Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti

de Victor Oancea 08 Aug. 2011 3527
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Marketing-ul este o unealta extrem de eficienta care ne ajuta sa ne ridicam nivelul vanzarilor pana in punctul in care nu mai vorbim de rentabilitate, ci de profitabilitate adevarata. Vanzarile trebuie gandite si strategiile corecte vor ajuta procesul sa devina unul facil, natural si de lunga durata pentru profituri atragatoare. Iata cei mai importanti 3 pasi de efectuat pentru a va mari nivelul vanzarilor:

1.    Mergeti la origini si verificati-va audienta catre care tintiti si careia va adresati cand va promovati produsele. Nu de multe ori se descopera dupa anumite perioada de timp sa directia originala s-a pierdut si clientii pentru care am proiectat si gandit anumite produse nu mai sunt aceeiasi catre care le promovam. Cooptati marketeri si advertiseri pentru a se ocupa de acest proiect pentru a delimita corect directia in care se merge de cea originala pentru efecte vizibile si favorabile.

2.    Puneti accentul pe marirea vanzarilor catre clientii fideli, clientii existenti. De foarte multe ori se intampla ca anumite companii sa se concentreze pe castigarea de noi clienti si sa ii neglijeze pe cei siguri, pe cei deja cooptati si convinsi de calitatea si beneficiile produselor oferite. De foarte multe ori se intampla ca firmele si companiile sa isi obtina veniturile din randul unui numar mic de clienti, clienti fideli, clienti repetati.

Nu uitati ca orice campanie de marketing si de advertising concentrata pe cooptarea de noi clienti implica anumite costuri de neglijat, timp si energie care se poate sa nu se merite intotdeauna in schimbul profiturilor incasate.

3.    Controlati-va competitia si verificati-le preturile. Nimeni nu va plati un pret incorect pentru un produs pe care il poate gasi in stare identica, fara mai putine beneficii si la un pret mai mic in tabara opusa companiei dvs. Verificati cu ce producatori lucreaza, ce furnizori detin, ce servicii de livrare folosesc.

Pretul real al produsului si taxele adaugate sunt elementele catre care trebuie sa va concentrati alaturi de profesionisti pentru a decide ce schimbari trebuie sa se produca in cazul dvs pentru o marire a nivelului vanzarilor.


Tags: vanzari marimarketingstrategii de vanzarevanzari

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]