Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea

de Adrioaie Ruxandra 18 Apr. 2014 3552
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ai lansat o mica afacere si te-ai descurcat. Oamenii intra in magazinele tale sau vizitatorii se intorc la site-ul tau. Poate nu ai fost activ avand in vedere marketingul micii tale afaceri (sau poate ai fost) dar intrebarea este, ai facut ceea ce trebuia pentru a-ti brandui afacerea?

Care e diferenta intre branding si marketing? 

Marketingul este usor de definit. Totul se bazeaza pe impresii, publicitate si un buget specific pe care cineva il plaseaza pe piata.
Brandingul este mai fluid si de departe mai dificil de indeplinit.
 
Branduirea afacerii tale inseamna ca iit creezi propria identitate  pentru compania care se bazeaza pe ofertele tale, nu pe achizitionarea unui radio. Poate esti cea mai potrivita alegere pentru cineva care doreste sa faca afaceri cu tine si e dificil sa lansezi o afacere daca nu ai un brand pe care sa-l promovezi.
 
Cum iti dai seama ca iti branduiesti afacerea?
 
In primul rand, tu si restul companiei aveti nevoie sa aveti o sedinta de brainstorming in ceea ce priveste alegerea brandului. Este placut sa stai jos langa potentialii clienti si sa le vorbesti despre afacerea ta…iti vor recunoaste logo-ul? Care este primul lucru la care se vor gandi cand vor auzi numele companiei tale? 
 
Brandul tau va fi present in feedback-ul pe care clientii ti-l vor da in legatura cu firma ta. Daca oamenii nu reactioneaza emotional cu privire la brandul tau, inseamna nu ai unul.
 
Ce poti sa faci ca sa-ti construiesti un brand?
 
Pentru a-ti construi un brand este nevoie sa apelezi la “voce”. Ai nevoie sa-ti definesti brandul in minte inainte de a-l promova public, pentru ca el va vorbi prin tine si prin compania ta. Vocea ta ar trebui sa reprezinte modul in care inchei afaceri cu clientii, modul in care site-ul tau prezinta acestora informatii despre plasarea produselor tale online.
 
Daca nu-ti alegi brandul, clientii tai o vor face pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa rezultatele.
 
Si cum iti solidifici mesajul brandului?
 
 
Cheia pentru branduire este consistenta. Ai nevoie de o voce specifica a brandului ori de cate ori compania ta interactioneaza cu clientii. 
Acest lucru inseamna social media, publicitatea ta si chiar materialele tale de marketing printate ca pungi pentru shopping si calendare.
Cand cineva citeste un rand sau vede o culoare particulara fara numele companiei tale atasat, trebuie sa fie capabil sa se gandeasca automat la brandul tau. Acesta este scopul final.
 
Si cum iti dai seama ca eforturile branduirii functioneaza?
 
Brandingul si marketingul au legatura cu informatia. Brandingul este primul pas intr-o campanie de marketing si pentru a afla cum functioneaza cele doua impreuna este nevoie de colectarea informatiilor. Angajeaza un consultant in marketing digital pentru a se uita pe site-ul afacerii tale si pe retelele de socializare. Vei fi surprins cat de multe lucruri iti pot spune numerele.
 
Brandingul nu se petrece o singura data. Daca ai o mica afacere ai nevoie constant sa fii branduit. Daca nu iti poti construi propriul brand, poti paria ca alt competitor o va face pentru tine, si esti de departe mai bun sa le spui clientilor cum sa-ti asocieze afacerea decat sa incheie contracte cu altcineva. 
 
Sursa: www.dailybusinessdose.com
 
 
 


Tags: brandbrandingafacerimarketing

Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Plan de afaceri florarie. Cum incepi o afacere cu flori de vanzare

de Bianca Tila
25 Sep 2024
Un plan de afaceri ofera o imagine detaliata a viitorului business. Obiectivele si strategiile bine gandite sunt asezate strategic in calendar pentru...

Plan de afaceri cofetarie: Cum iti poti transforma pasiunea intr-un business profitabil

de Bianca Tila
05 Sep 2024
Candy barurile pentru evenimente sau micile atentii dulci sunt unele dinte cele mai ravnite lucruri pentru amatorii de dulciuri. Aceasta categorie de...

Plan de afaceri pentru o berarie. Cum poti impresiona investitorii

de Bianca Tila
05 Sep 2024
Nebunia berii artizanala era in plina desfasurare in 2010, iar pasionatii de bere se inghesuiau la berariile locale pentru a le degusta. In Romania,...

INS: Comertul cu ridicata a afisat cifre de afaceri in crestere

de Bianca Tila
22 Nov 2023
In primele noua luni ale acestui an, afacerile din comertul cu ridicata s-au majorat cu 1,4%, ca serie bruta fata de intervalul similar din 2022,...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]