Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii competitive in afacerile profitabile din industria retail-ului
Afacerile din industria retail-ului ajung sa se dovedeasca profitabile atunci cand detin strategii competitive care le diferentiaza cu succes de restul afacerilor de pe piata pe care activeaza. Exista trei mari componente catre care trebuie sa va indreptati atentia pentru a va diferentia de restul afacerilor si acestea sunt cele legate de pret, de varietatea produselor pe care le detineti si de serviciile oferite. Toate trebuie sa va capteze atentia intr-o masura mare pentru a va aduce afacerile in pragul succesului.
In fapt, magazinele cu preturi mici dar care nu ofera produse intr-o gama variata nu detin nici o sansa reala de a se afirma pe piata in cadrul careia activeaza ca afaceri profitabile. In aceeasi masura, magazinele care ofera game variate si preturi mici nu se vor dovedi afaceri profitabile. Si nu in ultimul rand, magazinele care ofera si produse diversificate si preturi accesibile dar nu ofera servicii de calitate nu se vor tranforma niciodata in afaceri profitabile.Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Cheia succesului in afacerile din domeniul retail-ului sta in combinarea perfecta a acestor strategii competitive intr-un mix care va va aduce prosperitate timp indelungat.
O mare varietate in gama de produse se obtine atunci cand detinem posibilitatea de a achizitiona cantitati mari de produse, cand detinem spatii largi de depozitare si un ochi potrivit pentru a selecta cele mai bune produse ce vor veni sub ochii consumatorilor.
O strategie competitiva de preturi vine din politica de preturi pe care va mapati afacerile. Nu se poate vorbi de afaceri profitabile cat timp nu oferiti preturi convenabile pentru consumatorii dvs, vizavi de magazinele online si de magazinele competitorilor dvs din mediul afacerilor.
O strategie competitiva de servicii ar trebui sa reprezinte apogeul procesului de diferentiere a afacerii dvs fata de restul de pe piata. Mai usor de spus si mai greu de atins, obiectivele de a livra cele mai bune servicii in afacerile din domeniul retail-ului trebuie planificate si in ele trebuie sa investim uneori sume foarte mari de bani. Incepand de la numarul de angajati existenti zilnic in magazinele pe care le detinem, la calitatea acestora si pana la strategiile de customer service, totul implica un anumit nivel de cheltuieli, cheltuieli care trebuie sa se amortizeze odata cu succesul afacerilor dvs.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit