Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vrei sa ai vanzari de 10 ori mai mari?
Reusita unei reclame depinde de cat de bine atrage segmentul de cititori tintit. Reclame identice, dar cu headline-uri diferite au impact diferit asupra vanzarilor.
Nu e ceva neobisnuit ca schimbarea headline-ului unei reclame sa atraga vanzari de 5-10 ori mai mari. Un creator bun de reclame ar trebui sa petreaca mai multe ore pentru a intocmi o lista de headline-uri si abia la urma sa-l aleaga pe cel mai inspirat.Ghid practic Realizarea de sapun natural
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Cultura de sofran
Asadar, headline-urile trebuie comparate pana cand se stie sigur care dintre ele este cel mai eficient. Pastrarea unei liste cu toate headline-urile folosite de o firma poate evidentia, prin compararea vanzarilor inregistrate, care dintre ele a avut cele mai bune rezultate.
Nu e insa deloc usor sa concepi un headline-bomba. Cea mai buna strategie este imitarea unui headline care s-a dovedit deja eficient in alte circumstante.
De exemplu, “De ce unii oameni castiga aproape intotdeauna la Bursa” se poate transforma in “De ce unele reclame aduc intotdeauna bani”, ca sa fim in ton cu tema articolului nostru. Nu e vorba nicidecum de plagiat, ci doar de cuvinte diferite ordonate dupa aceeasi schema.
Wanda Loskot spunea ceva extrem de important. "Aproape 90% din eficienta unei reclame depinde de headline – asta inseamna ca pentru fiecare dolar cheltuit, 90 de centi sunt investiti in headline. Culmea e ca oamenii pierd de obicei cel mai mult timp creand textul si design-ul reclamei, iar headline-ul il aleg la intamplare, in graba. Total GRESIT. Daca cititorul nu gaseste un headline interesant, incitant sau macar… enervant, controversat, el nu va mai citi si restul reclamei."
Articole conexe
Top 3 tendinte in decorul de nunta: ce este la moda in acest an?
de Idei de afaceriCercetarea de marketing in 2024. Ce este, la ce ajuta si cum o poti folosi
de Bianca TilaInfluencer marketing: ce inseamna si cum poti dezvolta o strategie
de Bianca TilaAnaliza PEST(LE): Ce este si cum iti ajuta compania sa evolueze
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit