Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 4 motive pentru care iti pierzi fanii din social media!
Social Media reprezinta o multitudine de canale online prin intermediul carora ajungem la clientii si potentialii nostri clienti. Evident, unele afaceri au parte de succes mai puternic decat altele, reusind sa atraga si sa retina fanii cu eficienta sporita.
Iata cele mai des intalnite motive pentru care ne pierdem fanii in social media si care stau si in calea atragerii de noi fani importanti:Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cultura de sofran
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Nu oferim continut interesant. Orice ai face, in social media trebuie sa oferi continut in mod constant. Nu este de ajuns ca ai o pagina de FB sau un cont de Twitter. Trebuie sa fii activ ca sa poti sa strangi cat mai multi fani. Iar interactivitatea se sustine prin continut de calitate.
2. Nu oferi nimic gratuit, nicio reducere, nicio promotie niciodata. FB, Twitter, LinkedIn, Pinterest si nu numai, sunt locuri in care incercam sa ajungem mai aproape de clienti, intr-o maniera mai putin formala. In aceste medii, clientii si potentialii clienti se asteapta sa primeasca, mai des, stiri bune de la noi, cadouri si alte forme prin care sa ii premiem ca ne-au ales brandurile.
3. Esti un brand bagacios. Daca incerci sa fii prea prezent, daca share-uiesti prea mult continut, daca ii pisezi la cap cu diverse sondaje, chestionare si mii de intrebari, cel mai probabil vei scapa de fani foarte rapid.
Ofera continut in mod echilibrat si nu risca sa iti superi fanii cu prea multe postari. Multi sunt cei care vor da unlike sau unfollow pentru simplul motiv ca le-ai umplut feed-ul cu postari.
4. Ai fani pe care nu ii meriti si atunci, evident, o sa ii pierzi, mai devreme sau mai tarziu. Ceea ce nu intelegem este ca atunci cand organizezi un concurs in care oferi gratuitati in schimbul unui like, de fapt atragi foarte multa lume care nu iti este in target. Vor raspunde la sondaje peste cateva luni, desi nu cumpara de la tine si nici nu sunt interesati sa iti foloseasca serviciile. Raspunsurile lor vor strica chestionarul pentru ca te departeaza de raspunsurile clare de care ai nevoie pentru a lua decizii concrete.
Fanii pe care i-ai cumparat, de fapt si de drept, vor disparea oricum, mai devreme sau mai tarziu. Asa ca data viitoare cand vezi oameni care iti ies din lista, intreaba-te daca nu ai avut vreodata o astfel de initiativa hirupista in care sa vrei sa aduni mai repede like-uri...
Mult succes in social media!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit