Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Te aleg clientii pe tine sau tu pe ei?

de Teo Manole
1898 0 15 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

La modul general, exista doua piete pentru serviciile de event planning: cea corporate si cea sociala. Informatiile de pe piata sunt disponibile pentru intalnirile corporate, nu neaparat si pentru cele sociale, dar vom incerca sa analizam toate pietele.

Clientii care reprezinta piata corporate

Vom folosi termenul Corporate, unde includem nu doar companiile, ci si ONG-urile si fundatiile de caritate. Toate aceste entitati utilizeaza evenimente speciale, pentru a ajunge la tinta propusa, pentru a fi tot mai vizibile in comunitate. De fapt, evenimentele speciale au devenit tot mai importante, pe masura ce competitia a obligat organizatiile sa gaseasca noi modalitati prin care sa isi transmita mesajele catre consumatorii sau contributori.

Operele de caritate si ONG-urile organizeaza strangeri de fonduri, receptii si competitii sportive, dincolo de alte evenimente, pentru a-si extinde influenta publica. Mii de asemenea evenimente au loc in fiecare an, chiar daca acele evenimente mari necesita experienta specializata in organizarea de evenimente.

Companiile organizeaza targuri, conventii, picnicuri corporatiste, petreceri de sarbatori, intalniri cu stafful. intr-un singur an, numarul total al meeting-urilor din SUA a ajuns la peste un milion de dolari, potrivit Meetings Market Report, un studiu realizat de Meetings & Conventions.

Fie ca vorbim despre intalniri de afaceri, strangeri de fonduri, exista oportunitati de tot felul in zona event planning-ului. Patty Sachs, autoare de carti despre organizarea petrecerilor si alte evenimente, spune ca firmele vor evenimente originale, care sa fie de neuitat. Petrecerile tematice sunt extrem de populare. Lauren Polastri de la The Other Woman a descoperit ca ai sai clienti solicita petreceri tematice si evenimente personalizate.

Caracteristica in comun a corporatistilor si “sociabililor” este dorinta de a avea o petrecere iesita din tipare, in cel mai bun sens al expresiei. Organizarea de evenimente corporate va poate aduce un profit excelent, pardon, exceptional. Daca esti insa incepator in arta organizarii de evenimente, specialistii recomanda sa incepi prin organizarea de evenimente sociale.


Clientii care reprezinta piata sociala

Printre evenimente sociale, se numara nuntile, zilele de nastere, aniversarile, majoratele, petrecerile pentru copii, reuniunile si altele. Poti decide sa organizezi toate aceste evenimente sau sa faci o selectie riguroasa. Cei mai multi oameni care angajeaza event planneri pentru asemenea petreceri sunt din clasa de mijloc si cea bogata, avand la indemana un buget frumos, dar nu si timpul necesar organizarii proprii a petrecerilor.

Asemenea clienti locuiesc, de regula, in case mari si frumoase. Ei au venituri de cel putin 60.000 de dolari pe an. in urmatorii ani, piata pentru evenimente sociale, aniversari si petrceri, zile de nastere va creste exploziv. Copii se fac mari si se casatoresc, parintii organizeaza nunti de argint, baby boomer-ii vor fi o sursa uriasa de venit pentru antreprenorii din domeniul organizarii de evenimente.



Tags: clientivanzaripromovaremarketingcorporate

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Sfaturi pentru o promovare eficienta a afacerii

de Camelia Diaconu
14 Aug 2019
Reclama este elementul de baza care face diferenta intre succesul si esecul dintr-o afacere. Daca pana acum cativa ani nu aveam la dispozitie atat de...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei De Afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016