Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Vanzari mai bune cu ... oglinzi interactive. Indrazneste!

de Marinache Paula
2987 0 14 Ian. 2016
Piata marketing


39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre persoanele care ne citesc zilnic au o afacere proprie de succes

5
din 1 vot
RATING UTILIZATORI

Majoritatea comerciantilor nu isi pot permite propriii consultanti de stil, dar compania Mirrus din Winston Salem, Carolina de Nord, a creat o oglinda interactiva care poate ajuta clientii sa faca alegeri vestimentare in pas cu moda.

Astfel, oglinda interactiva a generat vanzari suplimentare. Cumparatorii fie aduc pe umeras o tinuta, fie se imbraca cu ea, apoi pasesc in fata oglinzii care afiseaza accesoriile recomandate si amplasarea lor in magazin.

„Comerciantii din ziua de azi trebuie sa munceasca din greu pentru a atrage oameni in magazin. Oglinda interactiva ofera o modalitate de a-i pastra in magazin si a-i directiona de la un departament la altul“, spune Brian Reid.

El este fondatorul si presedintele Mirrus, a carui companie a inceput comercializarea acestui tip de oglinzi, in diferite marimi, in 2010.

Atunci cand cumparatorii nu le folosesc, comerciantii pot reda prin intermediul oglinzilor interactive clipuri video pe teme
ca modul corect de a purta o esarfa sau stilul de ochelari de soare care se potriveste cel bine cu forma fetei tale.

Mirrus a avut aproximativ 3.000 de oglinzi instalate in magazine de imbracaminte, centre sportive si de divertisment, aeroporturi si saloane de frumusete din intreaga lume.

Sa luam drept exemplu Scoala de Cosmetica si infrumusetare Paul Mitchell din Charlotte, Carolina de Nord, care comercializeaza produse pentru par si tunsori cu reducere; aceasta se afla in plin proces de testare a oglinzilor care fac publicitate ofertelor speciale la anumite produse si indeamna cumparatorii sa-si faca programare la coafor.

Reid nu a dorit sa comenteze asupra costului oglinzii, dar a declarat ca incearca sa „creeze o structura financiara care permite recuperarea investitiei in opt luni sau mai putin.“

Parerea expertilor: Rosas-Guyon spune sa ne asteptam ca aceasta tehnologie sa fie adoptata rapid de catre marile magazine, deoarece poate incuraja vanzarile suplimentare.

Pe de alta parte, Aburdene crede ca oglinzile pot fi invazive: „Clientul se afla in fata unei oglinzi, partial imbracat si vulnerabil, iar o forta ascunsa ii spune sa cumpere ceva? Ce altceva mai poate vedea la mine acest computer? Nu e grozav pentru comercianti daca nu e grozav pentru clienti.“


Tags: vanzaricomerciantioglinda interactivaoglinzi interactiveclienti

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Continutul de calitate, cheia succesului in marketing si vanzari

de Idei De Afaceri
13 Feb 2018
Despre necesitatea tot mai mare de a integra functia de vanzari cu cea de marketing in cadrul companiilor se vorbeste de mult timp. Clientii se...

Cum este mesajul de marketing ce duce la vanzari considerabile

de Teo Manole
08 Iun 2016
S-ar putea sa fiti surprinsi atunci cand descoperiti ca exista o diferenta mare intre ceea ce compania vinde si ceea ce clientii cumpara de fapt....

Care sunt clientii unei afaceri do-it-yourself?

de Cosmin Enescu
18 Apr 2016
Cel ce crede ca numai femeile cumpara produse cosmetice 'do-it-yourself" se insala. In cazul tuturor ofertantilor, aproximativ o treime din clienti o...

Noul marketing al unei afaceri - castigarea clientilor pe termen lung

de Marinache Paula
23 Feb 2016
Acest nou marketing nu este orientat pe vanzarile imediate, desi nu sunt nici ele neglijate, ci pe castigarea clientilor pe termen lung, prin...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



Comentarii0 comentarii



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Rentrop ∧ Straton
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2020







Iti oferim zilnic cele mai rentabile idei de afaceri si oportunitati de investitii

Descarca GRATUIT
"Idei de afaceri pentru 2020. 7 exemple insotite de Planul de Afaceri"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016