Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Un drum lin catre customer service de calitate!
Customer service-ul reprezinta un set de unelte care ne stau intotdeauna la dispozitie si la care ar trebui sa apelam intr-o baza regulata. Clientii decid succesul de care se vor bucura afacerile noastre, nivelul profitabilitatii de care vom beneficia, imaginea si reputatia de care vom dispune in mediul business activ. Cu alte cuvinte, toate aspectele decisive pentru succesul unei afaceri, depind de maniera in care ne conducem strategiile de customer service.
Haideti sa vedem pasii necesari catre customer service de calitate, pentru afaceri de succes:
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
1. Ascultati, ascultati, ascultati. Invatati sa ascultati si faceti acest lucru din plin, si inainte sa veniti cu raspunsuri, cu solutii, cu propuneri samd. Clientii va vor transmite diverse informatii prin gesturi, prin limbajul verbal sau prin limbajul non-verbal. Peste tot suntem inconjurati de informatii de valoare, informatii care ne ajuta sa luam deciziile corecte atunci cand vindem, cand promovam, cand propunem servicii si solutii pentru problemele de care suntem responsabili.
2. Faceti un pas in plus. Afacerile de succes se bazeaza pe sentimentul de memorabilitate pe care il aducem in mintea audientelor noastre. Clientii isi vor aminti de faptul ca am mers acea mila in plus pentru a le oferi o experienta mai placute in procesul de achizitionare, pentru a le oferi mai multe informatii decat au cerut, pentru a le oferi sprijin continuu, chiar si cand programul de lucru s-a incheiat. Toate aceste mici detalii conteaza enorm pentru clientii dvs.
3. Luati problemele si conflictele din pripa. Este vital sa tratati orice plangere, orice nemultumire, orice conflict si problema, imediat ce acestea apar. Nu lasati neadresate mici probleme, ele ajungand sa se transforme in surse de pierderi pentru imaginea afacerii dvs, pentru reputatia cu care intrati in joc alaturi de competitori.
4. Tineti-va promisiunile. Clientii nu uita cand vine vorba de beneficii promise in plasa lor, de solutii promise, de e-mail-uri de instiintare samd. Este vital sa demonstrati clientilor dvs ca pot avea incredere in dvs si in afacerile pe care le conduceti sau pe care le reprezentati.
Ghiduri practice
[GHID PRACTIC] Cultura castravetelui anti-diabet
Castravetele amar cea mai profitabila cultura agricola din Romania la momentul actual
[GHID PRACTIC] Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Exploatati incredibila piata a felicitarilor Aceste produse carora poate nu le-ati acordat pana acum atentia cuvenita aduc venituri colosale si constante an dupa an Puteti castiga fara efort minimum 1 000 de euro net luna
[GHID PRACTIC] Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul Propriul meu plan de afaceri Ai planuri de afaceri standard - aplicabile in orice domeniu


Idei de AFACERI 2025
- 30+ Idei de Afaceri la tara. Din ce sa faci bani la tara
- Idei de afaceri handmade: cele mai bune idei pentru a incepe o afacere
- Afaceri de familie: businessuri mici si profitabile
- Colectia de Idei de Afaceri



