Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media
Conform TNS Digital LIfe, un studiu global referitor la comportamentul online al consumatorului, 57 de procente dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile pe social media.
TNS a intervievat 72.000 de persoane din 60 de tari, noteaza popsop.com. Principala concluzie a fost cea referitoare la dezinteresul mare din randul consumatorilor.Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Propriul meu plan de afaceri
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Aceasta veste este una extrem de nefasta pentru brandurile care deja au infuzionat sume banesti mari si eforturi solide pentru ca vizibilitatea lor in cadrul retelelor de socializare sa fie una cat mai puternica. Deja exista numeroase voci care afirma ca investitiile in social media nu isi merita existenta. Motivul principal este referitor, evident, la rata scazute de engagement.
Pe tara, indicele oferit de TNS Digital Life variaza. Asa se face ca acesta este de 61% in Marea Britanie si 60% in Statele Unite, cu diferente de la o locatie la alta.
Mai mult, datele calitative care au reiesit in urma acestui studiu au scos la iveala faptul ca interactiunea excesiva a brandului pe social media rezulta in proiectarea unei perspectii negative asupra sa, noteaza popsop.com.
In acelasi timp, sursa amintita ne ofera si principalele aspecte pe care consumatorii le urasc la brandurile care se promoveaza prin intermediul retelelor de socializare. Iata cateva date concludente si care sa va ajute sa luati decizii mai inspirate cand investiti in social media:
- 42,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care au probleme cu gramatica sau ortografia.
- 24,9% dintre consumatori vor renunta la brandurile care ofera update-uri cu tenta prea puternica de marketing.
- 12,8% dintre respondenti au probleme cu brandurile care posteaza opdate-uri prea des.
- 12,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care incearca prea mult sa fie amuzante.
- 7,2% dintre consumatori au o parere negativa despre brandurile care nu posteaza in mod constant.
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media
de Alexandra PopescuTop 10 legi de aur in social media marketing
de Adela SimonescuTop 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
de Matei AntonescuProblema cu social media in afacerile mici si medii
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit