se poate de respectuoasa. Revizuieste grijile si nevoile clientului. Rezuma punctele slabe ale discutiei si asigura-l pe client ca esti alaturi de el in rezolvarea acestora.

Fii si patron, si angajat, macar metafizic…

Insufla optimism si motivatie! N-o sa esuezi. Recunoaste meritele agentilor de call center pe care ii conduci, atat in public, cat si in biroul tau. Rezolva eventualele conflicte in particular, nu de fata cu restul angajatilor. Un call center se bazeaza inevitabil pe multa, multa incredere. Aceasta nu se castiga din prima zi, ci pe parcurs.

De asemenea, incheierea vanzarii de serviciu/produs este la fel de importanta. Trebuie culese toate datele esentiale privind livrarea si facturarea clientului, alte costuri suplimentare, gratuitati etc.

Mai mult, acestea sunt vitale pentru finalizarea vanzarii. Et voilà! Afacerea merge si a devenit ceea ce numim „un caz real de succes”.



Tags: afacerevanzarivanzarecallcentertelemarketingmarketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]