Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tony Robbins: 6 strategii eficiente pentru vanzari de succes

de Adela Simonescu 26 Mar. 2014 3296
Tony Robbins: 6 strategii eficiente pentru vanzari de succes
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Discutam despre Tony Robbins ca despre un prieten bun, ca despre un mentor catre care ne intoarcem de fiecare data cand dam de greu, fie ca este vorba despre o greutate din viata profesionala, fie ca este vorba despre viata personala.

La aceste capitole, Tony Robbins este unul dintre cei mai buni mentori, coach-i, leaderi si speakeri.

Iata cele sase lectii pe care oamenii de afaceri le pot invata de la Tony Robbins pentru vanzari de succes, conform Entrepreneur.com:

1. Cunoaste-ti obiectivul principal.
Nu poti sa iti desfasori ziua de munca "din zbor", total absent fata de lucrurile cu adevarat importante care se petrec in prezenta ta. Incepe orice zi cu un gand puternic in minte, un gand referitor la obiectivul principal si puternic pe care ai de gand sa il atingi in aceasta zi de munca.

2. Da o perspectiva pozitiva tuturor lucrurilor. Indiferent ce oportunitate de afaceri ai pierdut, indiferent cat de multi clienti ai pierdut, pune mereu accent pe atitudinea pozitiva care te va aduce mai aproape de urmatoarea oportunitate pe care sa o transformi intr-o victorie.

Nu uita ca de frica, riscuri, temeri si greseli avem cu totii parte. Esential este modul in care ne vom folosi de acestea in vederea obtinerii de rezultate pozitive. Si, evident, totul incepe cu atitudinea potrivita pentru a incheia o zi buna de vanzari.

3. Realizeaza ca toate actiunile tale au o anumite consecinte. O fraza in plus sau in minus, o imagine puternica, o strategie de marketing pe care nu ai testat-o indeajuns de mult... Iata doar trei exemple de actiuni pe care le intreprindem foarte des si care vor da nastere unor consecinte mai mult sau mai putin fericite pentru nivelul de vanzari pe care il dorim.

4. Accepta ca fiecare este unic, diferit si uimitor. Nu te poti astepta ca toti clientii potentiali carora te adresezi sa se comporte la fel, sa reactioneze la fel vizavi de mesajele de promovare de la care astepti rezultate exceptionale. Oricat de mult iti doresti sa dobori recordul la vanzari, nu uita ca toti clientii si toti angajatii sunt unici, diferiti si uimitori.

5. Lasa-te condus de dorinta ta pentru aventura. Ce te conduce? Te lasi condus de trecutul tau? Te lasi condus de competitorii tai? Sau te lasi condus de temerile tale? Este esential sa intelegi ce anume te determina sa actionezi si sa progresezi.

6. Asteapta-te la lucruri neasteptate. Domeniul vanzarilor este unul dintre cele mai predispuse evenimentelor neasteptate. Apar clienti dificili, obiectii la care nu te-ai fi asteptat, reactii neasteptate la mesajele tale de promovare si nu numai!


Mult succes in vanzari!



Tags: vanzaristrategii de vanzarisucces in vanzari

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei de afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Cum sa-ti planifici mai usor vanzarile?

de Marinache Paula
17 Feb 2016
Pentru a avea vanzari de succes este necesara planificarea. Unul dintre aspectele esentiale in planificarea vanzarilor este sa definesti ipotezele de...

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
14 Ian 2016
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]