Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Studii de marketing inedite
Firma de marketing Pop-Eye din Laguna Beach, in apropiere de Los Angeles, prezinta clientilor ei, firme cu greutate pe piata americana, studii de piata… video.

Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online

3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia

Propria ta Plantatie de Paulownia
Da, Pop-Eye realizeaza filme pe banda video care ilustreaza foarte exact modul de viata si mentalitatea unui anumit grup-tinta de potentiali consumatori (tinerii, in cazul de fata).
Ideea ii apartine lui Suzie Chauvel, a carei experienta anterioara la o firma de articole vestimentare i-a permis sa constate cateva lucruri importante.
Primul – ca managerii celor mai multe companii din domeniu nu stiu mai nimic despre modul de a gandi al tineretului.
Al doilea – ca tinerii de oriunde din lume au un mod unic de a se imbraca, diferit total de al adultilor.
Al treilea – ca forma cea mai convingatoare de prezentare a unui studiu de piata este inregistrarea video (a descoperit acest ultim lucru cand a insotit o echipa TV care realiza un reportaj despre adolescentii din Japonia).
Pornind de la aceste premise, Suzie Chauvel a pus bazele unei afaceri infloritoare, care ii aduce un venit anual de aproape 7 milioane de dolari pe an. Activitatea agentiei se bazeaza pe colaborarea cu cca 30 de profesionisti independenti: cameramani, sunetisti, diversi alti tehnicieni, dar si persoane anume alese – muzicieni, sportivi, ziaristi – pe post de consilieri, care au dovedit simt comercial si sunt capabile sa identifice tendintele aparute in randul tinerilor.
Concret, agentia realizeaza o serie de interviuri cu tineri reprezentativi pentru generatia lor, pe teme cum sunt vestimentatia, sportul, arta si filmele. Pustii sunt chestionati in legatura cu idolii lor, cu preferintele, visele sau temerile lor. Ulterior, secventele sunt montate si redistribuite intr-un material video cu durata de cel putin 60 de minute, care constituie o excelenta baza pentru deciziile managerilor firmelor-client si care se vinde cu pana la 5.000 de dolari bucata.
Pop-Eye se poate lauda deja cu clienti celebri: Coca Cola, Pepsi, Panasonic, Nike, Sony, ca sa mentionam doar numele cele mai grele.
Ti-a placut acest articol?
Votati articolul
Nota: 5 din 5 - 1 vot.Articole conexe
McDonald's a scos din meniu McPlant, burgerul vegan
de Bianca TilaCaracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceriCultura de sofran: Strategii de marketing
de Idei de afaceriPrimul parteneriat bazat pe diversitate. OMV Petrom si Auchan Romania colaboreaza
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2022
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- GRATUIT: Afla clar si la obiect, ce trebuie sa faci ca sa iti inmultesti banii la bursa!
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Cea mai profitabila cultura pe terenuri mici: LAVANDA! Profit de peste 8.000 de euro/ha!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- NOU: Ghid pentru plantatia ta de Paulownia - o afacere cu radacini viguroase si roade financiare bogate!