Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o oglinda interactiva care poate ajuta clientii sa faca alegeri vestimentare in pas cu moda.

Astfel, oglinda interactiva a generat vanzari suplimentare. Cumparatorii fie aduc pe umeras o tinuta, fie se imbraca cu ea, apoi pasesc in fata oglinzii care afiseaza accesoriile recomandate si amplasarea lor in magazin.

„Comerciantii din ziua de azi trebuie sa munceasca din greu pentru a atrage oameni in magazin. Oglinda interactiva ofera o modalitate de a-i pastra in magazin si a-i directiona de la un departament la altul“, spune Brian Reid.

El este fondatorul si presedintele Mirrus, a carui companie a inceput comercializarea acestui tip de oglinzi, in diferite marimi, in 2010.

Atunci cand cumparatorii nu le folosesc, comerciantii pot reda prin intermediul oglinzilor interactive clipuri video pe teme
ca modul corect de a purta o esarfa sau stilul de ochelari de soare care se potriveste cel bine cu forma fetei tale.

Mirrus a avut aproximativ 3.000 de oglinzi instalate in magazine de imbracaminte, centre sportive si de divertisment, aeroporturi si saloane de frumusete din intreaga lume.

Sa luam drept exemplu Scoala de Cosmetica si infrumusetare Paul Mitchell din Charlotte, Carolina de Nord, care comercializeaza produse pentru par si tunsori cu reducere; aceasta se afla in plin proces de testare a oglinzilor care fac publicitate ofertelor speciale la anumite produse si indeamna cumparatorii sa-si faca programare la coafor.

Reid nu a dorit sa comenteze asupra costului oglinzii, dar a declarat ca incearca sa „creeze o structura financiara care permite recuperarea investitiei in opt luni sau mai putin.“

Parerea expertilor: Rosas-Guyon spune sa ne asteptam ca aceasta tehnologie sa fie adoptata rapid de catre marile magazine, deoarece poate incuraja vanzarile suplimentare.

Pe de alta parte, Aburdene crede ca oglinzile pot fi invazive: „Clientul se afla in fata unei oglinzi, partial imbracat si vulnerabil, iar o forta ascunsa ii spune sa cumpere ceva? Ce altceva mai poate vedea la mine acest computer? Nu e grozav pentru comercianti daca nu e grozav pentru clienti.“


Tags: vanzaricomerciantioglinda interactivaoglinzi interactiveclienti

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]