Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei modalitati care te ajuta sa adaptezi continutul la milenari

de Alexandra Popescu 21 Iul. 2014 2657
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Milenarii (millennials, eng.), adica persoanele care au varste cuprinse intre 18 si 36 de ani si sunt cunoscute drept exponentii Generatiei Y, reprezinta tinta de top a marketerilor, insa impresionarea lor cu produsele, continutul sau mesajele tale de brand nu este o sarcina simpla. Cu atat mai greu este atunci cand te bazezi pe metodele traditionale de livrare, cum sunt anunturile prin e-mailuri de marketing si afisare.

 
Cum social media este, in prezent, cea mai populara metoda de marketing, si milenarii prefera aceste canale pentru a distribui continut. Cu alte cuvinte, retelele sociale reprezinta calea spre inima unui milenar. Insa este nevoie si de cateva modalitati de a crea continut captivant, pe care le vei afla in cele ce urmeaza.
 
1. Afla care 10 procente din continutul tau face 90% din treaba
De obicei, doar o mica parte din materialele de marketing realizeaza munca grea a unei companii. Asa ca trebuie identificate acele 10 procente care lucreaza bine si sa le urci pe canalele social media. Nu trebuie trecute cu vederea nici site-urile sociale care permit utilizatorului sa personalizeze fluxurile de muzica sau stiri. Un studiu realizat de SDL arata ca 71% dintre respondenti asculta serviciile de muzica streaming, cum ar fi Pandora sau Spotify, peste notiunile non-target cum sunt programele de radio locale.
Indiferent de canalele pe care le alegi, asigura-te ca exista posibilitatea distribuirii continutului tau. Pentru a stabili formula de succes a unui continut, este important sa utilizezi datele tale de client ca sursa de informatii pentru a crea mesaje targetate care aduc o mai mare valoare clientilor. 
 
2. Renunta la controlul metodelor de livrare
Elimina tehnicile de marketing cum sunt mesajele text si e-mailurile in favoarea continutului care ofera controlul consumatorului asupra profunzimii implicarii. Pentru a furniza continut ce rezoneaza cu milenarii, obiectivul brandului ar trebui sa fie cel de a face clientii sa se simta prezenti cu un continut interesant si relevant si sa faca o alegere activa pentru a se implica.
De exemplu, Urban Outfitters incurajeaza fanii sa posteze poze cu ei insisi purtand imbracamintea retailerilor pentru oportunitatea prezentei pe site-ul lor. Compania ofera fanilor un stimulent pentru a se implica fara sa ii dea peste cap cu mesaje de vanzari puternice.
 
3. Continutul croit pentru unde si cand va fi vizualizat
Nu ai nevoie sa creezi multe anunturi micro-specifice care sunt bune pentru 20 de minute inainte de a deveni irelevante. Asa ca trebuie sa fii atent sa nu arunci o mare parte a bugetului pe care il detii pentru publicitate pe campanii care creeaza cantitati uriase de continut aproape identic. Companiile trebuie sa se concentreze sa obtina continut de la clientul potrivit la momentul potrivit. Daca faci acest lucru, este important sa intelegi conditiile sub care consumatorii tai vor vizualiza continutul, asta insemnand vremea, timpul si dispozitivele. 
 
Sursa: entrepreneur.com
 


Tags: afacerimilenarigeneratia ymarketingsocial mediapromovare afaceresfaturi promovare

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Scumpiri pe linie in constructii, comert si industria prelucratoare. Afaceristii trag un semnal de alarma

de Idei de afaceri
28 Apr 2022
Managerii estimeaza o crestere accentuata a preturilor in industria prelucratoare, constructii si comertul cu amanuntul pana in luna iunie a acestui...

Afacerile din retail, pe plus in Romania. Crestere de 5,6% in primele doua luni din 2022

de Idei de afaceri
07 Apr 2022
Afacerile din retail se mentin pe plus in Romania. Potrivit datelor prezentate de Institutul National de Statistica, volumul cifrei de afaceri din...

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

Studiu: Cum trebuie sa comunice acum afacerile pentru a obtine profit

de Florin Amariei
15 Iul 2020
Un nou studiu releva modul in care afacerile trebuie sa comunice pentru a obtine profit in continuare. In luna iunie, continua cresterea in...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]