Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Studii de marketing inedite
Firma de marketing Pop-Eye din Laguna Beach, in apropiere de Los Angeles, prezinta clientilor ei, firme cu greutate pe piata americana, studii de piata… video.
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Propriul meu plan de afaceri
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Da, Pop-Eye realizeaza filme pe banda video care ilustreaza foarte exact modul de viata si mentalitatea unui anumit grup-tinta de potentiali consumatori (tinerii, in cazul de fata).
Ideea ii apartine lui Suzie Chauvel, a carei experienta anterioara la o firma de articole vestimentare i-a permis sa constate cateva lucruri importante.
Primul – ca managerii celor mai multe companii din domeniu nu stiu mai nimic despre modul de a gandi al tineretului.
Al doilea – ca tinerii de oriunde din lume au un mod unic de a se imbraca, diferit total de al adultilor.
Al treilea – ca forma cea mai convingatoare de prezentare a unui studiu de piata este inregistrarea video (a descoperit acest ultim lucru cand a insotit o echipa TV care realiza un reportaj despre adolescentii din Japonia).
Pornind de la aceste premise, Suzie Chauvel a pus bazele unei afaceri infloritoare, care ii aduce un venit anual de aproape 7 milioane de dolari pe an. Activitatea agentiei se bazeaza pe colaborarea cu cca 30 de profesionisti independenti: cameramani, sunetisti, diversi alti tehnicieni, dar si persoane anume alese – muzicieni, sportivi, ziaristi – pe post de consilieri, care au dovedit simt comercial si sunt capabile sa identifice tendintele aparute in randul tinerilor.
Concret, agentia realizeaza o serie de interviuri cu tineri reprezentativi pentru generatia lor, pe teme cum sunt vestimentatia, sportul, arta si filmele. Pustii sunt chestionati in legatura cu idolii lor, cu preferintele, visele sau temerile lor. Ulterior, secventele sunt montate si redistribuite intr-un material video cu durata de cel putin 60 de minute, care constituie o excelenta baza pentru deciziile managerilor firmelor-client si care se vinde cu pana la 5.000 de dolari bucata.
Pop-Eye se poate lauda deja cu clienti celebri: Coca Cola, Pepsi, Panasonic, Nike, Sony, ca sa mentionam doar numele cele mai grele.
Articole conexe
Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?
de Idei de afaceriCercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit