Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Urasti sa vinzi? Iata solutia!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Multe afaceri se bazeaza pe ideea de vanzare. Am spune chiar ca majoritatea afacerilor se bazeaza pe vanzari, fie ca vindem produse, servicii, idei si concepte. Cu toate acestea, de foarte multe ori descoperim antreprenori si numerosi profesionisti care urasc vanzarile, urasc sa depuna eforturile necesare pentru a concretiza o vanzare in profit pur, noteaza INC.

Cel mai des ne lovim de opiniile celor care considera ca vanzarile sunt acte prin intermediul carora incercam sa manipulam consumatorii. De asemenea, multi vad vanzarile ca pe activitati care enerveaza potentialii clienti sau chiar ca pe activitati care plictisesc, mai noteaza INC.

Si adevarul este ca asa ne simtim si noi de foarte multe ori, cand cineva incearca sa ne vanda un produs, un serviciu samd. Ne simtim agasati, presati sa luam o decizie, incoltiti, interogati si lista poate continua in mod ametitor.

Insa nu toate vanzarile sunt asa si, cu siguranta, niciun act de vanzare nu trebuie sa urmeze acesti pasi de mai sus.

Iata si solutiile cele mai potrivite pentru a reusi sa trecem de aceasta conceptie si sa vedem vanzarile ca pe eforturi mai usor de indeplinit:

1. Vanzarile trebuie sa nu manipuleze.
Atunci cand va decideti sa spuneti adevarul si numai adevarul, cand va decideti sa ajutati, in mod real, consumatorii si sa le oferiti exact produsele sau serviciile de care aveti nevoie, actul vanzarii nu mai este unul care sa manipuleze. In mod real veti ajuta consumatorii sa isi gaseasca solutia potrivita pentru problemele cu care se confrunta.

2. Vanzarile trebuie sa nu enerveze, ci trebuie sa devina acte care sa promoveze ideea de socializare. Daca ne decidem, de la bun inceput, sa nu enervam, agasam, plictisim pe nimeni, lucrurile deja incep sa mearga pe drumul cel bun. Ne cautam potentialii clienti si incercam sa purtam conversatii interesante, conversatii care sa ne binedispuna si pe noi si pe interlocutori.

3. Vanzarile te ajuta sa inveti si nu ar trebui privite ca surse de plictiseala. Oamenii sunt interesanti, mult mai interesanti decat orice altceva. De asemenea, este fascinanta maniera in care acestia iau decizii si aleg sa cumpere sau sa renunte la un produs, maniera in care reusesc sa isi argumenteze opinia referitoare la produsele sau serviciile pe care le promovezi.


Tags: vanzariprofit vanzariafaceri vanzarivanzare afaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]