Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea

de Adrioaie Ruxandra 18 Apr. 2014 3481
4.5 din 2 voturi
RATING UTILIZATORI
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai lansat o mica afacere si te-ai descurcat. Oamenii intra in magazinele tale sau vizitatorii se intorc la site-ul tau. Poate nu ai fost activ avand in vedere marketingul micii tale afaceri (sau poate ai fost) dar intrebarea este, ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea?

Care e diferenta intre branding si marketing? 

Marketingul este usor de definit. Totul se bazeaza pe impresii, publicitate si un buget specific pe care cineva il plaseaza pe piata.
Brandingul este mai fluid si de departe mai dificil de indeplinit.
 
Branduirea afacerii tale inseamna ca iit creezi propria identitate  pentru compania care se bazeaza pe ofertele tale, nu pe achizitionarea unui radio. Poate esti cea mai potrivita alegere pentru cineva care doreste sa faca afaceri cu tine si e dificil sa lansezi o afacere daca nu ai un brand pe care sa-l promovezi.
 
Cum iti dai seama ca iti branduiesti afacerea?
 
In primul rand, tu si restul companiei aveti nevoie sa aveti o sedinta de brainstorming in ceea ce priveste alegerea brandului. Este placut sa stai jos langa potentialii clienti si sa le vorbesti despre afacerea ta…iti vor recunoaste logo-ul? Care este primul lucru la care se vor gandi cand vor auzi numele companiei tale? 
 
Brandul tau va fi present in feedback-ul pe care clientii ti-l vor da in legatura cu firma ta. Daca oamenii nu reactioneaza emotional cu privire la brandul tau, inseamna nu ai unul.
 
Ce poti sa faci ca sa-ti construiesti un brand?
 
Pentru a-ti construi un brand este nevoie sa apelezi la “voce”. Ai nevoie sa-ti definesti brandul in minte inainte de a-l promova public, pentru ca el va vorbi prin tine si prin compania ta. Vocea ta ar trebui sa reprezinte modul in care inchei afaceri cu clientii, modul in care site-ul tau prezinta acestora informatii despre plasarea produselor tale online.
 
Daca nu-ti alegi brandul, clientii tai o vor face pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa rezultatele.
 
Si cum iti solidifici mesajul brandului?
 
 
Cheia pentru branduire este consistenta. Ai nevoie de o voce specifica a brandului ori de cate ori compania ta interactioneaza cu clientii. 
Acest lucru inseamna social media, publicitatea ta si chiar materialele tale de marketing printate ca pungi pentru shopping si calendare.
Cand cineva citeste un rand sau vede o culoare particulara fara numele companiei tale atasat, trebuie sa fie capabil sa se gandeasca automat la brandul tau. Acesta este scopul final.
 
Si cum iti dai seama ca eforturile branduirii functioneaza?
 
Brandingul si marketingul au legatura cu informatia. Brandingul este primul pas intr-o campanie de marketing si pentru a afla cum functioneaza cele doua impreuna este nevoie de colectarea informatiilor. Angajeaza un consultant in marketing digital pentru a se uita pe site-ul afacerii tale si pe retelele de socializare. Vei fi surprins cat de multe lucruri iti pot spune numerele.
 
Brandingul nu se petrece o singura data. Daca ai o mica afacere ai nevoie constant sa fii branduit. Daca nu iti poti construi propriul brand, poti paria ca alt competitor o va face pentru tine, si esti de departe mai bun sa le spui clientilor cum sa-ti asocieze afacerea decat sa incheie contracte cu altcineva. 
 
Sursa: www.dailybusinessdose.com
 
 
 


Tags: brandbrandingafacerimarketing

Ti-a placut acest articol?

Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Articole conexe

Planul de afaceri: intrebari-cheie pentru a incepe o afacere

de Idei de afaceri
02 Mai 2022
Planul de afaceri este un instrument esential in activitatea de planificare/ conducere a unei afaceri. El contureaza viziunea, ii da o forma...

Ghid complet pentru micile afaceri

de Idei de afaceri
01 Iun 2022
Unora dintre noi, pandemia de Covid-19 ne-a dat ocazia sa descoperim pasiuni noi sau sa redescoperim unele vechi, de mult uitate, si sa le...

Achizitionarea unui dulap frigorific, cea mai buna idee de afaceri pentru managerul unui restaurant!

de Idei de afaceri
26 Feb 2021
In cazul in care detineti sau administrati un restaurant sau orice alta unitate de alimentatie publica, investitia intr-un dulap frigorific de mari...

Ce schimbari vor avea de infruntat afacerile in 2021

de Florin Amariei
17 Dec 2020
Noul an este extrem de aproape, iar antreprenorii trebuie sa aiba in vedere ca urmeaza o serie de schimbari pe care le au de infruntat in 2021....

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
Profit MAXIM cu investitie MINIMA. TOP 6 afaceri pentru 2022
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2022







 
[x]