Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 3 motive pentru includerea concursurilor in strategiile de marketing
Ideile de afaceri trebuie sustinute foarte puternic de strategii de marketing care sa ofere beneficii reale pentru setul de clienti carora ne adresam. In acest sens, oferirea de gratuitati, reduceri, abonamente periodice si alte avantaje pentru consumatori se dovedeste a fi o tehnica foarte utila in fidelizarea clientilor existenti si in atragerea altora noi pentru un nivel al vanzarilor mai mare.
Concursurile au inceput sa isi faca loc foarte mult in mediul online, defavorizand tombolele din magazine si hypermarket-uri. Cu toate acestea, inca se incearca o promovare foarte serioasa a produselor si serviciilor companiilor cu ajutorul acestor modalitati de a „lua ochii” trecatorilor.Cultura castravetelui anti-diabet
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura de sofran
Un simplu cuvant precum: ”concurs”, „castiga”, „tombola” samd, detine potentialul de a starni foarte mult interes in randul audientei.
1. In social media, in prezent, concursurile au devenit o baza stabila de atragere a clientelei prin formarea unei baze de fani pentru o anume companie. Cei care viziteaza paginile de pe Facebook, spre exemplu, si vin in cautarea de concursuri devin clienti fideli si fani timp indelungat ale companiilor care le ofera.
2. In cadrul concursurilor, participantii sunt dispusi sa ofere informatii pretioase pentru o companie. Iata o modalitate prin care puteti sa conduceti analize, studii de piata, focus-grup-uri chiar. Sa spunem ca doriti sa aflati varsta consumatorilor produselor pe care le comercializati.
Probabil ca doriti sa aflati daca majoritatea sunt femei sau barbati, care sunt motivele pentru care va achizitioneaza produsele, ce calitati ii atrag, ce modificari ar aduce produselor, ce sugestii, recomandari si critici au samd. Toate aceste informatii pot fi extrase cu usurinta din cadrul chestionarelor de concurs.
3. Concursurile dau drumul la succesul marketing-ului „din-gura-in-gura” (Word Of Mouth Marketing). Cu alte cuvinte, printr-un concurs veti realiza o baza efectiva de clienti care va duc vorba mai departe catre alti potentiali clienti. Nivelul vanzarilor va creste iar costul efectiv de proiectare a concursului si cheltuielile cu produsele/serviciile oferite drept cadouri sunt infime fata de castigul pe care il veti inregistra prin intermediul acestor unelte.
Articole conexe
Noua generatie. Noile idei de afaceri
de Idei de afaceriCaracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceriIncepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit
de Idei de afaceriCum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit