Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vanzari mai mari in 3 pasi eficienti
Marketing-ul este o unealta extrem de eficienta care ne ajuta sa ne ridicam nivelul vanzarilor pana in punctul in care nu mai vorbim de rentabilitate, ci de profitabilitate adevarata. Vanzarile trebuie gandite si strategiile corecte vor ajuta procesul sa devina unul facil, natural si de lunga durata pentru profituri atragatoare. Iata cei mai importanti 3 pasi de efectuat pentru a va mari nivelul vanzarilor:
1. Mergeti la origini si verificati-va audienta catre care tintiti si careia va adresati cand va promovati produsele. Nu de multe ori se descopera dupa anumite perioada de timp sa directia originala s-a pierdut si clientii pentru care am proiectat si gandit anumite produse nu mai sunt aceeiasi catre care le promovam. Cooptati marketeri si advertiseri pentru a se ocupa de acest proiect pentru a delimita corect directia in care se merge de cea originala pentru efecte vizibile si favorabile.Cultura de sofran
Propriul meu plan de afaceri
Cultura castravetelui anti-diabet
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
2. Puneti accentul pe marirea vanzarilor catre clientii fideli, clientii existenti. De foarte multe ori se intampla ca anumite companii sa se concentreze pe castigarea de noi clienti si sa ii neglijeze pe cei siguri, pe cei deja cooptati si convinsi de calitatea si beneficiile produselor oferite. De foarte multe ori se intampla ca firmele si companiile sa isi obtina veniturile din randul unui numar mic de clienti, clienti fideli, clienti repetati.
Nu uitati ca orice campanie de marketing si de advertising concentrata pe cooptarea de noi clienti implica anumite costuri de neglijat, timp si energie care se poate sa nu se merite intotdeauna in schimbul profiturilor incasate.
3. Controlati-va competitia si verificati-le preturile. Nimeni nu va plati un pret incorect pentru un produs pe care il poate gasi in stare identica, fara mai putine beneficii si la un pret mai mic in tabara opusa companiei dvs. Verificati cu ce producatori lucreaza, ce furnizori detin, ce servicii de livrare folosesc.
Pretul real al produsului si taxele adaugate sunt elementele catre care trebuie sa va concentrati alaturi de profesionisti pentru a decide ce schimbari trebuie sa se produca in cazul dvs pentru o marire a nivelului vanzarilor.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit