Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Analiza SWOT a microberariei. Merita sau nu?

de Idei de afaceri 16 Feb. 2024 208
Analiza SWOT a microberariei. Merita sau nu?
37% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
46% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
29% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Exista o piata extrem de profitabila intr-o economie in crestere rapida. Se preconizeaza puncte forte precum abilitatea de a raspunde rapid la ceea ce dicteaza piata si de a oferi o varietate de produse pe o piata in crestere. In plus, printr-un marketing agresiv si un management al calitatii se poate creea o microberarie bine respectata si cunoscuta in industria berariei.

Profita de luna iubirii. Promotii de care sa te indragostesti pentru antreprenori. Ghiduri cu pana la 50% REDUCERE + TRANSPORT GRATUIT...click AICI pentru detalii si comenzi<<

Personalul reprezinta un punct-cheie si necesita o cunoastere larga si o expertiza aprofundata a pietei locale de productie care va conduce spre patrunderea pe piata. Cu toate acestea este necesara recunoasterea punctelor slabe ale unei microberarii, cum ar fi lipsa experientei, precum si amenintarea noilor concurenti care tintesc aceasta nisa. Mai jos sunt detaliate punctele forte, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile.
 

Puncte tari

 
- Unicitatea calitatii – gustul aromat si mai proaspat, deoarece fabricile de bere artizanale sunt distinse de berii industriale standard prin stilurile de aroma si de preparare.
 
- Marja de profit mare
 
- Imagine exclusiva
 
- Segmente strategice de segmentare a pietei si strategii de implementare.
 
- Segmente de piata diversificate: asigurarea lipsei de dependenta de o anumita piata.
 
- Combinarea competentelor in management. 
 
- Crearea si mentinerea unei baze de capital solide.
 
- O campanie de marketing agresiva si concentrata, cu scopuri si strategii clare.
 
- Deoarece produsul este o experienta, este dificil sa fie preluat de fabricile de bere industriale, deoarece acestea nu se pot concentra pe scara mica de productie, incapacitatea de a duplica aroma preparata din artizanat.
 

Puncte slabe

 
- Pret mai mare decat berea de productie in masa
 
- Berea nu este distribuita la nivel national. Crama de bere vizeaza numai zona locala.
 
- Calitatea berii depinde de prospetime. Nu poate dura mult timp.
 
- Lipsa unei reputatii in comparatie cu concurentii.
 
- Introducerea unui personal care nu a lucrat impreuna reprezinta o provocare.
 
- O baza financiara limitata in comparatie cu principalii jucatori din industrie.
 
- Lipsa canalelor de distributie clare.
 
- Infiintarea pe Internet va produce provocari tehnologice.
 

Oportunitati

 
- Cresterea cererii consumatorilor pentru berea artizanala. 
 
- Nisa specifica: Apreciere pentru prepararea, bucuria si racorirea de inalta calitate (si integrarea in acestea).
 
- Noua generatie de persoane si familii are o apreciere mult mai mare a ambalajelor atractive (imagine constienta).
 
- Marketing pe Internet si vanzari - desi inca in faza incipienta.
 

Amenintari

 
Tipul de afaceri - capitalul necesar pentru demarare nu este substantial, dar know-how-ul in materie de fabricare a berii este foarte dispersat.
 
Actuala crestere a pietei poate duce la o saturatie a pietei prin concurenta. Aceasta competitie ar putea aparea dintr-o varietate de surse date, printre care:

Profita de luna iubirii. Promotii de care sa te indragostesti pentru antreprenori. Ghiduri cu pana la 50% REDUCERE + TRANSPORT GRATUIT...click AICI pentru detalii si comenzi<<
 
- Dezvoltarea de linii noi de catre companiile de pe piata globala si integrarea verticala, astfel incat sa fie in totalitate controlul asupra bunurilor si produselor care sunt vandute pe pietele respective.
 
- Noi strategii si tactici de marketing prin produse si companii stabilite.
 
- Concurenta existenta.
 
- Alte companii start-up generate de o crestere economica sanatoasa la nivel national.
 


Idei de afaceride Idei de afaceri
Redactia Idei de afaceri este formata dintr-un colectiv de 3 autori cu experienta in domeniile care formeaza intreaga sfera a lumii afacerilor. Ei va livreaza cele mai importante si relevante noutati.

Tags: analiza swotberariebere artizanalamcroberarie

Urmareste-ne pe Google News


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024








SUCCES in AFACERI


Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim
Descarca Gratuit
"Idei de Afaceri pentru 2025. 5 idei de profit maxim"
Completeaza adresa de email la care
vrei sa primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]