Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Strategii de social media pentru afaceri: 5 greseli grave de evitat!
Social media reprezinta una dintre cele mai importante surse de clienti si, implicit, de profit! Si adevarul este ca desi acum ceva timp, social media parea ca nu poate oferi rezultate prea consistente, in prezent, nimeni nu isi mai permite sa-i ignore beneficiile.
Haideti sa aflam si cateva greseli majore pe care sa le evitam in social media:Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
1. Ignori retelele de social media? Inca nu esti convins ca aici iti poti gasi clienti fideli? Crezi ca investitiile pe care le vei efectua se vor finaliza in mod nesatisfacator? Rezultatul? In fiecare zi pierzi clienti valorosi, surse de profit de care va beneficia competitorul tau cel mai aprig.
2. Te implici in social media fara o strategie clara, doar de dragul de a fi prezent in mediul in care ceilalti competitori se afla? Daca nu te implici in social media in mod inteligent si cu o strategie clara, mai bine opresti investitiile in acest moment. Stabileste ce anume doriti sa obtineti in momentul in care va implicati in social media, ce obiective detineti.
3. Esti pretutindeni, insa niciunde nu ai un loc bine pus la punct? Daca ai de gand sa mizezi pe mai multe retele de social media, ai grija sa faci lucrurile asa cum trebuie, pana la capat. Nu face treaba cu jumatate de masura. Stabileste care retea de socializare iti poate aduce rezultatele cele mai bune si incearca sa iti concentrezi eforturile in acest loc.
Desigur, pe locuri secunde se afla si alte retele de socializare, insa actioneaza pe baza unor prioritati clare!
4. Tot universul iti apartine si totul se invarte in jurul tau si al afacerii tale? Social media reprezinta o sursa de instrumente de care ne folosim pentru a interactiona cu toti clientii si potentialii nostri clienti. Mizati pe ideea de interactiune, nu pe un monolog pe care il considerati a fi eficient.
Data viitoare cand ai de gand sa te lauzi cu ultimele diplome obtinute, ai grija ca inainte de postarile acestea sa fie si continut valoros pentru clientii tai.
5. Nu ai un profesionist care sa iti coordoneze implicarea in social media. Este vital sa intelegi ca munca de mantuiala naste rezultate pe masura. Asa ca investeste in relatia cu un social media manager cu experienta in domeniu!
Acesta trebuie sa se ocupe de toate aspectele referitoare la succesul proiectelor din social media. Cu cat mizati mai mult pe calitate, cu atat veti vedea rezultate mai bune!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
de Alexandra PopescuTop 10 legi de aur in social media marketing
de Adela SimonescuTop 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
de Matei AntonescuStudiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media
de Matei AntonescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit