Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vinde, in 5 pasi, nu te intinde la povesti!
Actualii tai clienti si cei viitori nu sunt interesati cu adevarat de compania ta sau de produsele pe care le recomanzi. Sunt preocupati de ei insisi si de propriile lor afaceri.
Ce ai de facut? Urmeaza aceste 5 sfaturi!1. Pentru a le capta atentia, mesajul tau trebuie sa se concentreze asupra beneficiilor de care se vor bucura daca apeleaza la serviciile tale. Aminteste-ti, nimeni nu cumpara un robot telefonic pentru a inregistra mesaje, ci pentru a se asigura ca nu vor pierde niciun apel important.
2. Spune-le ce vrei sa faca dupa ce citesc mesajul
Dupa ce le captezi interesul asupra produselor/serviciilor pe care le oferi, va trebui sa treci la urmatorul nivel: spune-le ce trebuie sa faca pentru a le obtine. Nu presupune ca iti vor cauta numarul de telefon in alta parte si ca te vor suna.
Daca nu le vei spune cum sa actioneze, e posibil sa se indrepte in directia gresita, apeland la un alt comerciant sau prestator de servicii.
3. Da-le un motiv sa actioneze instantaneu.
Daca nu convingi cititorii sa actioneze cat mai repede posibil si nu le dai un motiv sa o faca, eforturile tale in a capta atentia, a genera interesul si a crea dorinta vor fi irosite.
Clientul se va orienta catre primul lucru care ii va acapara atentia si va uita de tine. Unul dintre cele mai eficiente moduri de a determina clientii sa actioneze instantaneu este reducerea valabila doar pentru o perioada de timp, un cadou oferit pentru achizitiile efectuate pana la o data specifica sau o restituire a unei parti pentru pre-achizitii.
Alte metode care nu implica reduceri sau oferte se concentreaza pe faptul ca producatorul dispune de un stoc limitat sau pe faptul ca pretul va creste dupa un anumit termen etc.
4. Faciliteaza procesul de achizitie.
Asigura-te ca numele companiei tale si numarul de telefon sunt usor de gasit in brosura. Include un numar gratuit de genul 0800 sau o alta modalitate la indemana oricui vrea sa actioneze rapid.
5. Elimina riscul.
Odata ce ai generat dorinta clientilor pentru ceea ce vinzi, ai putea pierde vanzarea daca clientul are indoieli legate de cine esti sau despre cat de bun este cu adevarat produsul. Pentru a-i indeparta frica, creeaza un sistem de garantie.
Articole conexe
Cercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaStrategii de marketing: Care este rolul lor si cum te ajuta sa-ti cresti afacerile
de Bianca TilaMarketingul ecologic. Cum poate fi folosit?
de Idei de afaceriAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit