de Andrioae Ruxandra
23 Mai. 2014
2489
Unele riscuri fac parte din meseria de a fi antreprenor si multi antreprenori folosesc riscul in sens constructiv. Ei creeaza, pana la urma, o noua afacere din nimic, inovand noi produse sau servicii si creand companii care aduc schimbari lumii.
Dar in timp ce nu exista reguli stricte pentru a crea ceva complet nou, exista cateva idei care functioneaza pentru multi antreprenori. Desi aceste idei nu garanteaza succesul, iti pot furniza indicii daca te afli pe drumul ce bun sau nu.
Mai jos ai cateva idei pe care ar trebui sa le iei in calcul atunci cand esti pe cale sa-ti infiintezi o afacere.
Gandeste "intrerupt"
Cele mai bune idei au legatura cu imbunatatirea. Asadar, ele schimba modul in care cineva obisnuieste sa faca lucruri, abandonand vechile metode. Aceasta inseamna ceea ce antreprenorii se refera la "intrerupere".
De exemplu, Dropbox a facut ca hardurile externe sa fie de domeniul trecutului. Si asta nu este tot. Serviciul a incetat sa mai produca o noua piata de produse completa avand competitori aflati in plina extindere din aceeasi nisa.
Wordpress si Adobe Muse sunt doua produse diferite, dar puse in legatura, intrerupand piata de web design.
Aplica regula de 25%
O cale de a te gandi la produsele si serviciile tale, in special atunci cand este vorba despre o nisa destul de exploatata, este sa te gandesti la modul in care concurezi.
Una dintre cele mai usoare cai este folosesti regula de 25%.
Produsele sau serviciile tale ar trebui sa fie capabile sa faca ceea ce fac si competitorii pentru clienti, cu exceptia faptului ca le vei imbunatati cu 25%.
Folosind produsele sau serviciile tale, clientii pot primi recomandari spre afacerile lor incluse in acesti 25% sau poti lua in calcul o reducere in cifra aceluiasi procent.
Fii pregatit sa dai gres rapid
Riscul esecului vine la pachet cu indrazneala afacerii de inceput. Dar si faptul ca dai gres poate ajuta un antreprenor sa invete si sa imbunatateasca un produs sau un serviciu. Ideea este sa gresesti curand ca sa iti poti redresa calea spre succes.
Chiar si marile companii de dimensiunea Microsoft au invatat ca importanta esecului are legatura cu efortul de a tine pasul cu inovatia. Inceputul afacerii tale nu trebuie sa fie diferit.
Inceputurile au nevoie de un sistem de sprijin. Putin probabil ca afacerea ta sa fie un succes peste noapte, asadar vei avea nevoie ca un grup loial de utilizatori priceputi sa te sustina la inceput, oferindu-ti feedback ca produsul sau serviciul tau sa se dezvolte.
Crearea unei retele presupune sa oferi oamenilor ceva valoros si demn de contributiile lor, chiar daca sunt voluntare.
Fie ca este vorba despre contentul gratuit pe care il furnizezi pe site-ul tau sau despre informatiile video legate de ceea ce oferi, voluntariatul este o cale de a construi o comunitate care te va ajuta sa raspandesti vorba despre afacerea ta.
Sprijina-ti inceputul afacerii
A-ti sprijini afacerea la inceput inseamna sa abordezi afacerea din mai multe puncte de vedere. Ia in calcul birourile online, redu costurile de productie pe masura ce te dezvolti, finanteaza pe masura profitului si angajeaza in functie de succesul dobandit.
Conform caii traditionale, iti scrii planul de afaceri, il prezinti investitorilor, aduni o echipa, plasezi produsul si incepi sa vinzi cat poti. Si undeva in timpul derularii evenimentelor, probabil vei intampina o intrerupere fatala. Soarta nu iti este alaturi...Conform studiilor facute de Scoala de Afaceri de la Harvard, 75% dintre afacerile de inceput esueaza.
In schimb, sunt favorizate inceputurile "sprijinite". Abordarea consta in experimentarea si feedbackul clientului ca o alternativa la planificarea elaborata. De asemenea, implica mai putina investitie.
Abordarea inceputului de afacere "sprijinit" ti se potriveste?
Sursa: smallbiztrends.com
Tags: afaceriantreprenoristart in afacerisfaturi