Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila 15 Feb. 2024 400
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul reuseste sa imbine latura creativa cu cea analitica, fiind un domeniu ce se dezvolta odata cu societatea.

Strategiile de marketing ating obiectivele propuse, acest sector concentrandu-se pe viziune, consumatori, seturi de date, comportamente, produse, servicii si multe altele.
 
De asemenea, marketingul este activitatea, ansamblul de institutii si procese necesare pentru crearea, comunicarea, livrarea si schimbul de oferte care aduc valoare pentru clienti, consumatori, parteneri si companii in general, potrivit American Marketing Associaton.
 
Marketingul atrage clientii si gestioneaza relatiile profitabile cu acestia. Altfel spus, acest sector reuseste sa atraga noi clienti promitand o valoare superioara si pastreaza clientii actuali oferind valoare si satisfactie.
 
Avand aceste notite la portofoliu, va dati seama cat cantareste marketingul in succesul afacerii voastre. Totusi, cu cateva definitii nu putem face profit, asa ca va invit sa cititi cele mai eificente strategii de marketing pentru a-ti creste afacerea.
 

Strategii de marketing - definirea strategiilor de marketing

 
Marketingul reprezinta un proces social si managerial prin care indivizii reusesc sa obtina ceea ce doresc si de ce au nevoie prin crearea, oferirea si schimbul de produse si servicii la o anumita valoare.
 
Atunci cand vorbim de strategii de marketing, ne referim la un plan de activitate alcatuit pe etape, pentru un anumit interval de timp. In acet sens, se dezvolta in una sau mai multe directii care se potrivesc unei companii, pentru maximizarea resurselor in scopul atingerii unui obiectiv. Pentru a genera profit, afacerea ta are nevoie de o strategie de marketing pe termen lung. Cu ajutorul marketingului, businessul isi va imbunatati vizibilitatea, sursele de venit si nu numai.
 

Obiectivele de marketing

 
Pentru fiecare produs in parte exista diverse moduri de comercializare. De asemenea, pentru fiecare mod trebuie sa existe o strategie bine pusa la punct. Mai exact, trebuie sa-i asiguri pe potentialii cumparatori ca produsul le indeplineste toate nevoile si dorintele. Mai mult trafic poate fi generat prin reduceri speciale, vouchere sau promotii.
 
Un alt obiectiv pe care marketingul trebuie sa-l indeplineasca este fidelizarea clientilor. Relatia dintre afacere si clientii deja existenti este foarte importanta, loialii brandului trebuie sa se simta speciali, sa faca parte dintr-o comunitate.
 
Principala actiune care ii face pe potentalii clienti sa constientizeze existenta companiei si a produselor este marketingul. Acesta expune prin campanii de promovare beneficiile acestora. Astfel, promovarea servciilor pentru segmentul de public caruia i se adreseaza devine un nou obiectiv. Prin aceste strategii, omul de la marketing le sugereaza celorlalti de ce ar trebui sa cumpere de la afacerea ta si nu de la competitie.

Planul de afacere este o parte esentiala a businessului. Gasesti in ghidurile noastre informatii complete pentru un start in afaceri plin de succes...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
Obiectivele de marketing sunt complexe si trebuie evaluate incet pentru a excela. Pentru a fi mai usor, puteti sa va ajutati de obiectivele SMART:
 
- S - specifice si definite clar
 
- M - masurabile, sa se poata raporta si masura usor
 
- A - "achievable" - realizabile, accesibile
 
- R - realiste
 
- T - timpul - incadrat intr-o perioada de timp
 
Un obiectiv SMART poate fi cresterea numarului de unitati vandute, de la 100 la 120 intr-o perioada de 3 luni.
 

Tipuri de strategii de marketing

 
In elaborarea unei strategii trebuie sa tii cont de statusul afacerii tale, precum potentialul de resurse sau localizarea in piata actuala. Principalele obiective sunt sustinute de:
 
- cresterea vazarilor
 
- cresterea fluxului de clienti
 
- identificarea publicului tinta
 
- extinderea companiei
 
- obtinerea unei pozitii mai bune in spatiul pietei
 
O strategie buna ar trebuie sa acopere "cei patru P" ai unui mix de marketing:
 
- produs - specificatii si avantaje
 
- pret - stabilirea reducerilor posibile
 
- promovare -publicitate, PR, comunicare, continut video/foto/text/audio
 
- plasament - modul in care produsul ajunge la clienti
 
Strategiile de marketing se formeaza pe etape, dupa cum urmareaza:
 
- Analiza capacitatii de marketing a businessului - analiza pe baza punctelor forte si a celor slabe ale afacerii, avantajele pe care le are si riscurile ce pot aparea. Pentru clarificarea acestor aspecte se poate utiliza analiza SWOT.
 
- Selectia pietei - analiza pe baza cererii si ofertei din piata actuala. Publicul tinta se va stabili pe baza necesitatii produselor, consumatorilor, avantajelor si dezavantajelor acestora.
 
- Dezvoltarea programului de marketing - stabilirea pretului produselor, cum se pozitioneaza pe piata si cum trebuie abordata o campanie publicitara.
 
- Implementarea - businessul trebuie sa-si asume prevederile strategiei de marketing
 
De asemenea, strategiile eficiente iau in calcul cele patru elemente: piata tinta, clientul ideal, bugetul de marketing si obiectivele de marketing. Acesti factori te vor ajuta in gasirea argumentelor si datelor masurabile. Marketingul poate fi interpretat precum un joc, in care strategiile de lupta sunt diverse, poti castiga sau poti pierde pe baza pieselor alese.
 

Strategii de promovare

 
In afaceri te poti folosi de tehnicile marketingului digital. Cu ajutorul strategiilor din acest sector vei avea o baza de date din care poti intelege publicul tinta si de ce anume este interesat. Asadar, o prima strategie pe care te sfatuim s-o folosesti este sa colaborezi cu cei care au acelasi public tinta si produse conexe. In acest fel veti oferi mai multa valoare pietei din care faceti parte.
 
Ofera instrumente gratuite. Daca formezi rapid o comunitate numeroasa, vei putea motiva oamenii sa-ti citeasca postarile si sa te urmareasca, stiind ca vor primi valoare.
 
Campaniile de PR pot asigura imaginea brandului tau. Daca brandul arata bine, atunci vanzarile vor creste, mai ales atunci cand optezi pentru o promovare platita. Publicul tau trebuie sa te vada cu ochi buni, asa ca ai grija ce alegi sa vorbesti sau cu cine te asociezi.
 
Webinariile gratuite pot fi un mod bun de a te promova. Poti oferi valoare oamenilor si sa ii pregatesti pentru etapa de vanzare, sa-i convingi ca raportul calitate-pret este cel corect pentru produsul tau.
 
Daca vrei sa apelezi la intimitate, te poti folosi de SMS Marketing. Atunci cand trimiti un mesaj pe telefon clientului tau, acesta are o discutie personala cu tine. Rata de conversie este destul de ridicata in acest caz.
 
Foloseste-te de Youtube si creaza tutoriale video pe canalul firmei tale despre domeniul tau. Astfel de tehnici te pozitioneaza ca expert in domeniu. Acest tip de promovare se dovedeste eficient, mai ales in domeniile tehnice.
 
Afacerea ta poate genera continut de calitate pentru a educa piata. Poti aborda diverse teme care au legatura cu sfera ta de produse pentru a te promova cu succes.
 

Strategii de vanzare

 
Un lucru pe care vi-l sfatuiesc sa-l subliniati cu rosu este adaptabilitatea. Aceasta reprezinta un factor important din strategia de marketing. Orice afacere trebuie sa creeze, sa testeze si sa implementeze o metoda flexibila.
 
De asemenea, aceasta trebuie sa raspunda schimbarilor de perceptie si cererii clientilor pe masura ce anii trec. Multe start-up-uri se impedica de aceasta problema, ramanand fidela pe nisarea unui singur segment de piata.
 
In constructia strategiei de marketing in vanzari incearca sa cercetezi si sa descoperi arii noi.
 
Storytelling-ul poate fi o strategie buna de vanzari. Publicul tinta are nevoie sa se idetifice cu ceva, aici intervine marketingul care creaza o poveste perfecta, in care brandul tau reuseste sa creasca vanzarile.
 
Funnel-uri de vanzare. In conditiile in care te adresezi unui public rece, care nu te cunoaste este recomandat sa utilizezi un anumit limbaj. Ulterior, in momentul in care oamenii interactioneaza cu tine poti trece la etapa urmatoare a palniei de vanzari. De la etapa la etapa utilizeaza reclame diferite, limbaj diferit si comunica personalizat in functie de etapa din funnel in care se afla oamenii.
 
Programele de afiliere dau randament, mai ales atunci cand alegi sa te asociezi cu Emag sau alte platforme din domeniu. Multe magazine online care reusesc sa vanda produsele pe platforma lor proprie, apeleaza la programe de afiliere datorita vizibilitatii. Aceasta strategie are o schema simpla in spate, vinzi prin canalele de distributie externe, platesti un procent din fiecare vanzare realizata extern si astfel cresti piata de desfacere.
 
Evenimentele din industrie raman o tactica buna de a ramane in fata publicului tinta si in mediul offline. Memorabilitatea si vizibilitatea brandului se asigura si prin participarea la evenimente sau conferinte din domeniu.
 
Inbound si Outbound marketing. In cazul inbound, acesta presupune atragerea clientului spre produsele tale prin content de calitate si prin tehnici de vanzare persuasiva. De asemenea, outbound-ul se axeaza pe marketarea in mod direct, atunci cand tu initiezi vanzarea - tu promovezi produsul.
 

Tehnici de marketing

 
Cum am spus mai sus, strategiile de marketing includ etape. Un avantaj al acestora consta in abilitatea de a identifica si de a localiza segmentele cheie si grupurile de consumatori potrivite produsului tau. Ulterior, acestea trebuie puse in aplicare prin abordarea lor intr-un mod diferit comparativ cu concurenta.
 
Pentru a convinge potentialul cumparator sa achizitioneze produsul tau ai nevoie sa aprofundezi acest sector. Marketingul online pune la dispozitie mijloace de comunicare digitala, modul de functionare al platformelor online si al instrumentelor de marketing. Nicio grija, ajungem si acolo!

Planul de afacere este o parte esentiala a businessului. Gasesti in ghidurile noastre informatii complete pentru un start in afaceri plin de succes...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
Scurt, definim strategia de marketing drept procesul de planificare si implementare a unor activitati. Acestea vizeaza atingerea tuturor obiectivelor de care compania ta are nevoie. Tehnicile din marketing tin cont de trend-uri, consumatori, concurenta si de noile tehnologii.
 
Intr-o afacere, politicile si strategiile de marketing trebuie sa urmareasca constant comunicarea catre consumator si sa o imbunatateasca permanent. In start-up-uri sau in firmele de mici dimensiuni, marketingul este pe aceeasi treapta cu promovarea. Astfel, ceea ce spui despre produsele tale si cum o spui cantareste in luarea deciziei pentru consumator.
 

Strategii de marketing online

 
Principalele canale de marketing online sunt in jurul tau, precum Facebook, Instagram, SEO, Google Adwords, Content marketing, Influencer marketing, Google Display.
 
Social Media Marketing. Foloseste tehnici de marketing in social media in organic si prin postarea de continut. Nu uita, te poti ajuta si de reclamele platite pe diversele platforme sociale, precum Facebook, Instagram. Marketingul in social media creste vizibilitatea firmei tale.
 
O alta strategie de marketing utila afacerii tale este folosirea instrumentelor search engine marketing sau pay per click, asa cum mai este cunoscut. Mai exact, PPC se refera la reclamele online de pe platforme precum Facebook sau Google, unde platesti pe interactiune. Pentru afacerile online, aceasta tehnica este extrem de avantajoasa pentru ca livreaza rezultate masurabile.
 
Remarketingul poate sa ti se para o unealta importanta, mai ales pentru ca se numara printre cele mai puternice instrumente de marketing digital. In acest sens, retinteste cu reclame persoanele care au interactionat cu site-ul tau sau cu paginile de social media.
 
Influencerii au devenit cea mai folosita strategie in marketing. Aloca un buget si cauta o personalitate in domeniul afacerii tale pentru a-ti promova produsele. De asemenea, concursurile si give-away-urile sunt mereu cautate si aduc un numar considerabil de oameni in fata altor branduri pe care nu le cunosc. Poti combina aceste strategii pentru maximizarea rezultatelor.

Cum sa folositi SEO in strategia de marketing?

 
Search Engine Optimization te ajuta sa-ti ridici site-ul in cele mai bune rezultate pe care le afiseaza Google. Cum ce site? Sper ca nu mai este nevoie sa subliniez faptul ca afacerea ta are nevoie de un site, nu?
 
Odata ce te folosesti de aceasta tehnica, vei genera cresteri majore ale traficului pe paginile tale din mediul online. SEO-ul tine cont, printre altele, de rolul cuvintelor cheie, care sunt acestea si cum poti genera continut de calitate cu ajutorul lor.
 

Strategii de afaceri

 
In afaceri te poti folosi si de marketingul offline, unde notiunile sunt ample. In functie de produsul pe care il comercializezi, poti pota pentru:
 
- impartirea pliantelor
 
- distribuirea de mostre
 
- expunerea logo-ului pe mijloacele de transport
 
- publicitate stradala
 
- crearea evenimentelor
 
- printuri de afise
 
Totusi, trebuie sa stii ca o strategie de marketing offline nu o sa aiba aceeasi intensitate ca una online, unde ai date masurabile. O combinatie dintre cele doua poate reprezenta un salt major.
 
Email Marketing Automatizat s-a dovedit a fi o unealta potrivita afacerilor. Acest mod de promovare utilizeaza o secventa de email-uri personalizate si complet automatizate pentru a aduce in fata ofertele publicului tinta. In acest sens, persoanele vor primi oferte in conformitate cu nevoile lor.
 
Probabil ai remarcat ca podcasturile se afla in trend si in lista cautarilor oricarei persoane. Foloseste-te de acest lucru, chiar si in postura de invitat. Podcastul te poate pozitiona cu usurinta ca expert pe domeniul discutat. Organizarea sau participarea la astfel de evenimente subliniaza o promovare eficienta si te repozitioneaza pe nisa ta.
 
Ramanem in aceeasi arie si-ti propun o alta strategie, guest post. Cu ajutorul acestei strategii poti colabora cu bloggeri pentru a posta pe blogul lor un articol de tip guest post. Poti oferi informatii si valoare potentialilor clienti ai respectivei persoane pentru a-i transforma in potentiali clienti ai afacerii tale.
 

Care sunt cele mai bune strategii de marketing?

 
Marketingul este intr-o continua miscare, avand in vedere ca trebuie sa se adapteze nevoilor clientului. O strategie puternica nu se construieste intr-o noapte, iar pentru aceasta este nevoie de timp si dedicare. Trebuie sa cauti modalitati prin care poti ajunge la publicul tinta si sa le imbunatatesti permanent. Iata unele dintre cele mai bune strategii de marketing:
 
- Parteneriat cu alte firme
 
- Colaborare cu influenceri
 
- Facebook Ads
 
- Google Ads + Google Analytics
 
- Crearea unui blog/vlog
 

Care sunt avantajele unei strategii de marketing online?

 
Campaniile de marketing digital cuprind cateva etape comune pentru a se conecta cu audienta. Strategiile de marketing digital stimuleaza comunicare directa intre companii si clienti, in timp ce potentialii cumparatori parcurg trasee unice spre finalizarea comenzii.
 
Marketingul online pate fi utilizat pentru a genera continut si oferte potrivite la momentul potrivit, pe canalele unde clientii isi petrec majoritatea timpului. Rentabilitatea investitiei in marketing poate fi optimizata prin indicatorii KPI.
 
Printre avantajele marketingului se numara:
 
- Acoperirea extinsa - In prezent, majoritatea persoanelor aleg sa achizitioneze online, fara a pierde timp pentru a ajunge la locatia. De asemenea, procesul de cumparare online poate incepe pe diversele canale digitale care iti stau la indemana.
 
- Tintirea precisa - Strategia de marketing aleasa se adreseaza unui numar mai mare de cumparatori calificati, lucru ce subliaza instrumnetele de SEO folosite si retelele sociale. O tintire precisa duce la stimularea conversiilor, veniturilor si promovarea brandului.
 
- Agilitate - In conditiile in care obiectivele stablite se schimba este mai simplu sa corectati strategiile de marketing
 
- Masurabilitate - Comparativ cu cel offline, marketingul digital va ofera date exacte. In aceasta maniera se stie exact ce strategie a favorizat cresterea.
 
Echipele de marketing B2B si B2C au ocazia de a interactiona cu o audienta mai mare fata de strategiile de marketing traditional. Acestea pot tinti clienti potential relevanti, crescand rentabilitatea investitiei in marketing.
 
In ceea ce priveste B2B, obiectivul principal al marketingului este de a aduce clienti potentiali de inalta calitate la echipele de vanzari B2B, fapt care asigura rate de conversie mai mari. Ciclurile de cumparare B2B necesita o durata mai lunga, avand in vedere ca produsele sau serviciile afacerii tale sunt complexe, scumpe si au nevoie de implicarea unui numar mai mare de persoane.
 
Echipele de marketing digital B2B folosesc frecvent canale axate pe afaceri, precum webcasturi, clipuri video, LinkedIn si Twitter.
 
Strategiile de marketing B2B folosesc elemente diferite pentru fiecare circumstanta in parte. De obicei, echipele din acest sector investesc in campanii de marketing bazate pe cont, care se aliniaza perfect cu initiativele de vanzari. De asemenea, se pune accent pe administrarea relatiilor cu clientii ca obiectiv principal al campaniilor lor. Ca sa-ti fie mai usor, iata care sunt cele mai eficiente instrumente dintr-o strategie de marketing B2B:
 
- Marketing de continut - Se bazeaza pe nevoile audientei, creaza si distribuie continut relevant pentru a-i atrage pe cei care par interesati sa cumpere produsul tau
 
- Marketing de intrare - Se bazeaza pe strategiile enumerate in articol pentru a castiga atentia clientilor si pentru a-i atrage pe site-ul afacerii tale
 
- Marketing pe retele sociale - Ofera clientilor potentiali si/sau clientilor continut pe care acestia il considera valoros si pe care doresc sa il partajeze in retelele lor sociale
 
- Optimizarea motorului de cautare - Se concentreaza pe cresterea traficului catre un anumit site si se asigura ca acesta apare printre primele rezultate de cautare
 
- Marketingul motorului de cautare - Se foloseste pentru a creste traficul pe site prin publicitate online platita
 
- Marketing bazat pe conturi - Marketingul colaboreaza cu vanzarile, concentrandu-se pe un set de companii vizate. De asemenea, folosesc campanii de marketing extrem de personalizate
 
- Redirectionarea - Se foloseste tehnologia bazata pe cookie-uri de browser pentru a identifica utilizatorii care au vizitat site-ul, dar care au plecat inainte de a finaliza o tranzactie. Cookie-ul permite ca reclamele directionate sa apara in cautarile si interactiunile ulterioare ale utilizatorului pe internet.
 
- Eforturi de promovare - Creaza publicitate nesolicitata prin alte eforturi decat publicitatea platita
 
- Programe de recomandare - Este un tip de program de fidelizare care incurajeaza clientii sa le spuna altora despre produsele pe care le-au achzitionat
 
- Evenimente - Prin intermediul evenimentelor, produsele tale sunt comercializate sau promovate
 
- Marketing conversational - Se bazeaza pe chat-ul live sau pe un asistent digital pentru a aduce informatii adecvate in fata potentialilor clienti


 
In cazul marketingului digital B2C, obiectivul principal este de a face clientii potentiali sa descopere si sa interactioneze cu brandul tau prin cresterea traficului catre site si a vizibilitatii continutului.
 
Echipele de marketing B2C aleg canale axate pe clienti, unde cumparatorii B2C vor descoperi si vor interactiona cu brandul. Iata cateva elemente eficiente ale unei strategii de marketing B2C:
 
- Marketing pe retelele sociale si marketing virtual - Ofera potentialor clienti continut pe care acestia il considera de valoare si dorescv sa-l partajeze pe retelele sociale. Campania are scopul de a atrage sustinerea majoritatii celor care o vad.
 
- Media platita/Marketing de motor de cautare/pay-per-click - Aceste metode pot creste traficul pe site prin publicitate platita
 
- Marketing pe internet - Marketingul bazat pe web se combina cu cel prin e-mail pentru a face publicitate si a stimula vanzarile prin comert electronic
 
- Marketing prin e-mail - Este un proces care abordeaza anumiti clienti printr-o serie de e-mail-uri pentru a le influenta deciile de cumparare
 
- Vanzare directa - Marketingul si vanzarile colaboareaza prin interactiuni si relatii fata in fata
 
- Marketing punct de cumparare - Marketingul si vanzarile se adreseaza cumparatorilor care se afla intr-un magazin. De obicei, materialele utilizate (afise, cupoane) prezinta beneficiile produselor si includ mijloace de atragere a atentiei.
 
- Cobranding - Afilierea cu alte marci pentru a promova si vinde un singur produs
 
- Marketing pe baza de afinitate - Un parteneriat intre doua companii care reuneste persoane ce impartasesc aceleasi interese
 
- Marketing de cauza - Un efort comun intre o intreprindere si o oraganizatie nonprofit pentru a promova si a beneficia simultan de cauze sociale si alte cauze caritabile

Planul de afacere este o parte esentiala a businessului. Gasesti in ghidurile noastre informatii complete pentru un start in afaceri plin de succes...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
- Marketing conversational - Conversatie in timp real prin intermediul chat-ului live sau al asistentului virtual
 
- Eforturi de promovare - Publicitate nesolicitata, precum marturiile din retelele sociale, publicitate de la o persoana la alta
 
- Relatarea de povesti - Utilizarea unor forme de comunicare familiare cu scopul de a aduce consumatorii la un nivel emotional cu ajutorul povestilor
 

Eficientizarea strategiilor de marketing

 
Stiu, este multa informatie, insa haideti sa recapitulam impreuna cateva puncte cheie. Pentru a stabili o strategie de marketing online corecta trebuie sa va raspundeti la cateva intrebari:
 
- Cui te adresezi?
 
- Ce vrei sa oferi?
 
- Cine esti tu?
 
- Care sunt pasii prin care persoanele interesate pot ajunge la produsele tale?
 
Creioneaza o strategie de marketing prin care sa pozitionezi afacerea in fata publicului tau tinta.
 


Bianca Tila de Bianca Tila
Pasionata de zona business, Bianca Tila aduce zilnic in fata cititorilor starea afacerilor de pe piata nationala si internationala. Ofera idei de afaceri rentabile potrivite situatiei actuale, strategii de marketing si modele de afaceri in diverse zone.

Tags: strategii de marketingstrategii de afaceriobiectivele de marketingmarketing in afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cultura de sofran: Strategii de marketing

de Idei de afaceri
19 Mar 2024
Din punctul de vedere al planificării de afaceri, strategia este ansamblul de operaţii realizate în vederea atingerii unui obiectiv. O...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Idei de afaceri
23 Aug 2024
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Idei de afaceri
07 Nov 2024
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Transforma-ti afacerea intr-un magnet pentru clienti: afla cele 3 strategii de marketing

de Andrioae Ruxandra
01 Sep 2014
Cand vine vorba despre aplicarea strategiilor de marketing si de advertising afacerii tale, trebuie sa te concentrezi pe captarea interesului...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]