Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 5 reguli de aur pentru campanii de email marketing de succes!
Una dintre cele mai importante surse de abonati pentru site-urile noastre si de clienti activi este emailing-ul. Campaniile de email marketing au fost, sunt si vor ramane principalele atuu-uri pentru orice fel de firma cu prezenta online.
Iata si cele 5 reguli de aur pentru a pune la punct campanii de email marketing de succes:
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Cresterea prepelitelor japoneze
1. Planul este esential. Totul trebuie pus la punct conform unei planificari de exceptie. Stabileste de la bun inceput ce anume vor contine campaniile de email marketing, cand se vor trimite, catre cine si ce doresti sa obtii de pe urma lor.
2. Continutul este vital. Daca nu trimiti o campanie de email marketing care sa aiba in centrul atentiei continut de calitate, valoros pentru beneficiar, mai bine nu trimiti nimic.
Nu incerca sa devii un canal cu sens unic, in care sa transmiti informatii de ajutor doar pentru tine.
3. Design-ul este incredibil de important. Oamenii judeca enorm dupa coperta, desi nu ar trebui. Sunt newslettere pline de informatii de valoare inestimabila, dar care vor avea intotdeauna putini cititori. Una dintre probleme este designul respingator. Postarile pot fi greu de citit, cu un font de dimensiune prea mica, care oboseste ochiul.
Puneti la punct un design cu ajutorului unui specialist. Doar un web designer poate sa va faca newsletterul sa arate pe atat de atractiv pe cat ii este si continutul.
4. Subject Line-ul este si el vital. Daca nu aveti un subject line perfect, nu veti avea o rata ridicata de deschideri. Fara deschideri, implicit nu veti avea trafic catre site-uri si nici comenzi pentru produse si servicii.
Cu toate acestea, subject line-ul nu trebuie sa fie misleading, sa induca cititorul in eroare. Evitati titlurile bombastice, care va pot aduce email-urile direct in cosul de spam.
5. Consecventa este foarte importanta si ea. Daca trimiteti un email odata la o luna, se prea poate sa va pierdeti clientii, care au nevoie de informare de fiecare data cand aveti reduceri, promotii, lichidari de stoc samd.
La fel, daca aveti de gand sa trimiteti email-uri in fiecare zi, aveti grija sa aveti continut valoros, care sa faca abonatul sa isi deschida email-ul.
Mult succes!
sursa foto: www.freegreatpicture.com
Ghiduri practice
[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu
[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna
[GHID PRACTIC] Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Afacerea foarte accesibila cu care veti da lovitura Produceti BERE ARTIZANALA


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri



