Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un vanzator inteligent poate transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita!

de Violeta Carutasu
1842 0 09 Oct. 2014
Piata marketing


37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Intr-o afacere nu trebuie ascuns punctul slab, ci - anticipand toate obiectiile clientului - el poate fi prezentat ca un punct de atractie.

 
Iata un exemplu concludent de a transforma un dezavantaj intr-o ocazie deosebita si a incheia o afacere super-profitabila. Prin anii 70, Tom Hopkins din Arizona, considerat unul dintre cei mai importanti autori de best-seller-uri dedicate marketingului, isi facea ucenicia ca agent imobiliar.

Constatand ca o renumita companie de constructii de locuinte nu reusea sa-si vanda un complex de vile, el si-a oferit serviciile. Era vorba de cca 250 de vile, dintre care 18 nu puteau fi vandute cu nici un chip, fiind prea aproape de o cale ferata.

Tom si-a expus strategia, promitand o vanzare rapida si profitabila: a cerut sa se mareasca pretul respectivelor vile cu 250$ si in contul acestei diferente sa fie dotate cu cate un televizor color (raritate pentru vremea aceea!).

A invitat apoi un grup de potentiali cumparatori sa le viziteze, chiar la ora cand urma sa treaca trenul pe langa casa. Le-a prezentat diverse avantaje, apoi le-a dirijat atentia spre televizor si i-a rugat sa-si imagineze clipele placute petrecute in fata lui cu toata familia.

Apoi i-a prevenit ca in decursul a 24 de ore, trenul trecea de trei ori pe langa vila, timp de 90 de secunde. Dar ce insemnau 3-4 minute de zgomot fata de atatea ore agreabile?

Si de altfel cumparatorii urmau sa se obisnuiasca repede cu acest zgomot si sa nu-l mai perceapa ca fiind suparator, ramanand in schimb cu avantajele televizorului color si ale casei in sine. In trei saptamani, toate cele 18 vile au fost vandute.
 


Tags: afacerevanzatorvanzareavantajedezavantaje

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Cum sa ai o afacere de succes: 5 carti de business care te pot ajuta in cariera

de Redactia Ideideafaceri
09 Iul 2020
Cititul reprezinta o modalitate rapida de a afla informatii noi, de a gandi creativ si de a-ti diversifica perspectivele. Intrebat care este...

Succesul in business: 5 modalitati pentru a-ti promova inteligent afacerea locala

de Redactia Ideideafaceri
19 Iun 2020
Promovarea unui business este o provocare constanta pentru intreprinzatori, cu atat mai mult daca au o afacere locala. Pentru a supravietui,...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

Cum sa faci sa iasa bani din afacerea ta online. 5 aspecte esentiale de care sa tii cont

de Florin P. Amariei
29 Aug 2018
In Romania anului 2018, piata tranzactiilor online a sarit de 12 miliarde de euro, fiind in crestere fata de anul anterior cu peste 20%! Totusi,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016