Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Testimonialele ne aduc profit? Cu varf si indesat!

39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Testimoniale, marturii, oricum le-am spune, ele raman la fel de eficiente ca si unelte de marketing. Primii care au inceput sa le foloseasca au fost cei care au realizat ca orice consumator va dori sa "cumpere" de la cineva ca el, de la o persoana asemanatoare lui.

Aceasta este si prima regula pe care testimonialele o cer. Vreti eficienta si profitabilitate crescuta? Atunci alegem persoanele potrivite pentru a oferi marturiile de care avem nevoie. Alegem persoanele care se potrivesc profilului consumatorului nostru ideal, persoanele reprezentative pentru audienta noastra tinta.

Testimonialele ajuta enorm, mai ales in prezent, cand majoritatea consumatorilor tind sa isi aleaga produsele si serviciile pe baza recomandarilor prietenilor, rudelor, vecinilor, colegilor de munca samd. Pe acelasi principiu se merge si in eliberarea testimonialelor. Oferim marturiile unor persoane pe care incercam sa le aducem in fata potentialilor clienti prin date reprezentative: nume, varsta, categorie sociala, cariera, nivel educational, preferinte samd.

In acest fel, se incearca o usoara familiarizare a audientei clientilor potentiali cu persoanele care deja ne utilizeaza produsele sau serviciile. Adevarul este ca pe masura ce detaliile persoanelor care ofera marturii devin mai consistente, si mesajul devine unul mai usor perceptibil si mai usor de asimilat de catre cei care intra in contact cu marturiile in cauza.

In alta ordine de idei, spuneam la inceputul articolului ca majoritatea potentialilor clienti se vor decide in contul afacerilor noastre atunci cand primesc referinte pozitive, cronici pozitive, pareri care ii ajuta sa isi consolideze anumite cerinte si asteptari din partea produselor sau serviciilor de care sunt interesati. Acesta este un concept major ce ajuta la consolidarea unei strategii de marketing prin testimoniale.

Per total, marturiile ne ajuta sa ne sporim nivelul vanzarilor, ne ajuta sa ne consolidam strategiile de marketing, de promovare, ne ajuta in branding si ne ajuta infinit de mult in conturarea unei reputatii serioase, credibile, cu sanse reale de succes in mediul de afaceri pe care ne dezvoltam.


Tags: testimonialemarturii afacerimarturii produsetestimoniale marketingbrandingstrategii de marketing testimoniale

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]