Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de marketing prin e-mail pentru afacerile mici

de Alexandra Popescu 24 Mai. 2014 3950
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

E-mailul a pierdut teren in fata avantului social media, iar marketingul prin intermediul acestuia a inceput sa fie considerat de moda veche. Cu toate astea, mailul continua sa fie un canal important pentru foarte multe afaceri mici, deoarece marketingul prin acest intermediu este considerat nepretuit.

 
Afacerile mici il mentin pentru doua motive: vanzari si mai multe vanzari.
 
In continuare va prezentam cateva idei de marketing prin e-mail pentru afacerile mici.
 
Fa procesul de inscriere usor. Pune o caseta mare de inscriere pe site-ul companiei si adauga un link catre pagina de inscriere a e-mail marketingului pe profilurile social media ale organizatiei. 
 
Atrage atentia cititorului. Incepe cu o afirmatie convingatoare, cum ar fi un teaser sau un discount. Atentia cititorului este intotdeauna atrasa inca de la inceputul textului, iar prin acest mod va citi pana la sfarsit mesajul trimis. In plus, evitati ca mailurile sa intre in folderul spam.
 
Ramai conform. Trebuie sa stai pe partea dreapta a serviciilor de email ale furnizorilor. Acestia vor oferi instrumente si surse de invatare, asa ca utilizeaza-le. Cunoaste diferenta dintre un "hard bounce" - mesajul nu este livrat din cauza unei probleme cu adresa de email - si un "soft bounce" - mesajul nu a fost trimis inca, dar ar putea fi mai tarziu.
 
Dezvolta audienta. Trebuie sa cunosti sursele generatoare de mai multi membri, tipul celor care deschid, citesc si dau click pe linkurile newsletterului. Lucreaza cu acestea si construieste lista celor carora vrei sa le trimiti newsletterul. Incearca sistemul double opt-in, care asigura ca abonatul doreste cu adevarat sa primeasca newsletterul.
 
Utilizeaza cele mai bune practici. Cea mai eficienta metoda este aceea ca zona in care apare mesajul sa nu necesite scrollul mouse-ului, ci sa apara doar cat este ecranul calculatorului. De asemenea, e-mail-urile fara prea multe imagini genereaza o rentabilitate mai mare a investitiei.
 
Fii scurt! Testeaza pana ajungi la cea mai satisfacatoare combinatie de format, structura si ton. Trebuie sa fii clar si concis in putine cuvinte, pentru ca astfel atragi atentia cititorului si o poti mentine pana la sfarsit.
 
Pastreaza comunicarea. Utilizeaza judicios raspunsuri automate. Acestea economisesc timp si furnizeaza informatii utile. Toate acestea genereaza informatii utile cu privire la comportamentul abonatului. Multi furnizori de servicii variaza intre MailChimp si Aweber catre cele mai avansate si mai bogate, cum ar fi 1ShoppingCart si Infusionist.
 
Iata ca mailul, chiar daca a fost intrecut de social media, este o importanta metoda de marketing, cel putin pentru afacerile mici. Ca si la stire, el trebuie sa atraga atentia cititorului, sa fie scurt si concis, pentru a transmite mesajul integral. In plus, exista multe alte tactici care te vor ajuta sa descoperi o mai mare eficienta a mailului.
 


Tags: afaceriafaceri micimarketingstrategii de marketinge-mailsocial media

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Cifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%

de Bianca Tila
13 Apr 2023
In primele doua luni ale anului curent, cifra de afaceri din industrie a crescut, comparativ cu perioada asemanatoare a anului trecut, in termeni...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]