Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze

de Mihaela Pascu 04 Mai. 2011 4715
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Bine, trebuie sa recunosc: nu o sa fie o vanatoare adevarata, cu arme, impuscaturi si vanat prins. Dar vor fi niste sfaturi care ar trebui sa te ajute sa pui mana pe o prada pretioasa: clienti cat mai numerosi. Cum multi antreprenori aflati la inceput descopera destul de repede, cea mai dificila partea unei afaceri noi este gasirea de noi clienti.

Sa ai un produs bun sau un serviciu grozav de care stii sigur ca oamenii vor avea nevoie nu este de ajuns. Clientii s-ar putea sa nu te gaseasca sau sa nu iti gaseasca site-ul doar pentru ca ai inceput deja sa vinzi produsul sau serviciul respectiv. Cei mai multi antreprenori trebuie sa mearga in mod periodic la "vanatoarea de clienti" pentru a mentine un ritm alert al afacerii si pentru a avea in permanenta un numar mare de clienti.

1. Fa-ti un plan. Imagineaza-ti cine e clientul tau ideal. Daca te adresezi altor afaceri, identifica departamentele care ar putea fi interesate de ceea ce ai tu de oferit si care e omul din interior care ar trebui sa ia decizia de cumparare. Si incearca apoi sa iti dai seama cum ar putea acel individ sa afle de afacerea ta in mod normal. In ce medii poti da de un astfel de om? Unde se uita atunci cand au nevoie de un produs sau un anumit serviciu? Gaseste un mod prin care sa pui informatia legata de afacerea ta in drumul lor.

2. Catre succes nu exista un singur drum. Vanzarile se produc pentru ca cei mai multi cumparatori afla despre afacerea ta in mai multe moduri si de la surse diferite. Cu cat aud mai mult despre tine, cu atat vei reprezenta o optiune la indemana si de luat in calcul atunci cand vor decide ca vor sa cumpere ceva.

3. Profita de ziarele locale. Ziarele din fiecare zi si cele saptamanale sunt surse incredibile de informatii de contact si te conduc la potentiali cumparatori. Cauta oameni care au fost promovati, care au obtinut premii, care au deschis afaceri noi sau care ar putea fi, intr-un fel sau altul, clientii tai ideali.

4. Fii cu ochii in patru dupa evenimentele care ar putea reuni targetul tau. Contacteaza organizatorii unor astfel de evenimente si ofera-te sa furnizezi produse sau servicii ale afacerii tale ca premiu in cadrul evenimentului in schimbul promovarii afacerii tale de catre acestia.

5. Ofera putin ca sa primesti mult. Ofera mostre gratuite ale produselor tale si roaga-i pe cei care le primesc sa le spuna si prietenilor daca au fost multumiti de produse. Sau ofera consultanta gratuita daca esti specializat in acest domeniu.

Sunt arme care functioneaza daca urmezi sfaturile asa cum trebuie. Nu uita ca nu vei vedea rezultatele peste noapte, dar consistenta este cheia! Asa ca... succes la vanatoare!


Tags: marketingvanzarepromovaretargetclient ideal

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]