Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 10 sfaturi de marketing din toate timpurile

de Adina Vasile 11 Feb. 2011 4716
61% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

In ziua de azi, arta de a face marketing este mult mai complexa decat era inainte. Totusi, multe dintre principiile de baza au ramas aceleasi si se aplica si astazi la fel de bine.

Adesea, marketerii profesionisti si proprietarii de mici afaceri trec cu vederea tehnicile de baza care au facut diferenta intre campaniile de succes si cele care nu au generat niciodata profit.

Iata 10 din cele mai eficiente sfaturi de marketing din toate timpurile:

1. Cunoaste-ti publicul. Campaniile de succes isi ating scopul tocmai pentru ca marketerii isi cunosc publicul. Inteleg perfect care sunt nevoile consumatorilor din targetul lor, stiu cum sa ii ajute in privinta acestor nevoi si cum sa genereze cerere. Cunoscandu-ti si intelegandu-ti publicul prin segmentarea corecta a pietei vei realiza campanii de nisa care genereaza profit.

2. Concentreaza-te pe oferta. O oferta de marketing este forta decisiva a promotiilor de marketing, forta care conduce la rezultate. De fapt, testarea pietei a dovedit ca oferta este criteriul semnificativ pentru conversie. Concentreaza-te pe oferta daca vrei sa ai succes.
 
3. Fa un split test. Nu incepe niciodata sa lansezi o campanie fara sa testezi inainte. Unul din cele mai comune teste este split testul care iti permite sa testezi simultan doua versiuni ale unei oferte. Poate fi o pagina web, o carte postala sau e-mail. Testarea split este esentiala in imbunatatirea performantei.

4. Nu lucra niciodata singur. Cele mai creative idei vin atunci cand lucrezi cu alti oameni creativi. Nu te gandi ca tu ar trebui sa ai toate raspunsurile sau cele mai bune idei. Ai putea incepe cu o idee, dar un dialog deschis cu persoane creative ar fi si mai bine.

5. Vinde beneficiile, si nu pretul produsului. Am vazut multi marketeri esuand din cauza faptului ca promoveaza un pret, fara sa scoata in evidenta beneficiile produsului. Acest lucru duce la un razboi al reducerilor, profitabilitate scazuta si de multe ori, chiar la faliment. In schimb, concentreaza-te pe crearea valorii, astfel incat perceptia pretului sa devina insignifianta.

6. Foloseste mesaje puternice. Grandeste-te la toata experienta user-ului inainte sa lansezi o campanie. De la email la website si apoi la oferta, potentialul consumator traieste o experienta placuta? Daca raspunsul este afirmativ, campaniile tale ies in evidenta cu 98% mai mult fata de campaniile celorlalti.

7. Creeaza valoare dupa ce ai finalizat vanzarea. Ca marketeri, este sarcina noastra sa ne intelegem piata si sa construim relatii, nu sa trimitem la plimbare oamenii din fata magazinului nostru. Concentreaza-ti cat mai multa energie pe crearea relatiilor cu clientii.

8. Testeaza, testeaza si iar testeaza. Impreuna cu testarea split, ar trebui sa iei in considerare forme de testare in fiecare forma a marketingului. Pentru mailingul direct, headline-urile de test, ofertele, mesaje promotionale, etc. Gandeste-te la testare ca la o misiune pe termen lung.

9. Marketingul integrat functioneaza cel mai bine. Nu te poti baza doar pe o singura forma de marketing pentru castigarea succesului. Este in regula sa generezi majoritatea vanzarilor prin pay-per-click daca vrei, dar ce se intampla cand bugetul se epuizeaza? Foloseste multiple surse media pentru a-ti indeplini scopurile.

10. Nimic nu poate inlocui experienta. Poti angaja cei mai buni consultanti din lume, dar tot tu trebuie sa faci treaba. Nimic nu poate inlocui experienta pe care o ai in prezent. Vei deveni un marketer mai puternic si mai de succes pe termen lung.
 
Aplica aceste sfaturi folositoare de marketing daca vrei sa ai succes cu adevarat. Aceste tehnici si sfaturi sunt adoptate cu regularitate de marketerii de succes. Rezultatul este o rata de succes in continua dezvoltare.

 

 



Tags: marketingafaceriofertaprofittestideiconsumatormarketeri

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Youtube testeaza un produs pentru jocuri online

de Bianca Tila
26 Iun 2023
YouTube testeaza la nivel intern un produs pentru jocuri online, conform unui e-mail trimis angajatilor companiei-mama Google. Testarea la nivel...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]