Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de social media pentru afaceri: 5 greseli grave de evitat!

de Ilinca Dobrescu 18 Iul. 2013 3319
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Social media reprezinta una dintre cele mai importante surse de clienti si, implicit, de profit! Si adevarul este ca desi acum ceva timp, social media parea ca nu poate oferi rezultate prea consistente, in prezent, nimeni nu isi mai permite sa-i ignore beneficiile.

Haideti sa aflam si cateva greseli majore pe care sa le evitam in social media:

1. Ignori retelele de social media?
Inca nu esti convins ca aici iti poti gasi clienti fideli? Crezi ca investitiile pe care le vei efectua se vor finaliza in mod nesatisfacator? Rezultatul? In fiecare zi pierzi clienti valorosi, surse de profit de care va beneficia competitorul tau cel mai aprig.

2. Te implici in social media fara o strategie clara, doar de dragul de a fi prezent in mediul in care ceilalti competitori se afla? Daca nu te implici in social media in mod inteligent si cu o strategie clara, mai bine opresti investitiile in acest moment. Stabileste ce anume doriti sa obtineti in momentul in care va implicati in social media, ce obiective detineti.

3. Esti pretutindeni, insa niciunde nu ai un loc bine pus la punct? Daca ai de gand sa mizezi pe mai multe retele de social media, ai grija sa faci lucrurile asa cum trebuie, pana la capat. Nu face treaba cu jumatate de masura. Stabileste care retea de socializare iti poate aduce rezultatele cele mai bune si incearca sa iti concentrezi eforturile in acest loc.

Desigur, pe locuri secunde se afla si alte retele de socializare, insa actioneaza pe baza unor prioritati clare!

4. Tot universul iti apartine si totul se invarte in jurul tau si al afacerii tale? Social media reprezinta o sursa de instrumente de care ne folosim pentru a interactiona cu toti clientii si potentialii nostri clienti. Mizati pe ideea de interactiune, nu pe un monolog pe care il considerati a fi eficient.

Data viitoare cand ai de gand sa te lauzi cu ultimele diplome obtinute, ai grija ca inainte de postarile acestea sa fie si continut valoros pentru clientii tai.

5. Nu ai un profesionist care sa iti coordoneze implicarea in social media. Este vital sa intelegi ca munca de mantuiala naste rezultate pe masura. Asa ca investeste in relatia cu un social media manager cu experienta in domeniu!

Acesta trebuie sa se ocupe de toate aspectele referitoare la succesul proiectelor din social media. Cu cat mizati mai mult pe calitate, cu atat veti vedea rezultate mai bune!

sursa foto: www.sxc.hu




 


Tags: social mediastrategii social mediaafaceri social mediaafacere social media

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de Alexandra Popescu
20 Iun 2014
Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate...

Top 10 legi de aur in social media marketing

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Nu este usor sa ajungi la clientii tai in prezent. Un avantaj, insa pentru toata lumea, nu doar pentru tine si afacerea ta, este cel reprezentat de...

Top 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!

de Matei Antonescu
10 Mar 2014
Social Media reprezinta o multitudine de canale online prin intermediul carora ajungem la clientii si potentialii nostri clienti. Evident, unele...

Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media

de Matei Antonescu
06 Sep 2013
Conform TNS Digital LIfe, un studiu global referitor la comportamentul online al consumatorului, 57 de procente dintre consumatori nu sunt interesati...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]