Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ai un plan de afaceri slab? Iata cum sa ii cresti valoarea!

67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Ne dorim sa atragem investitori cu putere mare de investitii banesti. Ne dorim sa obtinem un credit bancar si sa cooptam un partener de afaceri care sa ne sustina. Ne mai dorim sa ne conducem afacerea cu eficienta maxima si ne dorim sa o vindem la momentul potrivit si la cel mai bun pret. Unde ajungem mai devreme sau mai tarziu daca nu la necesitatea unui plan de afaceri cat mai bine pus la punct?

Iata si care sunt cele mai mari si comune puncte slabe ale unui plan de afaceri si cum putem sa le anulam:

1. Multe planuri de afaceri nu reusesc sa centreze ideea de afaceri intr-o maniera atractiva
. Ceea ce multi antreprenori nu stiu cum sa faca sau neglijeaza este necesitatea de a prezenta ideea de afaceri centrala sub forma unei povesti cat mai vii. Este nevoie de creativitate si originalitate pentru a transpune in cuvinte ceea ce afacerea dvs vrea sa faca, ce beneficii vrea sa ofere, maniera in care va schimba vietile consumatorilor si chiar si pe a angajatilor.

2. Numeroase planuri de afaceri se concentreaza prea putin pe maniera in care afacerea urmeaza sa fie dezvoltata. Cea mai mare "buba" este cea cauzata de lipsa unei viziuni. Viziunea ramane elementul central de care avem nevoie pentru a reusi sa vizualizam directia de mers in aceasta afacere. Trebuie sa stiti unde va aflati, unde se pozitioneaza afacerea dvs, ce sanse are sa creasca, in ce conditii se va intampla acest lucru, ce sarcini si responsabilitati trebuie indeplinite, cu ce frecventa si in ce maniera. Cu alte cuvinte, exista numeroase detalii de care sa va ingrijiti pentru a va asigura ca intregiti o viziune care sa va arate cum anume se va dezvolta afacerea.

Stabiliti, de asemenea, unde va vedeti afacerea peste cinci ani, peste zece ani. Aveti de gand sa o vindeti cand va deveni profitabila? Aveti de gand sa o lasati copiilor dvs si atunci trebuie sa ii implicati in mod activ in mersul ei?

3. Nu in ultimul rand, un plan slab este cel care nu pune accent pe cifre. Iata un domeniu urat pentru multi dintre noi. Am vrea sa se ocupe altcineva de contabilitate, de fiscalitate, de juridic si de resurse umane. Si motivele sunt numeroase, unul dintre acestea fiind reprezentat de compatibilitatea dintre noi si cifrele pe care prea putin le intelegem.

Chiar si asa, un plan de afaceri valoros trebuie sa fie cel care sa ofere toate acele cifre clare pe baza carora sa luam cele mai importante decizii care sa ne ajute sa ne rentabilizam si apoi sa ne profitabilizam afacerile.


Mult succes si spor la proiectarea unui plan de afaceri cat mai corect!


sursa foto: www.sxc.hu


Tags: plan de afaceriplan afaceriafaceri

Urmareste-ne pe Google News

Ghiduri practice


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2025








[x]