Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vanzari repetate in tehnici utile pentru afaceri profitabile
Profitabilitatea din spatele afacerilor vine cu greu, in mod sinuos, se lasa mult timp asteptata in unele cazuri. Profitabilitatea afacerilor insumeaza o serie de aspecte si coordonate decisive pentru afaceri si se mai reduce in mare parte si la nivelul vanzarilor repetate. Vanzarile repetate sunt indiciul ca afacerile merg din inertie pe o anumita perioada de timp.
Cu alte cuvinte, in acest interval de timp, consumatorii cumpara din diverse motive si promoveaza afacerile catre profituri mai mari, catre profituri stabile.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cultura castravetelui anti-diabet
Iata si tehnici utile in promovarea repetitiei in vanzari pentru cele mai profitabile afaceri:
1. Afacerile profitabile sunt cele care reusesc intr-o mare masura sa nu isi atraga audienta specifica pe baza preturilor. Clientii care isi duc deciziile de achizitionare strict pe baza preturilor sunt cei care nu sunt simplu de fidelizat.
Doar intalnirea cu un produs de o calitate suprema, memorabila chiar, poate determina clientul care apartine acestui profil sa renunte la fluctuatiile de pret si la reducerile care apar pe fond pentru a ramane alaturi de brandul nou descoperit si mai nou, indragit.
In acest sens, afacerile profitabile trebuie sa vina cu avantaje unice in fata competitiei, altele decat cele legate de pret. Clientii trebuie sa fie persoane care sa detina anumite asteptari si cerinte legate de pret, de calitate samd, si sa isi gaseasca solutiile potrivite in portofoliul de produse si servicii furnizate de afacerile cele mai profitabile.
2. Afacerile profitabile sunt cele care mentin comunicare adecvata si regulata cu clientii lor. Un client de care nu auzi timp indelungat si care nu este in stransa legatura cu un reprezentant al afacerii, cu mesaje eficiente de promovare si fidelizare nu va fi un client care sa sustina nivelul ascendent al vanzarilor repetate.
3. Afacerile profitabile sunt si cele care isi maresc nivelul vanzarilor repetate prin oferirea de beneficii marite, de gratuitati, de promotii, de oferte speciale samd celor care revin sa isi duca deciziile de achizitionare alaturi de brandul pe care ele il reprezinta.
4. Nu in ultimul rand, afacerile profitabile sunt si cele care reusesc sa vina cu sisteme inteligente care sa promoveze vanzarile repetate. Clientii care constientizeaza dezavantajele renuntarii la un brand anumit sunt cei care se vor atasa in mod pregnant de acesta, de produsele si serviciile oferite, de valorile si principiile pe care acesta le sprijina si le promoveaza.
Articole conexe
Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaCifra de afaceri din industrie a crescut cu 6,8%
de Bianca TilaAfaceri de sezon. Decoratiuni pentru Craciun
de Idei de afaceriStand mobil de sucuri naturale. Afaceri sanatoase
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit