Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Testimonialele ne aduc profit? Cu varf si indesat!
Testimoniale, marturii, oricum le-am spune, ele raman la fel de eficiente ca si unelte de marketing. Primii care au inceput sa le foloseasca au fost cei care au realizat ca orice consumator va dori sa "cumpere" de la cineva ca el, de la o persoana asemanatoare lui.
Aceasta este si prima regula pe care testimonialele o cer. Vreti eficienta si profitabilitate crescuta? Atunci alegem persoanele potrivite pentru a oferi marturiile de care avem nevoie. Alegem persoanele care se potrivesc profilului consumatorului nostru ideal, persoanele reprezentative pentru audienta noastra tinta.
Ghid practic Realizarea de sapun natural

Criptomonede Ghid practic pentru incepatori

Propriul meu plan de afaceri
Testimonialele ajuta enorm, mai ales in prezent, cand majoritatea consumatorilor tind sa isi aleaga produsele si serviciile pe baza recomandarilor prietenilor, rudelor, vecinilor, colegilor de munca samd. Pe acelasi principiu se merge si in eliberarea testimonialelor. Oferim marturiile unor persoane pe care incercam sa le aducem in fata potentialilor clienti prin date reprezentative: nume, varsta, categorie sociala, cariera, nivel educational, preferinte samd.
In acest fel, se incearca o usoara familiarizare a audientei clientilor potentiali cu persoanele care deja ne utilizeaza produsele sau serviciile. Adevarul este ca pe masura ce detaliile persoanelor care ofera marturii devin mai consistente, si mesajul devine unul mai usor perceptibil si mai usor de asimilat de catre cei care intra in contact cu marturiile in cauza.
In alta ordine de idei, spuneam la inceputul articolului ca majoritatea potentialilor clienti se vor decide in contul afacerilor noastre atunci cand primesc referinte pozitive, cronici pozitive, pareri care ii ajuta sa isi consolideze anumite cerinte si asteptari din partea produselor sau serviciilor de care sunt interesati. Acesta este un concept major ce ajuta la consolidarea unei strategii de marketing prin testimoniale.
Per total, marturiile ne ajuta sa ne sporim nivelul vanzarilor, ne ajuta sa ne consolidam strategiile de marketing, de promovare, ne ajuta in branding si ne ajuta infinit de mult in conturarea unei reputatii serioase, credibile, cu sanse reale de succes in mediul de afaceri pe care ne dezvoltam.
Ghiduri practice

[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu

[GHID PRACTIC] Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite

[GHID PRACTIC] Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Demareaza o afacere profitabila pe Amazon
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit