Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare.

In luna iunie, continua cresterea in importanta a relatiilor sociale (de la 23% in mai la 27% in iunie), pe masura ce oamenii isi reiau activitatile de socializare. Totodata scade in continuare teritoriul stabilitatii si responsabilitatii (de la 33% la 28%), asociat mai degraba cu teama si prudenta unei perioade de criza ca cea din aprilie. Informatiile sunt cuprinse in studiul Reveal.
 
Ierarhia teritoriilor se pastreaza (fata de mai 2020), cu diferente nesemnificative pentru depasirea obstacolelor (usoare crestere la 39%) si perfectionare/putere (7% in iunie).
 
Brandurile pot comunica mai mult acum pe teme precum familia, prietenia sau relatiile de cuplu, pentru ca ele cresc in importanta. Totodata, pot vorbi despre planuri mai ambitioase si incredere mai multa in viitor.
 
Dupa ce in luna mai explodasera nevoile din varful piramidei (s-au triplat fata de luna aprilie), odata cu reluarea activitatilor, vedem ca in iunie se stabilizeaza situatia. O importanta in continuare mare acordata stimei de sine (20%) si supravietuirii (24%). In iunie, rolul cumparaturilor este aproape la fel ca cel din luna mai.
 
Brandurile pot relua comunicarea de brand si produs fara sa se mai asocieze cu idea de criza, dar pastrand in continuare o atitudine responsabila si aratand implicare activa in societate.
 
ROMANII SUNT MAI SATISFACUTI CU VIATA LOR IN LUNA IUNIE DECAT ERAU IN LUNA MAI
 
Cel mai mult a crescut satisfactia cu modul in care romanii isi petrec timpul liber (de la 63% in luna mai la 77% – iunie) si fata de sanatate & fitness (de la 53 la 58%).
 
Romanii sunt mai satisfacuti in iunie (cu o medie de 70%) fata de luna mai (65%).
 
Observam cateva diferente semnificative in functie de profilul romanilor:
Tinerii carieristi sunt cei mai multumiti de starea lor generala. 79% se declara multumiti si forarte multumiti fata de 70% la nivel national;
Maturii fara partener – cei mai nemultumiti de venituri. 51% se declara nemultumiti si foarte nemultumiti fata de 44% la nivel national;
Seniorii pensionati – Cei mai multumiti de dezvoltarea lor personala. 83% se declara multumiti si foarte multumiti fata de 73% la nivel national.
 


Florin Amarieide Florin Amariei
Pasionat de extinderea orizontului serviciilor financiare si de schimb alternative, el lucreaza in cadrul IdeiDeAfaceri.ro inca din 2018 pentru a furniza cititorilor numai informatiile care conteaza cu adevarat.

Tags: studiucomunicarecompaniiafaceriprofit

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]