Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Idei de afaceri

Studiu: Romanii nu se uita la kilometri, cand cumpara o masina second hand

de
1172 0 18 Iul. 2019
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

3.88
din 4 voturi
RATING UTILIZATORI

Un studiu efectuat in prima parte a anului 2019 arata ca romanii interesati de o masina second hand nu se uita neaparat la kilometri, ci sunt interesati de faptul daca automobilul a avut vreun accident.

"90% din cumparatorii de masini second-hand au declarat ca ar prefera sa stie istoricul de daune decat cel de kilometri. Este oarecum surpinzator sa aflam acest lucru din moment ce cuvantul “kilometri” este pe buzele tuturor cumparatorilor de masini care ne contacteaza. Marea lor majoritate nici nu stiu ca se poate afla istoricul de daune online iar o alta parte importanta crede ca daunele se trec in cartea de service. Nimic mai fals, in cartea de service se trec de obicei doar reviziile si rechemarile in service", a declarat Mihai Cune.
 
Conform unui alt studiu citat de News.ro, facut in prima parte a anului 2019 pe un esantion de 1.000 de anunturi cu masini second-hand publicate pe internet, InspectorAuto a descoperit ca 60% aveau cel putin o dauna ascunsa iar putin peste 2% aveau daune totale nedeclarate. Astfel, cu cat masina este mai ieftina, cu atat creste riscul de a cumpara o masina cu mai multe daune. Cele mai multe masini cu daune sunt cele sub 10.000 euro, urmate apoi de cele intre 10.000 si 15.000 euro si de cele intre 15.000 si 30.000 euro.
 
Si totusi, in Romania, inca se pot vinde lejer masini care au avut daune majore pentru ca majoritatea cumparatorilor nu verifica masina inainte de cumparare, reiese din sondajul InspectorAuto. 55% dintre respondenti au recunoscut ca nu au facut o verificare tehnica si de daunalitate inainte de cumparare, in timp ce 45% au spus ca au cumparat masina doar dupa ce au verificat-o.
 
"Foarte multi cumparatori nu au cunostinte tehnice despre masini sau despre legislatie si se rezuma la a evalua cum arata masina, ce dotari are si cat de frumoasa este povestea vanzatorului. Nu stiu ce este acela un certificat de autenticitate si ce rol are sau ce acte sa ceara vanzatorului. Din pacate am observat ca multi cumparatori inca se incred in cartile de service desi acestea se pot falsifica cu 100-200 lei", a adaugat Mihai Cune.


Tags: studiuromaniimasinasecond hand

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Studiu: Romanii nu se uita la kilometri, cand cumpara o masina second hand
Rating:
Nota: 3.88 din 5 - 4 voturi.

Articole conexe

Romanii isi cauta noi locuri de munca vara

de Florin P. Amariei
05 Aug 2019
Companiile din Romania anunta ca primesc cu 18% mai multe CV-uri fata de luna aprilie, asadar romanii prefera sa isi schimbe locul de munca pe timp...

Studiu: 75% dintre firmele din Romania au ajuns sa apeleze la creditul furnizor

de Alina Constantinescu
29 Aug 2017
Potrivit unui studiu realizat de KeysFin, in lipsa unui capital suficient, tot mai multe firme aleg sa intarzie platile, apeland la creditul...

Studiul pietii - Cum?

de Teo Manole
20 Ian 2016
Executa studii primare sau secundare. Pe piata secundara, poti aduna informatii publicate cu privire la profilul pietei, formulare de business,...

Noi metode de marketing. Cum functioneaza neuromarketingul - studiu de caz

de Idei De Afaceri
03 Nov 2015
Neuromarketingul, una dintre cele mai noi ramuri ale industriei de publicitate, se bazeaza pe stiinta de a descoperi exact ce si cand isi doresc...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Citeste Raportul Special GRATUIT
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2019







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016