Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de marketing perfecte pentru startul in afaceri

de Andrioae Ruxandra 11 Iul. 2014 2706
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

O companie care are un produs bun trebuie sa fie dorita de piata. Pana la urma, daca nimeni nu stie despre produsul sau serviciul tau, nimeni n-o sa plateasca pentru el.

 
O companie tanara n-ar trebui sa investeasca in piata daca incearca sa vanda ceva ce nu merita sa fie cumparat. Desigur, nicio companie n-ar trebui vreodata sa bage pe gat clientilor un produs care nu este dorit. 
 
Marketingul incorporat
Pentru a-ti face remarcate produsele, ar trebui sa le creezi pe baza strategiei de marketing. Poti incorpora o strategie de marketing prin crearea unui serviciu de e-mail automat care va trimite un chestionar simplu tuturor clientilor tai. Ei iti vor da un feedback sau pur si simplu vor relata experienta pe care au avut-o folosind produsul tau, iar asta inseamna ca ei vor fi placut surprinsi de faptul ca tie iti pasa de parerea lor.
 
Departamentul fidelitate
Studiile arata ca este foarte costisitor sa iti pastrezi clientii vechi decat sa gasesti altii noi. De aceea, departamentul de fidelitate trebuie sa fie o prioritate din prima zi. Chiar daca nu ai experienta in asa ceva, companiile de marketing au introdus un software specific pentru a masura performanta si pentru a creste fidelitatea clientului de-a lungul timpului.
 
Comunicarea cu clientii
In vremurile de azi, clientii nu vor un serviciu pe baza unui zambet. Ei vor sa stie exact cu cine au de-a face, de aceea este important ca tu sa-i incurajezi sa afle despre compania ta. Conversatia cu un client se poate construi in jurul performantei produsului si se poate termina cu recomandarea unuia dintre agentii tai pentru a relata despre mentinere sau servicii extra. Cele mai de succes firme isi construiesc reputatia interactionand cu clientii intr-un mod amuzant.
 
Metoda controversei
Controversa poate fi pozitiva sau negativa. Controversa negativa trebuie evitata, evident, dar cea pozitiva iti poate aduce avantaje. De exemplu, daca firma ta primeste plangeri din partea clientilor nemultumiti, majoritatea oamenilor vor considera reclama ta ca fiind una amuzanta si iti va creste vanzarile.
 
Sursa: www.coolbusinessideas.com
 


Tags: afacerimarketingstrategii marketingstart in afacerimarketing afaceri

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]