Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vinde, in 5 pasi, nu te intinde la povesti!

de Magdalena Popa 01 Mar. 2016 3964
59% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
38% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
41% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Actualii tai clienti si cei viitori nu sunt interesati cu adevarat de compania ta sau de produsele pe care le recomanzi. Sunt preocupati de ei insisi si de propriile lor afaceri.

Ce ai de facut? Urmeaza aceste 5 sfaturi!

1. Pentru a le capta atentia, mesajul tau trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura daca apeleaza la serviciile tale. Aminteste-ti, nimeni nu cumpara un robot telefonic pentru a inregistra mesaje, ci pentru a se asigura ca nu vor pierde niciun apel important.

2. Spune-le ce vrei sa faca dupa ce citesc mesajul
Dupa ce le captezi interesul asupra produselor/serviciilor pe care le oferi, va trebui sa treci la urmatorul nivel: spune-le ce trebuie sa faca pentru a le obtine. Nu presupune ca iti vor cauta numarul de telefon in alta parte si ca te vor suna.

Daca nu le vei spune cum sa actioneze, e posibil sa se indrepte in directia gresita, apeland la un alt comerciant sau prestator de servicii.

3. Da-le un motiv sa actioneze instantaneu.
Daca nu convingi cititorii sa actioneze cat mai repede posibil si nu le dai un motiv sa o faca, eforturile tale in a capta atentia, a genera interesul si a crea dorinta vor fi irosite.

Clientul se va orienta catre primul lucru care ii va acapara atentia si va uita de tine. Unul dintre cele mai eficiente moduri de a determina clientii sa actioneze instantaneu este reducerea valabila doar pentru o perioada de timp, un cadou oferit pentru achizitiile efectuate pana la o data specifica sau o restituire a unei parti pentru pre-achizitii.

Alte metode care nu implica reduceri sau oferte se concentreaza pe faptul ca producatorul dispune de un stoc limitat sau pe faptul ca pretul va creste dupa un anumit termen etc.

4. Faciliteaza procesul de achizitie.
Asigura-te ca numele companiei tale si numarul de telefon sunt usor de gasit in brosura. Include un numar gratuit de genul 0800 sau o alta modalitate la indemana oricui vrea sa actioneze rapid.

5. Elimina riscul.
Odata ce ai generat dorinta clientilor pentru ceea ce vinzi, ai putea pierde vanzarea daca clientul are indoieli legate de cine esti sau despre cat de bun este cu adevarat produsul. Pentru a-i indeparta frica, creeaza un sistem de garantie.


Tags: vindevanzariclientimarketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi

de Bianca Tila
07 Mai 2024
Antreprenorii recurg adesea la datele calitative si cantitative pentru a analiza modul in care activeaza firma. Cercetarea de marketing realizeaza...

Influencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie

de Bianca Tila
06 Iun 2024
In urma cu un deceniu, scena marketingului cu influente era limitata la celebritati si cativa bloggeri dedicati. In prezent, retelele sociale au...

Strategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile

de Bianca Tila
15 Feb 2024
"Arta si stiinta de a vinde" a devenit o definitie simpla pentru marketing, atunci cand Philip Kotler a incercat sa explice acest proces. Marketingul...

Marketingul ecologic. Cum poate fi folosit?

de Idei de afaceri
31 Ian 2024
Marketingul ecologic constituie o notiune prin care se intelege optimizarea politicii de intreprindere si de marketing in stransa corelatie cu...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]