Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii de marketing care ne aduc afacerile mai aproape de succes?
Strategiile de marketing care functioneaza si ne aduc afacerile in pragul profitabilitatii, in pragul succesului sunt cele pe care le cautam cu tot interesul. Toti dorim strategii de marketing care sa ne aduca mai multi clienti, care sa ne ajute sa ne crestem nivelul vanzarilor, rata de retinere a clientilor, memorabilitatea pe care o imprimam celor cu care intram in contact in afacerile noastre.
Iata 3 strategii de marketing care ne aduc afacerile mai aproape de succes:3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura de sofran
1. Orice decizie luata trebuie sa vina in beneficiul clientilor si potentialilor clienti. Analizam si cercetam si descoperim nevoile primare ale clientilor si potentialilor nostri clienti. Aceste nevoi, neajunsuri, dorinte, necesitati trebuie sa fie in centrul atentiei noastre. Ele trebuie rezolvate prin intermediul produselor sau serviciilor pe care le oferim.
2. Oferim gratuitati si beneficii constante. Este vital in orice relatie de afaceri sa lasam si celeilalte partide sanse de castig. Multi antreprenori cauta sa castige cu orice pret si uita sa lase pe masa si ceva pentru cei cu care intra in contact. Clientii trebuie priviti ca persoane cu care incercam sa legam relatii de durata, nu de moment.
Cu alte cuvinte, un client devine important atunci cand reusim sa il retinem si sa il determinam sa ne aleaga produsele sau serviciile in mod repetat. In acest sens ne ocupam de beneficiile pe care serviciile si produsele noastre le ofera in adevaratul sens si de modul in care sunt ele percepute de audienta noastra tinta.
3. Ne consolidam o imagine de experti in domeniu. Fie ca o facem pe website-ul afacerii, fie prin blogging sau prin intermediul retelelor de socializare, prin conferinte si seminarii, prin workshop-uri sau in cadrul expozitiilor, optiunile sunt numeroase si ne stau la dispozitie pentru a dovedi clientilor si potentialilor clienti ca suntem in topul nisei, sub-nisei pe care suntem pozitionati.
Venim cu informatii valoroase, cu niveluri inalte de expertiza, oferim consultantii si sprijin pentru cei care ne aleg produsele sau serviciile, cautam sa ne adancim nivelul cunostintelor in domeniul pe care ne pozitionam.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit