Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!
Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o oglinda interactiva care poate ajuta clientii sa faca alegeri vestimentare in pas cu moda.
Astfel, oglinda interactiva a generat vanzari suplimentare. Cumparatorii fie aduc pe umeras o tinuta, fie se imbraca cu ea, apoi pasesc in fata oglinzii care afiseaza accesoriile recomandate si amplasarea lor in magazin.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
„Comerciantii din ziua de azi trebuie sa munceasca din greu pentru a atrage oameni in magazin. Oglinda interactiva ofera o modalitate de a-i pastra in magazin si a-i directiona de la un departament la altul“, spune Brian Reid.
El este fondatorul si presedintele Mirrus, a carui companie a inceput comercializarea acestui tip de oglinzi, in diferite marimi, in 2010.
Atunci cand cumparatorii nu le folosesc, comerciantii pot reda prin intermediul oglinzilor interactive clipuri video pe teme
ca modul corect de a purta o esarfa sau stilul de ochelari de soare care se potriveste cel bine cu forma fetei tale.
Mirrus a avut aproximativ 3.000 de oglinzi instalate in magazine de imbracaminte, centre sportive si de divertisment, aeroporturi si saloane de frumusete din intreaga lume.
Sa luam drept exemplu Scoala de Cosmetica si infrumusetare Paul Mitchell din Charlotte, Carolina de Nord, care comercializeaza produse pentru par si tunsori cu reducere; aceasta se afla in plin proces de testare a oglinzilor care fac publicitate ofertelor speciale la anumite produse si indeamna cumparatorii sa-si faca programare la coafor.
Reid nu a dorit sa comenteze asupra costului oglinzii, dar a declarat ca incearca sa „creeze o structura financiara care permite recuperarea investitiei in opt luni sau mai putin.“
Parerea expertilor: Rosas-Guyon spune sa ne asteptam ca aceasta tehnologie sa fie adoptata rapid de catre marile magazine, deoarece poate incuraja vanzarile suplimentare.
Pe de alta parte, Aburdene crede ca oglinzile pot fi invazive: „Clientul se afla in fata unei oglinzi, partial imbracat si vulnerabil, iar o forta ascunsa ii spune sa cumpere ceva? Ce altceva mai poate vedea la mine acest computer? Nu e grozav pentru comercianti daca nu e grozav pentru clienti.“
Articole conexe
Ce nevoi au clientii mei?
de Idei de afaceriContinutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari
de Idei de afaceriCum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile
de Teo ManoleCare sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?
de Cosmin EnescuAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit