Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Vrei sa intri in mintea consumatorilor tai? Iti dam noi regulile jocului!

de Maria Nicutar 27 Ian. 2013 3013
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
28% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
56% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Si ce mai joc, ar putea spune multi. Cei mai multi care ar spune acest lucru stiu cat de greu este sa poti sa intri in mintea consumatorului tau ideal. Ai vrea sa stii ce isi doreste cel mai mult, ce il motiveaza sa scoata banii din buzunar, de ce are nevoie imperioasa, ce parere are despre produsele tale si despre ale competitorilor, cum i se pare ambalajul, ce modificari ar aduce produsului tau principal, cum i se pare cu adevarat pretul impus de tine samd. Per total, sunt numeroase aspecte pe care am vrea sa le cunoastem, insa intreg procesul este foarte dificil.

De ce spunem acest lucru? Haideti sa recunoastem ca focus-grup-urile, sondajele, informatiile castigate din partea clientilor ce participa la un concurs si nu numai, sunt masuratori de care ne folosim cu totii, indiferent ce afacere avem. Si un fermier vrea sa stie ce cred principalii sai cumparatori, ce modificari ar putea aduce produselor sale pentru ca viitorul sa fie unul mai prosper. La fel isi doreste si un mare producator de cosmetice din partea consumatorilor sai ideali.

Cu toate acestea, multe date stranse sunt eronate sau foarte putin utile. Asa ca multi antreprenori vor miza pe inovatie, altii vor miza pe datele pe care le detin, chiar daca nu sunt exacte si altii vor miza pe expertii lor in marketing si advertising.

Pentru cei care vor sa se asigure ca isi vor intelege consumatorii mai bine, iata cateva sfaturi:

1. Intrebati-va clientii.
Nu conteaza daca sunt clienti multumiti sau clienti care au plangeri si nemultumiri, este vital sa ii intrebati ce cred despre compania voastra, despre produsele care vreti sa le oferiti sau pe care deja le folosesc. Regula de aur este sa ii intrebam in mod direct, atunci cand intra in magazinele noastre, cand sunt tentati sa le cumpere, cand renunta la ele chiar inainte de a ajunge la casele de marcat, cand suna sa le faca retur samd.

2. Incrucisati rezultatele mai multor studii, programe si sisteme de masuratoare. Puteti apela la sondaje, focus-grup-uri, analize, statistici, teste si nu numai. Doar asa puteti merge in profunzime si verifica in mod clar rezultatele obtinute. Nu va bazati niciodata doar pe un singur mod de evaluare/masurare a nevoilor/dorintelor/parerilor consumatorilor vostri.

3. Deveniti un consumator real. Putini sunt cei care detin afaceri si apoi consuma doar produsele pe care ei le gandesc, proiecteaza si produc, in exclusivitate. Este timpul sa 'va inchideti in camera' cu produsul/serviciul pe care doriti sa il evaluati/imbunatatiti si sa trageti linie. Fiti cat mai dur cu voi insiva si lucrurile vor merge mai bine in viitor si pentru voi insiva si pentru afacerile pe care le conduceti.


De asemenea, recomandarea noastra este ca, dupa ce terminati perioada de evaluare a produselor/serviciilor proprii, sa treceti la urmatorul capitol : competitia. Testati totul si aflati ce pierd de fapt consumatorii cand aleg produsele voastre si viceversa!


Mult succes si afaceri profitabile!



sursa foto: www.sxc.hu


Tags: afaceri profitabilemintea consumatorilorcum gandesc consumatorii

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afaceri profitabile fara sanatate si armonie in casa? Niciodata!

de Ilinca Dobrescu
01 Ian 2014
Nu le poti avea pe toate... Asa spun multi si se insala amarnic. Poti sa le ai pe toate insa cate putin din toate. Poate ca aceasta ar fi cea mai...

7 afaceri profitabile de Craciun!

de Matei Antonescu
06 Dec 2013
Sarbatorile de Craciun sunt aproape de tot. Deja simtim in aer aroma de scortisoara si de mere coapte. Colegii isi fac ceai cald si ne gandim la...

Gratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!

de Ilinca Dobrescu
22 Feb 2012
Gratuitatile sunt unelte extrem de eficiente pentru multe afaceri in incercarea de a-si promova imaginea, produsele si serviciile oferite. Multi sunt...

Drumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes

de Maria Nicutar
14 Nov 2011
Multi sunt cei care detin idei de afaceri super-profitabile, idei de afaceri cu mare potential de a atinge succesul in cadrul nisei in care se...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]