Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Top 7 greseli in marketing-ul afacerilor mici, medii si mari!
Strategiile de marketing reprezinta o suprafata extrem de mare in cadrul fundatiei pe care dorim sa consolidam o afacere. Marketing inseamna promovare, dezvoltare durabila, conexiune cu audienta tinta, sharing si interactiune, brand awareness si nu numai.
Iata cele mai grave greseli in marketing-ul oricarei afaceri, fie ea mica, medie sau mare:Propriul meu plan de afaceri
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Ne ignoram audienta-tinta. Audienta-tinta este unul dintre primele elemente carora trebuie sa le acordam maxima atentie. Trebuie sa fie foarte clar cui ne adresam, ce comportament detin, cum actioneaza, cum isi duc consumatorii ideali decizia de achizitionare.
2. Ne ignoram competitorii. Poate nu ne este teama de competitori sau poate ca vrem, pur si simplu, sa ne conducem afacerile fara sa privim in curtea vecinilor. Aceasta este una dintre cele mai mari greseli pe care le putem comite, greseli care ne asigura esec de proportii in afaceri.
3. Nu avem o viziune clara sustinuta de obiective pe termen lung si acestea nu sunt sustinute, la randul lor, de obiective pe termen scurt. Viziunea ne spune unde trebuie sa ajungem si ne ofera o harta clara a directiei de mers, a celui mai potrivit drum pe care sa ne pozitionam, a obstacolelor pe care le vom intalni si a manierei in care sa actionam pentru a le evita sau depasi.
4. Ignoram trendurile care ne vizeaza domeniul in care activam. Este esential sa ramanem la curent cu tot ce se petrece in cadrul industriei din care facem parte. Consultati reviste de specialitate, website-uri si bloguri nisate in mod specific, participati la conferinte si seminarii de interes si ascultati ce spun consumatorii si angajatii dvs.
5. Nu negociem indeajuns de eficient. Negocierile sunt mult prea dure pentru multi dintre noi. Chiar si asa exista specialisti care ne pot usura sarcinile, brokeri care le pot prelua, cursuri care sa ne ajuta sa ne dezvoltam abilitatile necesare pentru a negocia cu succes tot ce poate fi negociat.
6. Nu ne remuneram angajatii in mod corect si nu stim sa ii motivam. Nu avem cum sa ne vedem afacerile in pragul succesului fara angajati bine remunerati, fara conditii de top pentru a le permite sa se dezvolte din punct de vedere profesional. Numeroase exemple de companii de succes ne arata un model pe care ar trebui sa il preluam si noi, un model care pune accentul pe bunastarea angajatilor.
7. Nu stim ce inseamna customer-service si in caz contrar nu investim indeajuns de mult in eforturile de a ne loializa clientii. Customer-service-ul reprezinta o serie de unelte care ne ajuta sa venim mai aproape de clientii pe care mixam pentru profituri consistente. Este esential sa ii loializam, sa ii fidelizam, sa le dovedim faptul ca ii respectam si dorim sa le intampinam toate nevoile si dorintele.
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit