Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vinde, in 5 pasi, nu te intinde la povesti!

de Magdalena Popa 01 Mar. 2016 3759
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Actualii tai clienti si cei viitori nu sunt interesati cu adevarat de compania ta sau de produsele pe care le recomanzi. Sunt preocupati de ei insisi si de propriile lor afaceri.

Ce ai de facut? Urmeaza aceste 5 sfaturi!

1. Pentru a le capta atentia, mesajul tau trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura daca apeleaza la serviciile tale. Aminteste-ti, nimeni nu cumpara un robot telefonic pentru a inregistra mesaje, ci pentru a se asigura ca nu vor pierde niciun apel important.

2. Spune-le ce vrei sa faca dupa ce citesc mesajul
Dupa ce le captezi interesul asupra produselor/serviciilor pe care le oferi, va trebui sa treci la urmatorul nivel: spune-le ce trebuie sa faca pentru a le obtine. Nu presupune ca iti vor cauta numarul de telefon in alta parte si ca te vor suna.

Daca nu le vei spune cum sa actioneze, e posibil sa se indrepte in directia gresita, apeland la un alt comerciant sau prestator de servicii.

3. Da-le un motiv sa actioneze instantaneu.
Daca nu convingi cititorii sa actioneze cat mai repede posibil si nu le dai un motiv sa o faca, eforturile tale in a capta atentia, a genera interesul si a crea dorinta vor fi irosite.

Clientul se va orienta catre primul lucru care ii va acapara atentia si va uita de tine. Unul dintre cele mai eficiente moduri de a determina clientii sa actioneze instantaneu este reducerea valabila doar pentru o perioada de timp, un cadou oferit pentru achizitiile efectuate pana la o data specifica sau o restituire a unei parti pentru pre-achizitii.

Alte metode care nu implica reduceri sau oferte se concentreaza pe faptul ca producatorul dispune de un stoc limitat sau pe faptul ca pretul va creste dupa un anumit termen etc.

4. Faciliteaza procesul de achizitie.
Asigura-te ca numele companiei tale si numarul de telefon sunt usor de gasit in brosura. Include un numar gratuit de genul 0800 sau o alta modalitate la indemana oricui vrea sa actioneze rapid.

5. Elimina riscul.
Odata ce ai generat dorinta clientilor pentru ceea ce vinzi, ai putea pierde vanzarea daca clientul are indoieli legate de cine esti sau despre cat de bun este cu adevarat produsul. Pentru a-i indeparta frica, creeaza un sistem de garantie.


Tags: vindevanzariclientimarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Studiu: Bugetele pentru marketing, injumatatite

de Florin Amariei
26 Aug 2020
Un nou studiu marca Deloitte dezvalui faptul ca bugetele pentru marketing ale companiilor au fost injumatatite. In ultimele luni, retelele de...

5 Strategii de marketing pentru orice afacere

de Camelia Diaconu
19 Mai 2020
Sa iti cresti ideea de business nu este deloc o activitate usoara. In primul rand, ai nevoie de o idee valida care sa prinda in fata publicului, iar...

4 strategii de marketing pe care sa le incerci intr-un business

de Camelia Diaconu
16 Dec 2019
Marketing-ul reprezinta procesul social care are legatura directa cu vanzarea unui produs sau a unui continut prin diferite strategii eficiente la...

Ce beneficii aduce o strategie de marketing digital?

de Idei de afaceri
19 Mar 2018
Peisajul de platforme, instrumente si indicatori de performanta din marketingul digital a devenit extrem de complex. Diferentele de abordare si...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]