Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Studiu: 57% dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile in social media

de Matei Antonescu 06 Sep. 2013 3528
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Conform TNS Digital LIfe, un studiu global referitor la comportamentul online al consumatorului, 57 de procente dintre consumatori nu sunt interesati sa interactioneze cu brandurile pe social media.

TNS a intervievat 72.000 de persoane din 60 de tari, noteaza popsop.com. Principala concluzie a fost cea referitoare la dezinteresul mare din randul consumatorilor.

Aceasta veste este una extrem de nefasta pentru brandurile care deja au infuzionat sume banesti mari si eforturi solide pentru ca vizibilitatea lor in cadrul retelelor de socializare sa fie una cat mai puternica. Deja exista numeroase voci care afirma ca investitiile in social media nu isi merita existenta. Motivul principal este referitor, evident, la rata scazute de engagement.

Pe tara, indicele oferit de TNS Digital Life variaza. Asa se face ca acesta este de 61% in Marea Britanie si 60% in Statele Unite, cu diferente de la o locatie la alta.

Mai mult, datele calitative care au reiesit in urma acestui studiu au scos la iveala faptul ca interactiunea excesiva a brandului pe social media rezulta in proiectarea unei perspectii negative asupra sa, noteaza popsop.com.

In acelasi timp, sursa amintita ne ofera si principalele aspecte pe care consumatorii le urasc la brandurile care se promoveaza prin intermediul retelelor de socializare. Iata cateva date concludente si care sa va ajute sa luati decizii mai inspirate cand investiti in social media:
  • 42,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care au probleme cu gramatica sau ortografia.
  • 24,9% dintre consumatori vor renunta la brandurile care ofera update-uri cu tenta prea puternica de marketing.
  • 12,8% dintre respondenti au probleme cu brandurile care posteaza opdate-uri prea des.
  • 12,5% dintre utilizatori se departeaza de brandurile care incearca prea mult sa fie amuzante.
  • 7,2% dintre consumatori au o parere negativa despre brandurile care nu posteaza in mod constant.


sursa foto: www.sxc.hu



Tags: social mediainvestitii social mediaafaceri social mediasocial media afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Autenticitatea, calitatea cea mai importanta a vocii brandului in social media

de Alexandra Popescu
20 Iun 2014
Gandirea leadershipului in social media vine atunci cand vocea si intrarea sunt de ajutor, reale, verificabile si semnificative, care are toate...

Top 10 legi de aur in social media marketing

de Adela Simonescu
26 Mar 2014
Nu este usor sa ajungi la clientii tai in prezent. Un avantaj, insa pentru toata lumea, nu doar pentru tine si afacerea ta, este cel reprezentat de...

Top 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!

de Matei Antonescu
10 Mar 2014
Social Media reprezinta o multitudine de canale online prin intermediul carora ajungem la clientii si potentialii nostri clienti. Evident, unele...

Problema cu social media in afacerile mici si medii

de Maria Nicutar
25 Iul 2013
Nu toate afacerile reusesc sa obtina mult pe Facebook. De aici si neincrederea pe care multi oameni de afaceri o au referitor la aceasta retea de...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]