Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Strategii de vanzare la expozitii si targuri

59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Expozitiile si targurile cu vanzare de produse reprezinta surse excelente de obtinere de clienti noi si de profit pentru numeroase afaceri din Romania. Cu toate acestea, nu toti stiu cum sa vanda, cum sa obtina profit consistent, cum sa atraga noi clienti.

Iata, in acest sens, cateva aspecte legate de strategiile de vanzare in cadrul expozitiilor si targurilor pentru afaceri mici, medii si mari:


1. Alegeti expozitiile potrivite. Expozitiile si targurile sunt optiuni viabile pentru diverse afaceri, insa succesul acestor investitii depinde in mare parte de profilul lor, de audientele care iau parte la desfasurarea lor. Asigurati-va ca nu investiti bani in participarea la expozitii si targuri care nu va pot aduce profiturile dorite. Aflati cine sunt persoanele care vor mai participa la expozitiile dorite, care sunt audientele vizate, care sunt asteptarile pentru nivelurile de vanzari.

2. Cooptati personalul potrivit. Dupa cateva ore de stat in picioare, zambetul de pe buze poate sa inceapa sa paleasca. Aveti nevoie de persoane care sa isi pastreze energia si dupa cateva ore bune petrecute alaturi de clienti, de persoane orientate catre socializare si interactiuni cu potentialii clienti.

3. Selectati cu mare atentie produsele si serviciile pe care doriti sa le promovati in cadrul expozitiilor si targurilor la care doriti sa participati. Nu neglijati faptul ca trebuie sa luati in considerare audientele care sunt vizate pentru expozitiile si targurile in cauza. Puteti opta pentru selectia de produse si servicii cu preturi mai scazute pentru inceput, pentru a va asigura o marja mai inalta de succes.

4. Consecventa conteaza foarte mult. Daca stiti ca un targ sau o expozitie de interes pentru sectorul dvs de activitate se organizeaza in fiecare sezon, este bine sa pastrati consecventa si sa va prezentati la fiecare astfel de sesiune. Consumatorii castigati anterior vor fi clienti cu mai mult interes pentru produsele si serviciile dvs si sansele dvs de obtinere de profit sunt mult mai mari.


Tags: afaceriexpozitiitarguriexpozitii afaceristrategii vanzarevanzare expozitii

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]