Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Vrei sa intri in mintea consumatorilor tai? Iti dam noi regulile jocului!
Si ce mai joc, ar putea spune multi. Cei mai multi care ar spune acest lucru stiu cat de greu este sa poti sa intri in mintea consumatorului tau ideal. Ai vrea sa stii ce isi doreste cel mai mult, ce il motiveaza sa scoata banii din buzunar, de ce are nevoie imperioasa, ce parere are despre produsele tale si despre ale competitorilor, cum i se pare ambalajul, ce modificari ar aduce produsului tau principal, cum i se pare cu adevarat pretul impus de tine samd. Per total, sunt numeroase aspecte pe care am vrea sa le cunoastem, insa intreg procesul este foarte dificil.
De ce spunem acest lucru? Haideti sa recunoastem ca focus-grup-urile, sondajele, informatiile castigate din partea clientilor ce participa la un concurs si nu numai, sunt masuratori de care ne folosim cu totii, indiferent ce afacere avem. Si un fermier vrea sa stie ce cred principalii sai cumparatori, ce modificari ar putea aduce produselor sale pentru ca viitorul sa fie unul mai prosper. La fel isi doreste si un mare producator de cosmetice din partea consumatorilor sai ideali.Cresterea prepelitelor japoneze
Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
Cu toate acestea, multe date stranse sunt eronate sau foarte putin utile. Asa ca multi antreprenori vor miza pe inovatie, altii vor miza pe datele pe care le detin, chiar daca nu sunt exacte si altii vor miza pe expertii lor in marketing si advertising.
Pentru cei care vor sa se asigure ca isi vor intelege consumatorii mai bine, iata cateva sfaturi:
1. Intrebati-va clientii. Nu conteaza daca sunt clienti multumiti sau clienti care au plangeri si nemultumiri, este vital sa ii intrebati ce cred despre compania voastra, despre produsele care vreti sa le oferiti sau pe care deja le folosesc. Regula de aur este sa ii intrebam in mod direct, atunci cand intra in magazinele noastre, cand sunt tentati sa le cumpere, cand renunta la ele chiar inainte de a ajunge la casele de marcat, cand suna sa le faca retur samd.
2. Incrucisati rezultatele mai multor studii, programe si sisteme de masuratoare. Puteti apela la sondaje, focus-grup-uri, analize, statistici, teste si nu numai. Doar asa puteti merge in profunzime si verifica in mod clar rezultatele obtinute. Nu va bazati niciodata doar pe un singur mod de evaluare/masurare a nevoilor/dorintelor/parerilor consumatorilor vostri.
3. Deveniti un consumator real. Putini sunt cei care detin afaceri si apoi consuma doar produsele pe care ei le gandesc, proiecteaza si produc, in exclusivitate. Este timpul sa 'va inchideti in camera' cu produsul/serviciul pe care doriti sa il evaluati/imbunatatiti si sa trageti linie. Fiti cat mai dur cu voi insiva si lucrurile vor merge mai bine in viitor si pentru voi insiva si pentru afacerile pe care le conduceti.
De asemenea, recomandarea noastra este ca, dupa ce terminati perioada de evaluare a produselor/serviciilor proprii, sa treceti la urmatorul capitol : competitia. Testati totul si aflati ce pierd de fapt consumatorii cand aleg produsele voastre si viceversa!
Mult succes si afaceri profitabile!
sursa foto: www.sxc.hu
Articole conexe
Afaceri profitabile fara sanatate si armonie in casa? Niciodata!
de Ilinca Dobrescu7 afaceri profitabile de Craciun!
de Matei AntonescuGratuitati pentru afaceri profitabile? 5 motive pro si contra!
de Ilinca DobrescuDrumul de la idei de afaceri profitabile la branding-ul de succes
de Maria NicutarAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit