Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Top 3 motive pentru un marketing defectuos!

de Maria Nicutar 25 Apr. 2012 3419
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cand vine vorba despre marketing, lucrurile tind sa se complice, fie ca discutam despre afaceri mici, afaceri simple, afaceri complexe sau afaceri imposibile. Strategiile de marketing ne ajuta sa ne propulsam in mijlocul unei piete cu cerinte, necesitati si reguli dintre cele mai variate.

Iata si motivele principale pentru care strategiile de marketing nu dau roade:

1. Nu detinem o viziune clara.
Fie ca vorbim despre afaceri mici sau despre afaceri complexe, toate au nevoie de o viziune pe care sa o urmeze. Viziunea trebuie sustinuta prin intermediul obiectivelor pe termen lung si acestea trebuie sustinute, la randul lor, de obiective pe termen scurt. Este nevoie de sincronizare perfecta intre toate aceste elemente pentru rezultate optime in afaceri.

2. Nu detinem echipele de profesionisti care sa vina cu strategiile potrivite si sa le implementeze in maniera cea mai eficienta. Orice proiect necesita investitii de timp, bani, energie, creativitate, originalitate, inovatie si lista ramane deschisa. Nu faceti rabat de la calitatea profesionistilor pe mana carora lasati carma in afacerile dvs.

3. Nu privim dezvoltarea afacerilor ca pe un aspect prioritar in adoptarea si implementarea strategiilor de marketing. Mult prea multi antreprenori uita faptul ca stagnarea nu duce nicaieri. Stagnarea in afaceri reprezinta cea mai mare capcana in care ne putem afunda, capcana intinsa de foarte multe ori de un context in care economia devine instabila, nesigura.

Multi experti din mediul de afaceri si antreprenori de succes afirma ca cele mai bune rezultate se obtin cand agresivitatea strategiilor de marketing este sporita in mod inteligent. Cu alte cuvinte, marketing-ul functioneaza cand ne concentram pe procesul de forare in profunzimea unei audiente fertile de consumatori in continua dinamica.


Tags: marketingmarketing afaceriafaceri marketingstrategii de marketingdezvoltarea afacerilor

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]