Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vanatoarea de clienti: 5 arme garantate sa functioneze
Bine, trebuie sa recunosc: nu o sa fie o vanatoare adevarata, cu arme, impuscaturi si vanat prins. Dar vor fi niste sfaturi care ar trebui sa te ajute sa pui mana pe o prada pretioasa: clienti cat mai numerosi. Cum multi antreprenori aflati la inceput descopera destul de repede, cea mai dificila partea unei afaceri noi este gasirea de noi clienti.
Sa ai un produs bun sau un serviciu grozav de care stii sigur ca oamenii vor avea nevoie nu este de ajuns. Clientii s-ar putea sa nu te gaseasca sau sa nu iti gaseasca site-ul doar pentru ca ai inceput deja sa vinzi produsul sau serviciul respectiv. Cei mai multi antreprenori trebuie sa mearga in mod periodic la "vanatoarea de clienti" pentru a mentine un ritm alert al afacerii si pentru a avea in permanenta un numar mare de clienti.1. Fa-ti un plan. Imagineaza-ti cine e clientul tau ideal. Daca te adresezi altor afaceri, identifica departamentele care ar putea fi interesate de ceea ce ai tu de oferit si care e omul din interior care ar trebui sa ia decizia de cumparare. Si incearca apoi sa iti dai seama cum ar putea acel individ sa afle de afacerea ta in mod normal. In ce medii poti da de un astfel de om? Unde se uita atunci cand au nevoie de un produs sau un anumit serviciu? Gaseste un mod prin care sa pui informatia legata de afacerea ta in drumul lor.
2. Catre succes nu exista un singur drum. Vanzarile se produc pentru ca cei mai multi cumparatori afla despre afacerea ta in mai multe moduri si de la surse diferite. Cu cat aud mai mult despre tine, cu atat vei reprezenta o optiune la indemana si de luat in calcul atunci cand vor decide ca vor sa cumpere ceva.
3. Profita de ziarele locale. Ziarele din fiecare zi si cele saptamanale sunt surse incredibile de informatii de contact si te conduc la potentiali cumparatori. Cauta oameni care au fost promovati, care au obtinut premii, care au deschis afaceri noi sau care ar putea fi, intr-un fel sau altul, clientii tai ideali.
4. Fii cu ochii in patru dupa evenimentele care ar putea reuni targetul tau. Contacteaza organizatorii unor astfel de evenimente si ofera-te sa furnizezi produse sau servicii ale afacerii tale ca premiu in cadrul evenimentului in schimbul promovarii afacerii tale de catre acestia.
5. Ofera putin ca sa primesti mult. Ofera mostre gratuite ale produselor tale si roaga-i pe cei care le primesc sa le spuna si prietenilor daca au fost multumiti de produse. Sau ofera consultanta gratuita daca esti specializat in acest domeniu.
Sunt arme care functioneaza daca urmezi sfaturile asa cum trebuie. Nu uita ca nu vei vedea rezultatele peste noapte, dar consistenta este cheia! Asa ca... succes la vanatoare!
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit