Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 5 sfaturi pentru un nivel ridicat al vanzarilor pe timp de criza!
Aproape orice afacere intampina situatii dificile in a-si mentine nivelul vanzarilor la standarde satisfacatoare in perioadele de criza economica. In aceste situatii trebuie adoptate si implementate strategii eficiente care sa aduca produsele sau serviciile in ochii consumatorilor prin prisma multiplelor avantaje si beneficii majore.
De asemenea, antreprenorii trebuie sa actioneze cu multa precautie cand lanseaza produse sau servicii in aceste perioade in care disponibilitatea de achizitie a clientilor scade si incepe sa treaca printr-un proces aspru de selectie.1. In aceste situatii, consumatorii incep sa achizitioneze doar produsele necesare si isi reduc cumparaturile bazate pe dorinte, in favoarea celor bazate pe nevoie clara, bine definita. In acest sens, orice produs trebuie oferit subliniandu-se calitatile sale de a rezolva probleme si nevoi.
2. Un alt sfat pentru oamenii de afaceri este sa stabileasca politici de pret care sa includa promotii si oferte speciale. Includeti in pachetele de tip oferta orice produs al carui nivel de vanzari doriti sa il cresteti sau doriti sa il mentineti pe o linie de subzistenta.
3. Lansati produse ieftine, produse reduse ca si cantitate, produse pentru producerea carora nu sunt necesare ingrediente scumpe. In acest fel puteti sa le comercializati sub preturi scazute si sa efectuati vanzari mari.
4. Modificati-va produsele deja existente. Sa spunem ca detineti o afacere de fabricare de sapun organic. Modificati ambalajul si optati pentru o varianta mai ieftina. Pretul de vanzare poate fi scazut iar calitatea produsului nu este afectata. Pentru dvs aceasta solutie va reprezenta o modalitate de a va creste vanzarile si de a economisi si capital important.
5. Extindeti-va baza de clienti. Cautati in permanenta noi piete cu potential ridicat. In cazul in care este posibil, luati in calcul si un export de produse, piata externa fiind de multe ori mai adecvata pentru anumite produse.
Spre exemplu, ouale de prepelita sunt produse pentru care exista o anumita cerere in tara, insa aceasta creste considerabil in strainatate, unde pretul creste si el foarte mult. La fel se intampla si cu produsele pe baza de lapte de capra si bivolita care sunt considerate adevarate delicatese in afara, fata de situatia interna.
Articole conexe
Caracteristicile esentiale ale berii artizanale. O afacere de succes
de Idei de afaceriIncepe o afacere cu flori in ghiveci. Cum sa te impui pe piata si sa obtii profit
de Idei de afaceriCum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera
de Idei de afaceriSuccesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit