Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
3 strategii de succes pentru afaceri profitabile in 2011
Nu toate afacerile detin sanse reale de a se afirma drept afaceri profitabile si de succes in perioadele de criza, iar 2011 este un an dificil pentru multi detinatori de afaceri sau de idei de afaceri care asteapta sa fie puse in aplicare. Succesul nu vine usor pentru cei mai multi detinatori de afaceri si el se construieste in timp, prin intermediul unor strategii inteligente care detin capacitatea de a transforma afaceri si idei de afaceri in surse de profituri, in surse de popularitate si succes genuin.
Iata cele mai puternice strategii de succes pentru a va consolida afaceri profitabile sau idei de afaceri cu potential mare in 2011 si in orice perioada de criza economica:Ghid practic pentru realizat felicitari de lux
Cultura castravetelui anti-diabet
Ghid practic pentru realizarea de felicitari decupate
Cum sa faci bani din vanzarile pe Amazon
1. Strategii de pret. Politica de preturi este poate cel mai important loc in care ar trebui sa ne cautam sansele de a ne transforma afacerile in afaceri de succes si care sa isi dovedeasca prosperitatea cat mai rapid. Criza ne afecteaza pe toti si in randul consumatorilor se observa o tendinta naturala si rationala de preferinta a produselor mai ieftine, mai mici, cu o cantitate mai mica a aceluiasi continut, de calitate mai slaba.
Toate aceste considerente trebuie sa le aveti dvs in vedere in afacerile si in ideile de afaceri pe care le detineti atunci cand lansati produse sau servicii. Economisiti bani din proiectarea ambalajelor si a recipientelor, din proiectarea machetelor grafice, din web design si de unde puteti sa rupeti pentru a oferi clientilor dvs sansa sa va achizitioneze produsele cu o usurinta mare.
2. Beneficii marite. Clientii se vor orienta exclusiv catre afacerile si ideile de afaceri care ofera cele mai mari beneficii la achizitionarea unui produs sau folosirea unui serviciu. Un salon de infrumusetare ofera o manichiura gratuita la orice serviciu de tuns si vopsit. Un magazin ofera un produs la oferta „1 + 1 gratuit”. Un hypermarket ofera o mostra de sampon la orice produs cosmetic. Un magazin online ofera servicii gratuite de livrare la orice achizitionare de produse intre orele 14:00 si 16:00.
Lista ramane deschisa pentru orice beneficii considerati ca puteti sa aruncati in joc pentru sanse mai mari pe piata pe care activati cu afacerile si ideile de afaceri pe care le detineti.
3. Increderea. Clientii sunt mult mai experimentati acum decat erau acum cativa ani. Sunt mai precauti si au nevoie de incredere intr-o compania atunci cand se decid sa achizitioneze un produs sau sa foloseasca un serviciu. Folositi testimoniale si cronici de pe alte website-uri sau bloguri si mentineti o relatie apropiata cu toti clientii dvs pentru a le insufla sentimentul de credibilitate de care au nevoie pentru a va alege compania.
Articole conexe
Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare
de Bianca TilaPlan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil
de Bianca TilaPlan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii
de Bianca TilaINS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere
de Bianca TilaAboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri
Citeste Raportul Special GRATUIT
Idei de AFACERI 2024
- Colectia de Idei de Afaceri
- 24 de idei inedite pe pietele din S.U.A. si Europa de Vest
- Birouri inchiriate cu ora
Afaceri la cheie
- NOU: Berea artizanala. Pasii catre o afacere de succes
- Vrei sa-ti deschizi propria AFACERE? Venim in ajutorul tau: descopera 14 IDEI de afaceri inedite!
- Secretele comertului ONLINE iti sunt, in sfarsit, dezvaluite! Porneste propria ta afacere online
- Afacerea momentului: vanzarile pe Amazon! 9 motive pentru comert online prin platforma Amazon:
- Oferta zilei: Reducere de pana la 25% si Transport Gratuit